Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2003, 10:45
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Starwars deel 7 .8 en 9

Er is weer een kans dat George Lucas Na afronding van Starwars episode III toch verdergaat met Episode VII , het vervolg op Return of the Jedi .
george wilde eerst niet verder omdat het te veel tijd zou kosten maar nu is er toch een kans. Steven Spielberg is gepolst als regisseur dus dat neemt veel werk uit handen van George .

Bron tellevizier
Oud 18-11-2003, 11:34
ABrules
ABrules is offline
dat zullen de fans geweldig vinden ik ook wel dus

je gaat toch weer afvragen hoe het verder gaat... Leia die dr krachten ontwikkelt enzo... ze krijgen kinderen en ontdekken andere mensen met de gave van The Force... maar wie zijn de slechterikken

nou ik ben benieuwd wat het wordt hoop dat het niet te lang duurt
Oud 18-11-2003, 11:47
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
ABrules schreef op 18-11-2003 @ 12:34:
dat zullen de fans geweldig vinden ik ook wel dus

je gaat toch weer afvragen hoe het verder gaat... Leia die dr krachten ontwikkelt enzo... ze krijgen kinderen en ontdekken andere mensen met de gave van The Force... maar wie zijn de slechterikken

nou ik ben benieuwd wat het wordt hoop dat het niet te lang duurt
weet dat het verhaal zo verder gaat

Na endor is het niet over met de Empire nog lang niet want zijn nog genoeg over het is een grote bende tussen de New order en de New Republic en de dark force Admiral Thrawn

na de slag om endor is er een gevaar voor de rebellen
een overblijfsel van het empireGrand Admiral Thrawn

Hij richt een rebellen force op tegen de rebellen

Na endor is het niet over met de Empire nog lang niet want zijn nog genoeg over het is een grote bende tussen de New order en de New Republic en de dark force Admiral Thrawn

kijk hier verder http://www.starwars.com/databank/upd...s20030403.html

er hangt zo groot en lang verhaal achter
Oud 18-11-2003, 15:36
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
VVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTT

maar ik heb gehoord dat lucas te oud aant worden is, en dat hij er waarschijnlijk mee zou stoppen. en dat er wel nog een verhaallijn is voor 7.8.9 maar die zouden dan misschien door andere (hoop snellere) regisseur worden gemaakt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:00
Stevill
Stevill is offline
Vette shizzle
Oud 18-11-2003, 18:52
blue steel
blue steel is offline
Ik weet het nog niet....
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:21
Verwijderd

Weet niet of dat wel zo koel is eigenlijk... meestal pakken dat soort dingen minder uit, het is zonde als de filmreeks verpest zou worden seen it happen once..

Wel koele smilies though

Daarom moest ik ook even replyen..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:25
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-11-2003 @ 17:00:
Vette shizzle
Oud 18-11-2003, 19:33
ABrules
ABrules is offline
als ik naar die link over Thrawn kijk heb ik de boeken al gelezen en dan zeg ik oké... dat kan nog wel leuk worden... maar nu ken ik dat verhaal al

als het waar is... ik wist niet of dat boek officieel was of gewoon nep ofzo.. het was vermakelijk genoeg
Oud 18-11-2003, 20:02
Verwijderd
Ik dacht dat het oorspronkelijk de bedoeling was om die laatste 3 films nog ver in het verlden af te laten spelen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:11
ganralph
ganralph is offline
die thrawn trilogie is wel officieel, maar niet door Lucas geschreven...

verbaasd me wel als hij zelf nog mee zou werken aan deel 7 enz. of er uberhaupt toestemming voor zou geven.

