Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 20:31
vanieta
vanieta is offline
nou laat ik maar hier beginnen ik heb de afgelopen tijd hartikke veel meegemaakt,kijk maar of je het wil lezen als ik het maar kwijt bent .zucht.
ik heb gewoon door wat ik heb meegemaakt het gevoel of ik ben vastgelopen gewoon erg ik heb alles maar voel me gewoon doodongelukkig) ik kan echt alleen maar janken .

tjaah ik heb in de gevangenis gezeten ,en dat is geen prettje moet ik je zeggen je moet je eigen uitkleden naakt voor twee mensen staan ik ben gewoon verdrietig kan iemand mij helpen.
ik ben gewoon vastgelopen een vastgelopen gevoel heb ik
groetjes en heel veel liefs vanieta
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 20:33
Verwijderd
je bericht is nog wat onduidelijk ..... maar we zijn hier om te helpen

vertel anders een beetje over alles vanaf het begin?? of is dat teveel...doe wat je niet laten kan
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Misschien dat het helpt als je wat meer vertelt van wat je hebt meegemaakt..
Het is dan voor ons overigens ook makkelijker om je te begrijpen en je te helpen.

Liefs,

Laura

P.s

Msn?

vleerwolfje@Hotmail.com
Oud 01-12-2003, 20:37
Verwijderd
Ik denk dat je het beste professionele hulp kunt zoeken, voor mensen op internet (en zeker voor scholieren/studenten) is het lastig om iemand echt te kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:40
vanieta
vanieta is offline
nou ja ik ben het al kwijt in iedergeval is ookal iets het zijn toch geen dingen die je met iedereen bespreek.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:41
Verwijderd
Interpunctie is fijn. Suggestie: schrijf niet zomaar alles op wat in je opkomt, maar denk na over de zinsconstructie.

ontopic: zoek hulp.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:55
vanieta
vanieta is offline
Citaat:
vanieta schreef op 01-12-2003 @ 21:31:
nou laat ik maar hier beginnen ik heb de afgelopen tijd hartikke veel meegemaakt,kijk maar of je het wil lezen als ik het maar kwijt bent .zucht.
ik heb gewoon door wat ik heb meegemaakt het gevoel of ik ben vastgelopen gewoon erg ik heb alles maar voel me gewoon doodongelukkig) ik kan echt alleen maar janken .

tjaah ik heb in de gevangenis gezeten ,en dat is geen prettje moet ik je zeggen je moet je eigen uitkleden naakt voor twee mensen staan ik ben gewoon verdrietig kan iemand mij helpen.
ik ben gewoon vastgelopen een vastgelopen gevoel heb ik
groetjes en heel veel liefs vanieta

tjaah gewoon een gevoel te zijn vastgelopen liefs vanieta
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
vanieta schreef op 01-12-2003 @ 21:40:
nou ja ik ben het al kwijt in iedergeval is ookal iets het zijn toch geen dingen die je met iedereen bespreek.
Je hoeft het ook niet met iedereen te bespreken.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:22
vanieta
vanieta is offline
hoi hoi is er mischien iemand die mij ken helpen

mischien tips om je zelfbeeld leuker te maken naar een aantal vervelende dingen groetjes vanieta
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:28
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk dat je beter proffesionele hulp kan zoeken...Hoe hard het ook klinkt; door steeds topics erover te openen (dat je hulp wil) schiet gewoon geen donder op!

hier kun je lezen hoe je een beter zelfbeeld kan krijgen...

Succes ermee!
Oud 02-12-2003, 12:31
Negrotiator
Negrotiator is offline
De manier waarop je schrijft, hoe je de dingen zegt, raakt me, ik weet ook niet precies waarom, maar ik merk inderdaad dat je heel verdrietig bent. Je komt echt op me over als een heel lief meisje. Hoe wil je precies dat mensen je helpen? Wil je je verhaal kwijt, met iemand praten? Als je het niet prettig vindt om het hier voor iedereen neer te zetten, kun je me misschien een keer een e-mail sturen? Stuur me maar een PM als je wil...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:19
vanieta
vanieta is offline
ja profesionele hulp ben ik ook van plan doei doei thnx voor de reactie,s
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:22
vanieta
vanieta is offline
het is ook niet dat ik weg zit te kwijnen. ik heb het gevoel te zijn vastgelopen afz vanieta
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:26
Nona
Nona is offline
Het lijkt me inderdaad geen pretje om je voor een onbekende uit te moeten kleden zonder dat zelf te willen. Dat neemt een deel van je zelfrespect weg en dat is kwetsend. En als je er dan op gaat letten lijkt het vaak of er niemand meer respect heeft voor je, wat je ook doet.

Soms heb je gewoon bevestiging nodig van de waarde die een ander aan jou hecht. Dat kan je opzoeken, maar ook door goed (en positief) te kijken zie je al heel wat. Zo af en toe vragen om een teken van liefde is echt niet verkeerd en waarschijnlijk wel goed voor je eigenwaarde.

En professionele hulp lijkt me inderdaad een goed plan.
Oud 02-12-2003, 13:33
vanieta
vanieta is offline
nee het is niet alleen dit ik voel me gewoon rot .was het maar alleen dit maar het zijn meedere dingen in me leven. en daarvoor heb ik gevoel vastgelopen te zijn vanieta
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:51
vanieta
vanieta is offline
wat ik bedoel is van het heb niet alleen met de gevangenis te maken gewoon in algemeen een gevoel te zijn vastgelopen. thnx voor de reactie,s
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:54
telluriet
telluriet is offline
jij weer
Reageren

Regels voor berichten