Advertentie | |
|
![]() |
|
dat jullie je geld bij elkaar hebben gespaard is zonde had dan dat geld gebruikt om in je eigenland naar een moskee te gaan. want een moskee hoort niet in nederland thuis en al helemaal niet de grootste van nederland.
en wij nederlanders zeiken ja over jullie...maar das ook wel een beetje heel veel terecht...jullie horen hier gewoon niet als je je niet aanpast. je bent welkom echt dat meen ik maar pas je dan aan. als ik in bijvoorbeeld marokko zou gaan wonen zorg ik ervoor dat ik jullie taal spreek... dat ik weet hoe jullie cultuur is en me daar aan aanpas en als ik een kerk zou bouwen..hoe lang denk je dat het dan zou duren voor dat ie is platgebrand??? voordat de eerste muur staat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kheb echt geen zin hierop in te gaan wat je vertelt is zooo cliche ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vraagje: als jij geen zin hebt om te reageren, waarom post je dan? omdat jij het laatste woord moet hebben? tss, schaam je. om maar weer ontopic te gaan: ik snap wat je bedoeld, meskuh, en figuren als kenjiroo maken het heel makkelijk om er zo over te gaan denken, maar wapen je hiertegen, want het is maar een kleine groep die zo iritant is (daar sugereer ik wat mee in de richting van een bepaald persoon). kijk, ik heb weing zin om turks te gaan leren, maar Je leert toch ook engels omdat je er wat mee bereikt in de wereld. turks leren om met inwoners van je land te kunne spreken, is dan oook wat voor te zeggen. wel is het belachelijk dat de allochtonen dan geen nls leren. dat van een kerk afbranden. hoewel er veel mensen hierheen komen die gewoon veel geld willen, en dus komen profiteren, zijn er ook mensen die JUIST uit een land weggaan om dat daar geen rijheid van meningsuiting is, en daar worden kerken dus afgebrand. breng het wat tactischer ![]() (voor kenjiroo: zie je, voor de ene groep is wat te zeggen, voor de andere groep ook. dat is respect)
||
Citaat:
die Turkse les doet eigelijk wel vind ik ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Nog een boodschap: Rot op, viswijf. Jouw soort willen we hier niet. ![]() Je zeikt over de taalvaardigheid van allochtonen, maar jouw kennis van de Nederlandse taal is slechter dan die van de meeste allochtonen. Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 20:52. |
![]() |
||||||
![]() |
Daar gaaaaaaan we weer....
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
nu leert iedereen engels omdat de handel, de universiteit, computerspellen en de films in het engels gaan. frans hetzelfde, en duits is omdat onze handel met duitsland enorm is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vragen over politie in een moskee Gatara | 76 | 23-06-2009 00:23 | |
Uiterlijk moskee is een belemmering voor de integratie Mujahideen | 81 | 30-06-2004 19:30 | |
Moskee-lectuur: vrouwen moeten besneden Plusmarktboy | 204 | 29-04-2004 14:59 | |
Moskee beplakt met racistische leuzen Atje85 | 51 | 15-02-2003 14:38 |