Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis inderdaad je eigen schuld. ze brengen heus niet iemand met een normale kater naar de IC. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hangt er een beetje vanaf.
1. als je zat bent op een schoolfeest (ingedronken) en er wordt geen alcohol geschonken, dan is er niks aan de hand, tenzij je dus zoals jij rare dingen gaat doen 2. als je zat bent op een feest waar drank geschonken wordt en je neer gaat, dan is het de schuld van de organistor van het feest (tenminste, bij ons volgens mij wel)
|
op mijn school mag je tijdens schoolfeesten niet drinken. drink je wel mag je idd niet meer op schoolfeesten komen.
persoonlijk ben ik voor schoolfeesten toch altijd wel nuchter geweest. simpelweg omdat ik veel meer lol heb als ik dus niet lam ben. tis ook leuker als je je nog dingen verandert de dag erna.
|
![]() |
Bij ons op onderbouw feesten waar je niet mag drinken word je als je van te voren te lam bent gewoon niet binnen gelaten en als je binnen tog een manier vind om lam te worden word je eruit gezet, niet meer en niet minder volgens mij, en op het bovenbouw feest maakt het niet uit...
|
Verwijderd
|
Je zal best boos zijn... en ik zou het ook terrecht vinden wanneer je boos op jezelf bent dat je eerst veel moet zuipen om erachter te komen dat dat dom is... Maar het is niet terrecht wanneer je boos bent op de schoolleiding die je geschorst heeft hiervoor.
Gewoon niet meer zoveel zuipen... En ach, als je hiervan hebt geleerd, dan weet je vast ook wel dat schoolfeesten over het algemeen niet veel voorstellen, dus zo'n erge straf is het nu ook weer niet. |
![]() |
|
Compleet onterecht, in het begin van het verhaal vond ik je nog wel respectabel, maar het werd steeds minder, dit heeft overigens niks met de breezers te maken.
Je hebt dit schoolfeest al op stelten gezet, en je krijgt de kans om ervan te leren en te laten zien dat je op het eindfeest je lesje hebt geleerd.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Onterecht.
Ten eerste is het gewoon nadelig voor de maatschappij dat jij zoveel gezopen had dat je naar de IC moest. Stel je voor dat er iemand anders ook naar de IC moest maar dat moet meer gekund zou hebben doordat jij je zo nodig lam moest zuipen? Ten tweede is tot op zekere hoogte de verantwoordelijkheid van de school dat jou niets overkomt, daar het lam zuipen zich op een schoolfeest voltrok. Indien jij je dood zou hebben gedronken, zouden de docenten met een schuldgevoel hebben gezeten, misschien zelfs met een schadevergoeding, wie weet... Ten derde hebben ze het op schoolfeesten over het algemeen gewoon niet op jouw soort, niet lullig bedoeld hoor, maar ze houden waarschijnlijk gewoon niet van jongens die zich lam zuipen met bacardi (breezer) en vervolgens de hele zooi op stelten zetten en een hoop paniek veroorzaken. Je mag inderdaad blij zijn dat je nog naar het eindfeest mag, als ik een leraar zou zijn zou ik een leerling die zich eens de IC in heeft gezopen niet eens meer überhaupt nog drank toevertrouwen. Eigenlijk zegt alleen het feit dat jij je afvraagt of je terecht boos bent al genoeg. |
![]() |
|
ik vind het in alle opzichten onterecht, behalfe als een een alcohol verbod was ingesteld of als de slogan "drink met mate anders wordt je geschorst" gelde. Het kan natuurlijk ook zijn dat je met je dronken kop andere kinderen in zulke grote mate gehinderd hebt ( dmv agressief gedrag), dan vind ik het ook terecht dat je niet meer op die feesten mag komen.
al was jij trouwens natuurlijk zelf wel een enorme sukkel (zwak uitgedrukt) om dit te laten gebeuren he?
|
![]() |
Ik heb het idee dat het jou niet gaat om of wij vinden dat je onterecht boos bent of niet... Ik denk dat je dit gewoon ff mee wilt delen omdat je het "stoer" bent.. Think again, daar draait het niet om in het leven
![]() |
![]() |
|
Ik vind 't 'n beetje kinderachtig dat ie voor alle schoolfeesten geschorst is behalve 't eindfeest. Kijk, zo'n dingen kunnen altijd gebeuren, en waarschijnlijk zal 't hem en niemand bij 'm op school nogmaals gebeuren...
'Ezel stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen' (om even een oud paard van stal te halen) En dat van dronken mensen zijn vervelend....dat valt ook best wel mee, sommige mensen worden vervelend sommigen juist niet...