Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
want als je ze importeert uit een andere outlook zet ie ze standaard in: Z:\Documents and Settings\Gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook maar ik zie niet hoe ik 'm kan verplaatsen/wijzigen
||
Citaat:
Als je weet waar die file staat kun je 'm toch ook verplaatsen ![]() Die van mij staat bv op D:\Mail Outlook\ als ik dan een nieuwe image installeer, blijft m'n mail iig behouden
||
Citaat:
ik wil gewoon dat de verwijzing gewijzigd kan worden :/
||
Citaat:
x:\Documents and Settings\naam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst Hier worden alle mailtjes in van me xs4all account ingegooid... nou wil ik dat dat ipv in de bovenstaande locatie gebeurd op D:\mail (bijv.) Nou kan ik idd heel leuk dat bestand verplaatsen... maar dan verwijst me account er niet naar... waar kan ik die verwijzing instellen?? dus... waar kan ik instellen dat me account naar een datafile op een andere locatie verwijst...
||
Citaat:
||
Citaat:
als ik outlook afsluit en dan die pst verplaats... dan gaat die 'link' niet mee... toch? Of zie ik dat nou verkeerd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon nieuwe aanmaken, dan je standaard account file verplaatsen naar de plaats waar de neiwue staat. Dan oude verweideren. (Nee, niet geprobeerd, laat eerst iemand anders dat maar doen ![]() En ik kan het nog steeds niet vinden ![]() Je kunt wel groepen aanmaken, maar daar heb je ook bagger weinig aan.. |
![]() |
|
mja me backup terug plaatsen lukt wel...
zelfde als de ouwe mail ergens neer pleuren en verder gaan in een nieuw pst... alleen 't gaat om 't veranderen van de locatie waar de pst's staan... iig dat wil ik weten ![]()
|
Verwijderd
|
Ik krijg trouwens ontzettend vaak de error:
Code:
--------------------------- system32 --------------------------- Run-time error '-2147467259 (80004005)': Automation error Unspecified error --------------------------- OK --------------------------- |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is me gelukt, maar of het nou zo'n geweldige manier was.. :/
1. Exporteer Personal Folders File 2. File > Data File Managament 3. Open het geexporteerde Personal Folders File 4. Tools > E-mail accounts en kies de goede bij "Deliver new e-mail..." 5. Verwijder oude Personal Folders File 6. KLAAR pfff... ik had van Mickeysoft toch wel iets beters verwacht... Nu nog uitvinden hoe je een email adres bij een bepaalde file zet :/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|