Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Na endor is het niet over met de Empire nog lang niet want zijn nog genoeg over het is een grote bende tussen de New order en de New Republic en de dark force Admiral Thrawn na de slag om endor is er een gevaar voor de rebellen een overblijfsel van het empireGrand Admiral Thrawn Hij richt een rebellen force op tegen de rebellen Na endor is het niet over met de Empire nog lang niet want zijn nog genoeg over het is een grote bende tussen de New order en de New Republic en de dark force Admiral Thrawn kijk hier verder http://www.starwars.com/databank/upd...s20030403.html er hangt zo groot en lang verhaal achter
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
andersom bedoel je ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
maarja. ik wacht liever op Episode 0 eentje die voor The Phantom Menace afspeelt zo eentje waar je alles ziet ontstaan, zodat je weet hoe alles ontstaat, maar 7,8 en 9 vind ik dat wel erna mogen, (mits ze goed zijn) want ik vond deel1 ook erug tegevalle 2 was zeker vet met die massale jedi-oorlog |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wel dope als ze verder gaan..
Maja ik heb hier zoń 14 boeken thuis liggen die doorgaan op de Nieuwe Republiek (een tijdbestek van zoń 1 t/m 15 jaar na Return of the Jedi, in het boek de Slag om Endor).. Dus jah dan is het allemaal niet meer zo spannend al toen je SW voor het eerst zag..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja om alles wat met het Star Wars Universum te maken heeft te lezen is onbegonnen werk.. Echt zoveel shit uitgebracht, ook echt een shitload aan comics die 4000 jaar terug gaan (voor A New Hope).. Maja ken alleen beetje de rode draad van alles wel een beetje.. Laatste paar jaar haast nix meer gelezen ofzo, behalve films gekeken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Shadows of the Empire is echt dope..
Beetje jammer dat Dash Rendar dood gaat, hij was volop cool.. Echt een te droge dood had hij.. Die boeken met Thrawn behoren tot de trilogie van Zahn, In het Schaduw van het Rijk... Je hebt ook nog comics met Thrawn erin.. Ik vind Thrawn naast Darth Vader een van de meest boeiende personages in het Star Wars Universum.. Luke Skywalker is maar gay..
||
Citaat:
Dash Rendar is niet dood. Hij heeft vlak voor de brokstukken van de Skyhook hem raakten zijn schip in de hyperspace gegooid. Iedereen denkt dat hij dood is, en dat vindt hij best. Dat houdt de huurmoordenaars van Xizor op afstand en ook de rebellen die hem willen recruteren. Hij is weer verder gegaan met smokkelen. Dit is echt waar. Het staat beschreven in een andere comic die zich een aantal jaren na Endor afspeeld.
|
@ Bruce
Ik had het originele schip incl Darth Vader Luke Han Crpo r2d2 Leia Chewbacca een 2 poot loper tie fighter en nog meer, keek ooit een special over SW en kwam erachter dat ik een zeer waardevol bezit had, toen ik mijn ouders vroeg waar het lag, kreeg ik de mededeling dat ze het in de zomer op een rommelmarkt verkocht hadden voor destijds nog een paar knaaken ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Het zou mooi zijn als Spielberg ipv Lucas regisseert. En als Lucas nou wat mensen huurt om de scripts te schrijven (op z'n minst de dialogen) dan wordt het misschien nog wat.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Hoe heet die comic ?? dan ga ik hem mss een keertje zoeken.. Citaat:
Ik was niet de Sw generatie die ook speeldgoed er van kocht.. Ik heb nog wel een bouwmodel van een A-Wing.. Was veel prutsel werk en uiteindelijk is ie niet echt mooi geworden ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat is wel matig.
|
![]() |
nog n vraagje voor de 'kenners': volgens de tijdlijn zou anakin 20 jaar voor A new hope veranderen in Darth Vader. luke en leia zijn in anh echter pas 18. heeft amidala dan nog met vader lopen hokken?
waar kom je aan deze info vandaan. Anakin wordt 18 jaar voor A New Hope Darth Vader.. En aangezien het 9 maanden duurt, voordat een kind wordt geboren, worden Luke en Leia geboren als Anakin Darth Vader is..
|
![]() |
deze info komt uit de (officiele) Star Wars encyclopedie - daar staat een tijdlijn in.
ik weet dat L&L geboren worden als anakin al vader is, maar volgens de lijn zouden ze ook pas verwekt worden als hij al vader is. beetje vreemd, maar je weet niet wat Amidala voor fantasieen heeft ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Van welke film moet er een sequel komen? Emoboy | 39 | 01-09-2005 17:34 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |