Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, dan komt het toch niet helemaal duidelijk over, want "je" is onmiddelijk bedoeld voor de jij-persoon in de tekst. Ook als het beschouwend is, relativerend zoals de zin die je aanstipt. Ik ga kijken naar die verhoudingen, wellicht kan het duidelijker. Bedankt voor je reactie!
|
Ik heb wel meteen door dat het om twee personen gaat (of heb je inmiddels al iets zitten veranderen?
![]() Misschien dat 'je' af en toe kunt vervangen door 'jij'? (= nadruk) Verder vind ik het goed geschreven en goed opgebouwd enzo. ![]() Nog even mierenneukerij: ‘Heee,’ fluister ik terwijl ik mijn arm losmaak en om je schouder sla. Alsof ‘heee’ ook maar iets helpt tegen tranen. Sterker nog, ik maak het alleen maar erger. Waarom zeggen mensen ‘heee’ op zo’n moment? De tweede en derde 'heee' moeten met dubbele aanhalingstekens (hebben 'dubbele aanhalingstekens' nog een bepaalde naam??) ("heee", dus) omdat je enkele aanhalingstekens al gebruikt als iemand iets zegt. ![]()
|
![]() |
Ik vind het ook een mooi stukje!! Alleen had ik in het begin ook niet helemaal door hoe je 'je' gebruikt. Dacht in het begin dat je het meer in het algemeen bedoelde. Dus dat je met 'je' niet iemand persoonlijk bedoeld. Maar dat zal wel aan mij liggen
![]() Eigenlijk had ik ook de hele tekst het gevoel alsof er nog ergens een diepere betekenis zat. Iets over het einde van relaties ofzo. Maar dat zal ook wel weer aan mij liggen ![]() Goed geschreven verder hoor! Ik vind het echt mooi!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
heee.. mabeldejong | 3 | 15-01-2012 19:52 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Heee. Senna. | 3 | 08-05-2011 12:58 | |
Psychologie |
Muziek. Quiana | 499 | 07-10-2004 11:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #23!!! Daantje_0705 | 479 | 13-08-2004 11:10 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 23 cha0s | 500 | 28-02-2004 13:33 | |
Muziek |
Misfits in Haarlem Verwijderd | 249 | 02-02-2003 20:42 |