Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder ben ik echt tevreden over trillian. Onder Linux heb ik GAIM gebruikt, die had in 0.54 een bug dat ICQ berichten maar aan bleven komen, maar toen dat gefixed was beviel hij me echt goed.
|
leuk topic ^_^
ikzelf gebruik Windows Messenger nog wel af en toe, maar steeds minder omdat ik bezig ben met mijn eigen MSN-Mess. clone. Deze schrijf ik in mIRC. Ik gebruik protocol MSNP8, dus feitelijk schrijf ik een MSN Mess. [EDIT]5[/EDIT].0-clone. Ik wil het ICQ protocol ook nog gaan leren, zodat ik in mijn mIRC de 2 messengers heb die ik gebruik. Dus feitelijk gebruik ik mijn mIRC (+ programmeerkennis) als messengers.
|
windows: gaim
ziet er gewoon lekker gewoon uit en functioneert zoals ik dat wil. filetransfers hebben bij mij toch al nooit gewerkt, dus dat vind ik niet zo heel erg. ik vind het echt een topprog!
|
windoos : msn messenger 6.x
gnu/linux: Amsn msn 6.x hoef ik verder niet uit te leggen denk ik.. amsn heeft als grote voordeel dat het snel is, het heeft een automatische blokchecker, er komt geregeld een vernieuwde versie uit, het heeft (bijna) dezelfde interface als msn 4.7 de nadelen... het is grafisch minder goed uitgevoerd. en de zelfgemaakte smiley's doen het nog niet.. (da komt denk ik zeeer snel) |
![]() |
|
Verwijderd
|
De standaard Messenger 6.0 (of 6.1 weet ik veel) client.
Twee dingen mis ik daar: 1. De mogelijkheid om invisible te zijn, zoals bij ICQ. 2. De mogelijkheid om m'n contacts een andere naam te geven. (okay en een away-message zou ook wel fijn zijn.) Kan dit met GAIM? Ik heb in de FAQ gekeken maar niks gevonden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ICQ gebruik ik niet meer, eigenlijk alleen omdat te weinig mensen het gebruiken. Wel jammer want het werkt stukken beter als msn, vooral het feit dat je altijd een berichtje kan sturen (ook als iemand offline is) is best fijn
![]() Nu gebruik ik msn messenger 6.0 Programma's als trillian lijken me wel handig, maar meestal lees ik reviews toch ook vrij veel negatieve dingen over dat soort programma's... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm jammer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Trillian 2.0 voor Windows en GAIM voor UNIX.
Trillian is de ideale modulaire client, alleen jammer dat het geen Open Source is. Mooie plugins (ik gebruik Aikon²), veel functionaliteit maar toch een licht en compact programma. Top! Maar zoals Koen zij is het gemis van webcam-functionaliteit wel een reden om bij MSN Messenger te blijven, mocht je dat niet kunnen missen. Maar dit wordt bij MSN Messenger eigenlijk ook verzorgt door Netmeeting, voor zover ik weet. Hopelijk komt er echter wel een plugin voor. ![]() GAIM is geen slecht programma, maar ik vind het gewoon niet mooi, win9x style graphics, bah. Ik wil geile skins! ![]() // @dafelix: verbeterd ![]()
Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 13:42. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |