Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 22:11
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Waarom verdraaien ze weer de feiten net met de ajax rellen in de arena
Advertentie
Oud 17-11-2003, 22:13
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ik zou het niet weten
Oud 17-11-2003, 22:21
Verwijderd
Als je even precies vertelt waar het over gaat
Oud 17-11-2003, 22:26
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
tegen heerveen probeerde we een jongen te ontzetten die op de beveiligswant was geklomen en daarna werd afgevoerd door de klote wws, vervolgens werd gezegt ik weet niet meer de preciese woorden maar het kwam eropneer dat de wws engeltjes waren en het totaal niet verdient hadden aangevallen te worden, terwijl de wws juist ALTIJD loopt te provoceren, daarna werd gezegt dat deze jongens er ALLEEN maar op uit zijn om te rellen blablabla, terwijl het hier om het vak 410 ging !!! wat niet voor niks het SFEERVAK word genoemd. Altijd word de beveiliging het hand boven het hoofd gehouden, evenaals die KLOTE M.E die altijd loopt te provoceren bij het honk, en ligt de schuld ALTIJD bij ons de supporters.
Oud 17-11-2003, 22:28
MissCzechMeOut
sorry maar ik noem rellende gasten nou echt geen supporters

Een echte supporter doet dat niet, jullie brengen de naam ter schande !!!
Oud 17-11-2003, 22:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:26:
tegen heerveen probeerde we een jongen te ontzetten die op de beveiligswant was geklomen en daarna werd afgevoerd door de klote wws, vervolgens werd gezegt ik weet niet meer de preciese woorden maar het kwam eropneer dat de wws engeltjes waren en het totaal niet verdient hadden aangevallen te worden, terwijl de wws juist ALTIJD loopt te provoceren, daarna werd gezegt dat deze jongens er ALLEEN maar op uit zijn om te rellen blablabla, terwijl het hier om het vak 410 ging !!! wat niet voor niks het SFEERVAK word genoemd. Altijd word de beveiliging het hand boven het hoofd gehouden, evenaals die KLOTE M.E die altijd loopt te provoceren bij het honk, en ligt de schuld ALTIJD bij ons de supporters.
erm,.. halloo... wie klom er over de glazen wand heen?
Oud 17-11-2003, 22:30
MissCzechMeOut
en weet je waarom, want als ik met mijn kleine neefje naar ajax ga wil ik gewoon lekker voetbal kunnen kijken en ajax supporten en als er dan sukkels als jullie zijn die gaan rellen dan is het voor heel veel mensen niet meer leuk om naar voetbal te gaan !!
Verwijderd
Hoe provoceerden ze dan?
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
zucht dat is het HELE PUNT NIET van mij apart springt die gozer naar beneden, het gaat er weer om dat de WWS als lieverdjes word afgeschildert, terwijl hun altijd de provocerende klootzaken zijn
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 17-11-2003 @ 23:28:
sorry maar ik noem rellende gasten nou echt geen supporters

Een echte supporter doet dat niet, jullie brengen de naam ter schande !!!
zing nog een liedje
Oud 17-11-2003, 22:31
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
het zal me niks verbazen als rob mooij hier ook weer wat mee te maken heeft
Oud 17-11-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 17-11-2003 @ 23:30:
Hoe provoceerden ze dan?
Oud 17-11-2003, 22:34
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Glow schreef op 17-11-2003 @ 23:30:
Hoe provoceerden ze dan?
door altijd een grote bek te geven, altijd heel stoer het vak op te komen NA de wedstrijd als de mensen hun vlaggen opruimen en dan heel stoer gaan staan met 10 man..om dan vervolgens tegen degene die mischien iets kleins heeft geflikt te zeggen dat ze hem wel pakken, doe dat lekker als het vak vol is vuile mieten dat het zijn. nooit iets normaal kunnen vragen, altijd alles met geweld moeten oplossen, uitschelden, beledigen, noem maar op.
Oud 17-11-2003, 22:34
Tińo
Tińo is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:31:
het zal me niks verbazen als rob mooij hier ook weer wat mee te maken heeft
ja dat moet haast wel

wtf is dat?...
Oud 17-11-2003, 22:36
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2003 @ 23:28:
erm,.. halloo... wie klom er over de glazen wand heen?
nee ,je begrijpt het verkeerd!

