Advertentie | |
|
![]() |
|
Yep das een game waar je nog wel even op kunt wachten. Mare er is nog niet eens een datum bekent en Lionhead zal die zeker nooit gaven. Blijkbaar haten ze datums geven, en niet onterecht aangezien de realease datums van games bijna nooit kloppen.
B&W1 was trouwens een vet spel, dus de 2e is zeker het wachten waard. |
![]() |
|
31 december 2004 is (volgens www.gamez.nl) voorlopig de releasedatum maar dat kan natuurlijk nog eindeloos uitgesteld worden...
||
Citaat:
Trouwens wat weet zon vage Nederlandse site er nou van af? Fiddlesticks.... |
![]() |
|
wat veel bullshit hier zeg
Peter Molyneux of iemand van BWS heeft nog nooit iets over een releasedatum gezegd... Er is er geen en al die sites gokken maar wat. Peter heeft wel gezegd dat hij eind volgend jaar hoopt klaar te zijn (2004). Er is geen één spel waar ik me het laatste jaar nog mee bezig houd... Black and White 2 brengt daar verandering in. Ik wacht zo ontzettend hard op dit spel, zooo ontzettend mooi, origineel en groot. Dit keer ga je je echt een God voelen, aardbevingen, vulkanen zijn enkele wonderen die je kunt verrichten. Je wezen is weer terug alleen nu veel en veel beter uitgewerkt, je krijgt het bevel over DUIZENDEN gelovigen en er breekt oorlog uit, met je wezen aan de leiding... DIT WORDT VUURWERK!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht dat ik een B&W gek was maar dit......... In ieder geval ik hoop dat hij gauw komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is precies waar de makers van BnW2 verandering in willen brengen. In Bnw1 moet je je veel te veel met je gelovigen bezig houden, in BnW2 zorgen ze voor zich zelf, je hoeft je niet zoveel meer met hun te bemoeien. Ook het goed of slecht zijn is veel gebalanceerder geworden, in BnW1 is het echt heel erg moeilijk om 100% Goed ze worden, te zijn en te blijven. Slecht zijn was veel makkelijker gewoon 100 mensen doodbliksemen en klaar. Dat is nu helemaal veranderd. De volkeren zijn nu in oorlog, als Goede God kun je immens grote steden bouwen en een enorme verdediging opbouwen, je stad wordt dan zo mooi en indrukwekkend dat je tegenstanders, die je bijvoorbeeld op dat moment aanvallen direct bekeren. Als slechte God gaat het erom om een zo'n grppt mogelijk leger te bouwen, duizenden ZELFSTANDIGE gelovers dus, en daarmee de wereld over te nemen. Je kan heel moeilijk allebei de kanten kiezen omdat er dit keer ook staal bij is betrokken, dat uitputbaar is. Dus of een mega stad of een mega leger... DAMN... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Help Black & White Da Gigo | 8 | 24-10-2005 19:46 | |
Muziek |
Sensation White & Black 2005 Mr.Oizo | 125 | 24-07-2005 11:23 | |
Games |
Black & White 2 Vorderingen? Verwijderd | 1 | 27-03-2005 22:53 | |
Muziek |
The 100 worst riffs, licks & solos of all time! Odin | 54 | 25-10-2004 20:56 | |
Software & Hardware |
kan iemand me helpen ? katten | 3 | 27-02-2003 21:04 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |