![]() |
|
oei, dat is erg lastig, ja.
wat je denk ik het beste kan doen is op dagen zoals vandaag lekker in de zon gaan zitten: dat is goed voor je. verder is het ook erg goed dat je veel slaapt. drink veel water, dat is erg gezond. probeer 'ns echinaforce uit. dat is goed voor je weerstand. misschien ga je je daardoor ietsje beter voelen. eet ook veel vitamine c (liefst in de vorm van groente/fruit). ohja, echinaforce is van A. Vogel. Je kunt het kopen in (bijna) iedere drogist. je kan ook echinaforte van een ander merk kopen, ik heb het nu bijvoorbeeld van da eigen merk (is ongeveer 2x zo goedkoop. en niet gegarandeert dat 't net zo goed is als die van vogel zelf). sterkte. ps evt kan je me contacten (email: ekki@scholieren.com. icq: 81445553. msn: klaagpaal@hotmail.com) als je verder vragen over pfeiffer hebt (ik heb het zelf ook gehad en heb maanden thuis gezeten). nog iets: ik kan me voorstellen dat je kribbig bent tegen mensen. misschien moet je bijv. je ouders en broertjes/zusjes oid duidelijk maken hoe je je voelt en dat je het liefst hebt dat ze zo min mogelijk tegen je aan 'zeuren'. en misschien moet je ook uitleggen dat je, doordat je je moe en evt ziek voelt, vaak niet zo aardig doet. hopelijk begrijpen ze je dan. verder: bereid je rustig voor op je examens. gewoon naar de examens gaan, zo goed mogelijk uitgerust. meer kan je niet doen. en als laatste: als je veel last van je keel hebt, zou je 'ns moeten proberen met saliethee (verkrijgbaar bij natuurvoedingswinkels) moeten gorgelen. dat werkt ontsmettend en bij mij werkte het best wel goed tegen de pijn enzo. nogmaals sterkte.
|
![]() |
nou volgens de dokter hebk dus ook pfeiffer, kslik nu antibiotica tegen mun keel, dat was van zaterdag tot gisteren zo erg, nu valt t best mee, kben eigelijk supervrolijk, weet niet waarom
![]() maar kben nu ook niet zo moe... volges mij is t bull shit dak pfeiffer heb.. kga toch maar eens bloed laten prikken, want ik geloof er niks van.. maarja wel mun proefwerkweek verkloot, want die had ik ook net deze week ![]() maarja khoop dat t met jou snel beter gaat.. misschien kan je aan dokter vragen, wat je kan gebruiken om de pijn te vermindere... owja, ijs eten, was t zachts voor me keel, en veel koud drinken, geen melk ofzo, of ander dik drinken ofzo |
![]() |
||
Citaat:
dus misschien is het ergste voor jou al voorbij ofzo.
||
![]() |
Citaat:
ik slik nu : Cistus canadensis D30. sochtends 7 druppels met beetje water,dan half uur niets eten en drinken en dan ontbijten. bij gewone apotheken kan je het niet ophalen, moet je speciale apotheek toe ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb al 3 jaar af en aan last van Pfeiffer...Aangezien ik een heel slecht immuunsysteem heb, blijft het om de een of andere reden in m'n lichaam zitten en went m'n lichaam er niet aan, en daarom kan ik er zelfs na 3 jaar nog last van hebben. Dan krijg ik het in mindere mate wel, en ook minder lang, weer terug. Dit zal ik waarschijnlijk mijn hele leven lang hebben. Maar wees gerust, dat komt niet vaak voor!! De meesten zijn een tijd zo en dan is het over, hoe lang dat duurt is niet te voorspellen.... Ik zou het maar gewoon "uitzitten" en uitstel voor je examens vragen, desnoods een jaartje overdoen, want nu kun je echt geen examens maken hoor!! Je maakt jezelf kapot als je het probeert.
Succes!
|
D'tje:
denk dat dat langzamerhand beter wordt ('slijt') en dat 't een soort nasleep is. kizzy: ik ben benieuwd wat die arts zegt (mijne raadde het juist wel aan namelijk, ook een homeopatische arts)
||
Citaat:
De antibiotica zal hiermee niet veel te maken hebben, Pfeiffer is een virus, antibiotica heeft hier dus geen effect op. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Altijd moe... Chick Rock | 36 | 10-06-2007 16:52 |