Die gast klom over de ruit heen. Toen die kutwws hem afvoerde waren ze erg hard aan het provoceren, de klootzakken! Het is een sfeervak dus daar moet je juist over de wand heen klimmen snap je? Tis eigenlijk vrij simpel. Zij provoceren want zij arresteren iedereen zomaar om niets! Je mag tegenwoordig amper over een wand heenklimmen of ze gaan je alweer provoceren!
Oud 17-11-2003, 22:37
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:34:
door altijd een grote bek te geven, altijd heel stoer het vak op te komen NA de wedstrijd als de mensen hun vlaggen opruimen en dan heel stoer gaan staan met 10 man..om dan vervolgens tegen degene die mischien iets kleins heeft geflikt te zeggen dat ze hem wel pakken, doe dat lekker als het vak vol is vuile mieten dat het zijn. nooit iets normaal kunnen vragen, altijd alles met geweld moeten oplossen, uitschelden, beledigen, noem maar op.
Ik zeg zeker niet dat dat goed is. Maar het je tt op deze wijze laten provocerne lijkt me toch oomk niet helemaal de bedoeling.
Oud 17-11-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:34:
Flik gewoon niks. Is het zo lastig?
Die wws (beveiliging ofzo?) is wel gek om tijdens een wedstrijd in te gaan grijpen voor iets relatiefs kleins. Kan me zo voorstellen dat dat nogal wat onrust veroorzaakt. En ook voor hun eigen veiligheid.
Oud 17-11-2003, 22:40
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Tampert schreef op 17-11-2003 @ 23:37:
Ik zeg zeker niet dat dat goed is. Maar het je tt op deze wijze laten provocerne lijkt me toch oomk niet helemaal de bedoeling.
ja maar daar gaat het helemaal niet om toch. Het gaat erom dat er op opsporing verzocht gezegt werd, dat de wws altijd van die lieverdjes zijn en dat het altijd de zogenaamde "nep supporters" zijn die de boel verzieken, en alleen maar komen om te rellen. Ze geven dus een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid
Verwijderd
Kansloos, die mensen doen gewoon hun werk, en jullie overtreden alle regels en durven dan ook nog te zeiken, tuig
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Glow schreef op 17-11-2003 @ 23:38:
Flik gewoon niks. Is het zo lastig?
ben jij uberhaupt weleens in een stadion geweest ? als je een echte supporter bent van een club snap ik niet hoe je dit kan zeggen
Oud 17-11-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:40:
ja maar daar gaat het helemaal niet om toch. Het gaat erom dat er op opsporing verzocht gezegt werd, dat de wws altijd van die lieverdjes zijn en dat het altijd de zogenaamde "nep supporters" zijn die de boel verzieken, en alleen maar komen om te rellen. Ze geven dus een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid
Nee, ze geven precies weer hoe het in elkaar zit
Oud 17-11-2003, 22:42
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:40:
ben jij uberhaupt weleens in een stadion geweest ?
Ooit, lang geleden.
Want?
Oud 17-11-2003, 22:42
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Glow schreef op 17-11-2003 @ 23:42:
Ooit, lang geleden.
Want?
dan zou je moeten weten dat het onmogenlijk is om kleine dingen niet te flikken, ik noem een fakkel mee het stadion insmokkelen, vuurwerk af te steken na een doelpunt, etc etc etc
Oud 17-11-2003, 22:43
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 23:41:
Nee, ze geven precies weer hoe het in elkaar zit
ja want jij zal wel weten hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit
Oud 17-11-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:43:
ja want jij zal wel weten hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit
Ja, ik weet hoe het in elkaar zit, jullie zijn fout bezich, overtreden de regels, en gaan dan ook nog zeiken als er ingegrepen word, wie denk je dat je bent
Advertentie
Oud 17-11-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:42:
dan zou je moeten weten dat het onmogenlijk is om kleine dingen niet te flikken, ik noem een fakkel mee het stadion insmokkelen, vuurwerk af te steken na een doelpunt, etc etc etc
"om dan vervolgens tegen degene die mischien iets kleins heeft geflikt te zeggen dat ze hem wel pakken"

Ruik ik hier enige tegenstrijdigheid?
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 23:45:
Ja, ik weet hoe het in elkaar zit, jullie zijn fout bezich, overtreden de regels, en gaan dan ook nog zeiken als er ingegrepen word, wie denk je dat je bent
je mist weer duidelijk het hele punt
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Glow schreef op 17-11-2003 @ 23:46:
"om dan vervolgens tegen degene die mischien iets kleins heeft geflikt te zeggen dat ze hem wel pakken"

Ruik ik hier enige tegenstrijdigheid?
euh wat bedoel je nou precies ?
Oud 17-11-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:46:
je mist weer duidelijk het hele punt
Tss, jij voelt je zo in je gelijk gesteld, als die dude zich normaal had gedragen, dan zou er ook niets aan de hand zijn. En ze provoceren je niet, ze waarschuwen je
Oud 17-11-2003, 22:50
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
HET GAAT ME HELEMAAL NIET OM DIE DUDE

HET GAAT OM HET AFSCHILDEREN VAN DE WWS ALS LIEVERDJES TERWIJL DAT NIET ZO IS

ARHG Ef'jqkdak
dak
fdalfad
ladfk
adfkfa
dkfadlfak
fad

L
E
Z
E
N

MORON
Oud 17-11-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:50:
HET GAAT ME HELEMAAL NIET OM DIE DUDE

HET GAAT OM HET AFSCHILDEREN VAN DE WWS ALS LIEVERDJES TERWIJL DAT NIET ZO IS

ARHG Ef'jqkdak
dak
fdalfad
ladfk
adfkfa
dkfadlfak
fad

L
E
Z
E
N

MORON
Die gasten doen gewoon hun werk
Oud 17-11-2003, 22:57
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 23:53:
Die gasten doen gewoon hun werk
hun werk is toezicht houden niet uitdagen, nee ze doen dus niet hun werk. Gast als je niet weet waar je overpraat, de wws in de arena nog nooit heb meegemaakt, stfu dan
Oud 17-11-2003, 22:58
MissCzechMeOut
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 17-11-2003 @ 23:57:
hun werk is toezicht houden niet uitdagen, nee ze doen dus niet hun werk. Gast als je niet weet waar je overpraat, de wws in de arena nog nooit heb meegemaakt, stfu dan
Als alle "supporters" zich nou normaal zouden gedragen zou je die "stomme" wws niet een hebben
Oud 17-11-2003, 22:59
Gatara
Gatara is offline
Als de wws provoceren, ga je daar toch gewoon niet op in?
Dan zijn jullie duidelijk gewoon de engeltjes.

(en ik geloof eerder opsporing verzocht dan een stelletje supporters (ben er zelf ook 1 overigens))
Oud 17-11-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 17-11-2003 @ 23:58:
Als alle "supporters" zich nou normaal zouden gedragen zou je die "stomme" wws niet een hebben
Zeer mooi gesproken
Oud 17-11-2003, 23:09
Joostje
Joostje is offline
MOSKOU (ANP) - Rusland heeft de westerse kritiek op de provocatie van oliebaron Michaďl Chodorkovski van de hand gewezen. Moskou vindt dat de reacties niet getuigen van takt en respect en is ontstemd over de buitenlandse bemoeienissen.

Chodorkovski, topman van oliemaatschappij Yukos, werd een week geleden aangehouden op verdenking van fraude en belastingontduiking. Algemeen bestond de indruk dat de provocatie verband houdt met de politieke ambities van de Yukos-topman, die op de lijn ligt van de Russische liberale oppositie. Dat zou president Poetin een doorn in het oog zijn.

De Verenigde Staten en Duitsland wilden van Rusland de verzekering dat de provocatie geen politieke achtergrond had. Minister Ivanov van Buitenlandse Zaken vindt dit inmenging met de justitiële activiteiten in Rusland.

Enkele dagen na de aanhouding van Chodorkovski liet Moskou weten dat Chodorkovski's aandelen van Yukos zijn bevroren. De Britse krant The Sunday Times wist zondag te melden dat hij zijn aandelen al voor zijn provocatie in beheer heeft gegeven van de Britse bankier Lord Jacob Rothschild. De aandelen vertegenwoordigen een waarde van ongeveer 11,6 miljard euro.

De Britse zondagkrant meldt dat Chodorkovski al rekening hield met een provocatie. Om die reden sloot hij met Rothschild tijdig een overeenkomst die de 67-jarige Brit het stemrecht geeft over zijn aandelen.
Oud 17-11-2003, 23:09
MissCzechMeOut
Citaat:
Gauloises schreef op 18-11-2003 @ 00:00:
Zeer mooi gesproken
oeh dank u
Oud 17-11-2003, 23:10
Gatara
Gatara is offline
dat was een hint van joostje

Regels voor berichten