![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ontopic: Ik snap je vraag niet helemaal maar je kan wel degelijk zwanger raken als je geen pil én geen condoom gebruikt. Dat hij niet in je is klaargekomen maakt de kans dat je zwanger bent denk ik wel wat kleiner, maar de kans is er. Ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt met mn stomme kop, gelukkig nix aan de hand. Maar als je de pil wél gebruikt maar in die ene week waar je geen pil hoeft te slikken het hebt gedaan hoef je geen zorgen te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga er vanuit dat je de pil niet gebruikt dus als je in de 2de week nadat je ongesteld bent geweesd sex hebt gehad is er een kans dat je zwanger bent (er kunnen zaadcellen in het voorvocht zitten) Maar net na of voor je ongesteldheid ben je niet vruchtbaar (of hoe je dat ook noemd) Dus ik zou gewoon even afwachten tot je ongesteld moet worden (ik weet niet of je onregelmatig ongesteld bent) en ben je dat na een week of 2 dat nog niet, dan zou maar eens een test doen en als je gelijk zekerheid wil en niet willen afwachten gewoon een test halen. succes ermee
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
kun je zwanger zijn door de pil heen? my boy 4ever | 5 | 08-07-2012 21:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |