Advertentie | |
|
![]() |
|
FRU? Je hebt alleen het S/N en P/N nummer nodig. Serial number en Part number. Zie:
www.hgst.com/warranty Druk hier op RMA Request Process
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 19:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net ook even de low-levelversie van DFT (drive fitness test) gedraaid vanaf een DOS-schijfje, en het ding stikt van de bad sectors en veel tests kunnen niet worden uitgevoerd. Ik krijg een 0x70-error terug, oftewel: Defective Device
![]() Gelukkig heeft Hitachi een telefoonnummer voor RMA-aanvragen in Amsterdam, dus dat zal ik maandag wel even bellen, thanks anyway ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, op zich haal ik in die machine met die 60GXP wel een sequential leessnelheid van 24.500 KB/sec, dus op zich is dat nog niet eens zo laag. Voldoende voor een derde systeempje waarin die schijf als archief gebruikt wordt, iig.
![]() Ik heb net een RMA gecreeërd on-line, op de site van Hitachi en heb de foutcode die Drive Fitness genereerde ingevoerd. Nu moet ik 'm opsturen naar een adres in Herkenbosch en als het goed is krijg ik dan binnen 14 dagen nadat hij daar binnen is een replacement. Ben benieuwd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Hoe heb jij die dingen altijd verpakt? Want op de site van Hitachi stellen ze echt belachelijk strenge eisen aan het verpakken van de schijven. Zelfs de manier waarop ik 'm geleverd kreeg destijds voldoet niet aan hun eisen, nu moet ik weer helemaal naar de winkel om schuimrubber te kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar heb ik het in verpakt.. ![]()
||
Citaat:
![]() Gewoon in anti-statisch zakje doen en met dingen opvullen. Als het maar niet van die kunststof vlokken zijn, want dat hebben ze er expliciet opstaan dat dat niet mag. Dikke onzin natuurlijk, want ook al zijn ze statisch geladen zit er toch echt zo'n anti-statisch zakje omheen. Maar dit om te voorkomen dat ze gaan zeiken. Mij nog nooit gebeurd. Maar ik verpak ze wel redelijk. Maar soms wel met 4 of 6 in een doos. ![]()
|
![]() Wat ik meestal doe is een geel note-briefje erin met RMA nummer op het statische zakje geplakt. Kun je ook meteen de errorcode opschrijven. Soms mieteren ze 'em dan gelijk weg en sturen gelijk een nieuwe, anders gaat ie naar taiwan ofzo om te kijken of ie gerepareerd kan worden.
|
![]() |
|
|