back in 1974 schreef hij het id voor deel 4. hij wilde dit uitbouwen tot een filmserie en in zijn oorspronkelijke plannen zou zijn verhaal verder gaan dan the battle of endor - de vader-zoon relatie zou nog gecompliceerder worden dan ie al was. maar volgens Kershner (en anderen) lag Lucas tijdens de besprekingen van deel 6 dwars bij alle ideeen die geopperd werden en daarom werd besloten dat in deel 6 alle verhaallijnen afgesloten zouden worden.
ik schrok ook best wel toen ik in n interview met Irvin Kershner las wat de oorspronkelijke plannen waren voor het vervolg van star wars.
maar lucas nam richard marquand aan voor deel 6 (ipv kershner), die hij makkelijker naar zijn zin kon zetten...

tragisch, doch waar. de thrawn-trilogie gaat niet zo soepel over in het originele verhaal (hoewel het wel goede boeken zijn).

nog n vraagje voor de 'kenners': volgens de tijdlijn zou anakin 20 jaar voor A new hope veranderen in Darth Vader. luke en leia zijn in anh echter pas 18. heeft amidala dan nog met vader lopen hokken?
Oud 19-11-2003, 15:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
ganralph schreef op 19-11-2003 @ 13:11:
nog n vraagje voor de 'kenners': volgens de tijdlijn zou anakin 20 jaar voor A new hope veranderen in Darth Vader. luke en leia zijn in anh echter pas 18. heeft amidala dan nog met vader lopen hokken?
Lucas neemt het nooit zo nauw met zn eigen tijdlijn.
Oud 19-11-2003, 16:45
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Als dit waar is, is dit het beste filmnieuws dat ik dit jaar gehoord heb.

Maar ik moet het nog zien....
Oud 19-11-2003, 17:09
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
star wars is één groot hoop jatwerk van de Dune-serie van Frank Herbert
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:38
Ketjing
Ketjing is offline
Flikker maar op met deel 7 tm9. 1 en 2 waren ook al zwaar KUT
geldklopperij is het
Oud 20-11-2003, 00:03
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-11-2003 @ 22:38:
Flikker maar op met deel 7 tm9. 1 en 2 waren ook al zwaar KUT
geldklopperij is het
Tsja..... ieder zijn eigen mening zullen we maar zeggen. Hoewel die van jou totaal niet overeenkomt met die van mij....

Oud 20-11-2003, 13:52
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 19-11-2003 @ 18:09:
Dit is het grootste Bullshit wat ik gehoort heb zins iemand zei dat het starwars verhaal een riboff was van startrek
Oud 20-11-2003, 15:10
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
andersom bedoel je ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

maarja. ik wacht liever op Episode 0
eentje die voor The Phantom Menace afspeelt

zo eentje waar je alles ziet ontstaan, zodat je weet hoe alles ontstaat, maar 7,8 en 9 vind ik dat wel erna mogen, (mits ze goed zijn) want ik vond deel1 ook erug tegevalle
2 was zeker vet met die massale jedi-oorlog
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Vette shizzle
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:54
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 19-11-2003 @ 18:09:
Hoewel Dune meesterlijk is heeft het imo weinig met SW te maken. En dit verhaal klinkt me als gelul in de oren. Lucas heeft altijd aangegeven het bij deze zes te laten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:05
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Wel dope als ze verder gaan..

Maja ik heb hier zoń 14 boeken thuis liggen die doorgaan op de Nieuwe Republiek (een tijdbestek van zoń 1 t/m 15 jaar na Return of the Jedi, in het boek de Slag om Endor)..
Dus jah dan is het allemaal niet meer zo spannend al toen je SW voor het eerst zag..
Oud 20-11-2003, 16:07
Verwijderd
tuuut tuut tuuuut geek alert
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:58
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 20-11-2003 @ 16:54:
Hoewel Dune meesterlijk is heeft het imo weinig met SW te maken. En dit verhaal klinkt me als gelul in de oren. Lucas heeft altijd aangegeven het bij deze zes te laten.
geen gelul, concrete personages, locaties en thematiek zijn schaamteloos overgenomen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:00
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
eXo schreef op 20-11-2003 @ 17:07:
tuuut tuut tuuuut geek alert

, ben er trots op..
Maja om alles wat met het Star Wars Universum te maken heeft te lezen is onbegonnen werk..
Echt zoveel shit uitgebracht, ook echt een shitload aan comics die 4000 jaar terug gaan (voor A New Hope)..
Maja ken alleen beetje de rode draad van alles wel een beetje..
Laatste paar jaar haast nix meer gelezen ofzo, behalve films gekeken..
Oud 20-11-2003, 18:08
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Vette shizzle
Oud 20-11-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Bruce schreef op 20-11-2003 @ 18:00:
, ben er trots op..
Maja om alles wat met het Star Wars Universum te maken heeft te lezen is onbegonnen werk..
Echt zoveel shit uitgebracht, ook echt een shitload aan comics die 4000 jaar terug gaan (voor A New Hope)..
Maja ken alleen beetje de rode draad van alles wel een beetje..
Laatste paar jaar haast nix meer gelezen ofzo, behalve films gekeken..
Ik heb ook een aantal comics en een boek hmm Schadows of the Empire, met Thrawn enzo. Die is echt goed .
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:48
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Shadows of the Empire is echt dope..
Beetje jammer dat Dash Rendar dood gaat, hij was volop cool..
Echt een te droge dood had hij..

Die boeken met Thrawn behoren tot de trilogie van Zahn, In het Schaduw van het Rijk...
Je hebt ook nog comics met Thrawn erin..

Ik vind Thrawn naast Darth Vader een van de meest boeiende personages in het Star Wars Universum..
Luke Skywalker is maar gay..
Oud 20-11-2003, 21:28
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Bruce schreef op 20-11-2003 @ 20:48:
Shadows of the Empire is echt dope..
Beetje jammer dat Dash Rendar dood gaat, hij was volop cool..
Echt een te droge dood had hij..
Zou ik jou eens wat vertellen?
Dash Rendar is niet dood. Hij heeft vlak voor de brokstukken van de Skyhook hem raakten zijn schip in de hyperspace gegooid. Iedereen denkt dat hij dood is, en dat vindt hij best. Dat houdt de huurmoordenaars van Xizor op afstand en ook de rebellen die hem willen recruteren. Hij is weer verder gegaan met smokkelen.
Dit is echt waar. Het staat beschreven in een andere comic die zich een aantal jaren na Endor afspeeld.
Oud 23-11-2003, 21:58
Stevill
Stevill is offline
@ Bruce

Ik had het originele schip incl Darth Vader Luke Han Crpo r2d2 Leia Chewbacca een 2 poot loper tie fighter en nog meer, keek ooit een special over SW en kwam erachter dat ik een zeer waardevol bezit had, toen ik mijn ouders vroeg waar het lag, kreeg ik de mededeling dat ze het in de zomer op een rommelmarkt verkocht hadden voor destijds nog een paar knaaken dat deed erg zeer.
Oud 23-11-2003, 22:14
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 23-11-2003 @ 22:58:
@ Bruce

Ik had het originele schip incl Darth Vader Luke Han Crpo r2d2 Leia Chewbacca een 2 poot loper tie fighter en nog meer, keek ooit een special over SW en kwam erachter dat ik een zeer waardevol bezit had, toen ik mijn ouders vroeg waar het lag, kreeg ik de mededeling dat ze het in de zomer op een rommelmarkt verkocht hadden voor destijds nog een paar knaaken dat deed erg zeer.
Lullig. Er zitten bij de Vintage serie inderdaad een boel spullen die zeer waardevol zijn. Maar ik zou het nooit verkopen...
Oud 26-11-2003, 21:42
Menahem
Menahem is offline

