Advertentie | |
|
![]() |
|
De suggestie bij 'dwars door haar' vind ik erg goed; daar struikelde ik ook een beetje over; er was naar mijn mening ook één lettergreep te weinig in die regel.
Verder een goed gedicht; het zit taalkundig sterk in elkaar, en is goed van opbouw, maar op een of andere manier raakt het me ook niet echt... Het is wat te ontoegankelijk heb ik het idee, wel goed beschreven, maar ik mis toch iets in je gedicht...
|
![]() |
JAAAAAAAAH? sjeetje, sorry maar daar sta ik van te kijken..ik dacht echt da tik de enige was met zon gevoelloze put wanneer t om mijn vader gaat...iedereen gaat altijd janken of boos doen bij problemen. Ik voel gewoon niets, das echt fijn om te horen dat er nog iemand is die dat heeft. Dacht namelijk altijd dat ik niet helemaal in orde was ofzo..hehe...
|
![]() |
|
mmm ik heb het vooral bij mij broer, allemaal schijt gebeurd.
Wat ik vaak heb is dat ik 2-3 dagen helemaal niks voel en dat ik daarna wel moet praten met iemand. tegenwoordig is het veel minder. het is bij mij vaak gewoon een gebrek aan moed om door te gaan, te confronteren, mijn hoofd zit dan vol met gedachten en dan deed ik gewoon 3 dagen helemaal niks anders dan bed liggen of PCen.
|
![]() |
hmhm...lijkt erop maar toch net iets anders. Ik voel dus al mijn hele leven niets wanneer het om hem gaat, vooral de laatste 3 jaar..en kan alleen praten door rationeel te denken. Heb echt nog nooit mijn gevoel uitgesproken, niet zo raar ook, omdat dat er neit is...naja beetje raar dus, misschien verklaart dat ook 't aparte toontje in dit gedicht..ik spoor nieet helemaal ..
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn dichtbundel Dingaantouwtje | 20 | 22-08-2009 19:26 | |
Psychologie |
Waar is mijn gevoel? Verwijderd | 3 | 22-10-2003 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
*mist over mijn gevoel * *Norena* | 6 | 08-09-2003 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw gedachten, mijn gevoel Marlous | 4 | 21-12-2002 13:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom blijft mijn gevoel bij jou? Juliah | 0 | 08-03-2002 06:19 | |
ARTistiek |
Mijn gevoel = niet welkom op DoP dus post het hier anonieme_teddybeer | 1 | 18-12-2001 15:11 |