Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
God Save Us van Ill Nino vind ik overigens ook helemaal niks weg hebben van Linkin Park. En dat over KsE is al helemaal ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
FAZ is zo rechtlijnig en standvastig in zijn punten
eerst verkondigt hij dat '- Killswitch engage is 3kwart children of bodom fakeass jatwerk. ' dan is het: 'en KsE ken ik dus alleen dat ene nr dat erg op CoB lijkt.. ' wat ben je toch dom FAZ. Wat ben jij toch dom. Echt, volgens mij, weet je zelf niet eens hoe dom je bent. Maar zo dom ben je dus.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
als kse op cob lijkt (ruig eigenlijk, die afkortingen), wat zijn in flames, arch enemy, the haunted, --vul hier uw scandinavische band in-- dan?
Er lopen 100en bands rond die in die stijl zingen en riffjes pompen, cob zal het ook wel weer ergens van gejat hebben. Roadrage 2003 live DVD is verwacht rond februari btw.
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 07:33. |
![]() |
|
Wat jij allemaal lult is totale onzin, KSE is meer Hardcore invloeden en ook wel wat progressive, vind ik.
CoB is iets totaal anders, Chimaira lijkt meer op Pantera, (behalve de stem). Linkinpark is tamelijk knudde maar heeft echt niks met Ill Niño, Chimaira enzo te maken.............. (dus dan moet Pantera en Linkinpark gelijkenissen vertonen) Theory of a deadman is ook bedacht door de zanger van Nickleback, dus geen wonder dat het op elkaar lijkt. Je moet eens wat minder alles in genres stoppen en bands met elkaar vergelijken, want daar heb je totaal geen verstand van. En je moet niet nu de slimmerik gaan uithangen want ik ben op de hoogte van de resultaten van de al door jou genoemde bands, en deze hebben totaal geen overeenskomsten (behalve het nu-metal/core/rock en het Roadrunnerlabel)
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 07:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Muziek |
Spineshank Love_Fulfilled | 59 | 22-12-2004 18:01 | |
Muziek |
Nieuwe muziek aanwinsten Verwijderd | 500 | 19-05-2004 14:21 | |
Muziek |
Onlangs aangeschafte artikelen op muziek gebied. DEADLOCKED | 251 | 12-03-2004 21:09 | |
Muziek |
Muziek DVDs Verwijderd | 71 | 02-10-2003 07:10 | |
Muziek |
Je laatste aanschaf, en dan op het gebied van muziek! telluriet | 244 | 28-09-2003 23:09 |