kon het niet laten
Oud 26-11-2003, 21:54
Prime Evil
Prime Evil is offline
Geweldig? Hij is de magie kwijt. Episode 1 en 2 zijn behoorlijk slecht, laten we wel wezen. Die magie komt niet terug als de delen ná RotJ komen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 16:22
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Het zou mooi zijn als Spielberg ipv Lucas regisseert. En als Lucas nou wat mensen huurt om de scripts te schrijven (op z'n minst de dialogen) dan wordt het misschien nog wat.
Oud 27-11-2003, 20:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 27-11-2003 @ 17:22:
Het zou mooi zijn als Spielberg ipv Lucas regisseert. En als Lucas nou wat mensen huurt om de scripts te schrijven (op z'n minst de dialogen) dan wordt het misschien nog wat.
Zou kunnen, want het is geen geheim dat Spielberg en Lucas de beste vrienden zijn, dus als Lucas de klus uitbesteed zal het aan Spielberg zijn....
Oud 28-11-2003, 00:00
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 20-11-2003 @ 22:28:
Zou ik jou eens wat vertellen?
Dash Rendar is niet dood. Hij heeft vlak voor de brokstukken van de Skyhook hem raakten zijn schip in de hyperspace gegooid. Iedereen denkt dat hij dood is, en dat vindt hij best. Dat houdt de huurmoordenaars van Xizor op afstand en ook de rebellen die hem willen recruteren. Hij is weer verder gegaan met smokkelen.
Dit is echt waar. Het staat beschreven in een andere comic die zich een aantal jaren na Endor afspeeld.
Das wel dope..
Hoe heet die comic ?? dan ga ik hem mss een keertje zoeken..

Citaat:
@ Bruce

Zo das flink balen..
Ik was niet de Sw generatie die ook speeldgoed er van kocht..
Ik heb nog wel een bouwmodel van een A-Wing..
Was veel prutsel werk en uiteindelijk is ie niet echt mooi geworden ..
Oud 28-11-2003, 13:09
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-11-2003 @ 21:22:
Zou kunnen, want het is geen geheim dat Spielberg en Lucas de beste vrienden zijn, dus als Lucas de klus uitbesteed zal het aan Spielberg zijn....
Tuurlijk, maar het kost toch zo'n drie jaar om één zo'n film te maken, dus we zullen zien hoeveel Spielberg ervoor over heeft.
Oud 28-11-2003, 17:58
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Bruce schreef op 28-11-2003 @ 01:00:
Das wel dope..
Hoe heet die comic ?? dan ga ik hem mss een keertje zoeken..
Sorry, ik weet niet meer hoe die comic heet. Ik had die een keer geleend van de bieb

Citaat:
Bruce schreef op 28-11-2003 @ 01:00:
Zo das flink balen..
Ik was niet de Sw generatie die ook speeldgoed er van kocht..
Ik heb nog wel een bouwmodel van een A-Wing..
Was veel prutsel werk en uiteindelijk is ie niet echt mooi geworden ..
Ik verzamel de nieuwere figuren van Star Wars. (die van na 1995) Ik speel er niet mee (ben ik te oud voor) maar mijn hele kamer staat er vol mee, met als pronkstuk een Queen's Royal Starship van 1 meter lang.....
Oud 28-11-2003, 18:07
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
@ Bruce

Auw!

Dat is wel matig.
Oud 28-11-2003, 20:38
Verwijderd
Aan de ene kant sta ik te jubelen nu ik dit hoor en zou ik het liefst rondjes willen rennen door de mist, maar aan de andere kant ben ik verdrietig van angst dat het een complete flop gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 08:31
Ob1-Kenobi
Ob1-Kenobi is offline

waar kom je aan deze info vandaan.

Anakin wordt 18 jaar voor A New Hope Darth Vader..

En aangezien het 9 maanden duurt, voordat een kind wordt geboren, worden Luke en Leia geboren als Anakin Darth Vader is..
Oud 29-11-2003, 08:50
ganralph
ganralph is offline
deze info komt uit de (officiele) Star Wars encyclopedie - daar staat een tijdlijn in.

ik weet dat L&L geboren worden als anakin al vader is, maar volgens de lijn zouden ze ook pas verwekt worden als hij al vader is.

beetje vreemd, maar je weet niet wat Amidala voor fantasieen heeft
Reageren

Regels voor berichten