Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien dat het helpt als je wat meer vertelt van wat je hebt meegemaakt..
Het is dan voor ons overigens ook makkelijker om je te begrijpen en je te helpen. Liefs, Laura P.s Msn? vleerwolfje@Hotmail.com
|
Ik denk dat je beter proffesionele hulp kan zoeken...Hoe hard het ook klinkt; door steeds topics erover te openen (dat je hulp wil) schiet gewoon geen donder op!
hier kun je lezen hoe je een beter zelfbeeld kan krijgen... Succes ermee!
|
De manier waarop je schrijft, hoe je de dingen zegt, raakt me, ik weet ook niet precies waarom, maar ik merk inderdaad dat je heel verdrietig bent. Je komt echt op me over als een heel lief meisje. Hoe wil je precies dat mensen je helpen? Wil je je verhaal kwijt, met iemand praten? Als je het niet prettig vindt om het hier voor iedereen neer te zetten, kun je me misschien een keer een e-mail sturen? Stuur me maar een PM als je wil...
|
![]() |
|
Het lijkt me inderdaad geen pretje om je voor een onbekende uit te moeten kleden zonder dat zelf te willen. Dat neemt een deel van je zelfrespect weg en dat is kwetsend. En als je er dan op gaat letten lijkt het vaak of er niemand meer respect heeft voor je, wat je ook doet.
Soms heb je gewoon bevestiging nodig van de waarde die een ander aan jou hecht. Dat kan je opzoeken, maar ook door goed (en positief) te kijken zie je al heel wat. Zo af en toe vragen om een teken van liefde is echt niet verkeerd en waarschijnlijk wel goed voor je eigenwaarde. En professionele hulp lijkt me inderdaad een goed plan. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |