Advertentie | |
|
![]() |
|
Ontzettend bedankt voor je reactie.. ik heb je ook ge-pm'd
heb een gedichtje gemaakt hierover en die drop ik ook maar gelijk even Sorry voor het lastigvallen sorry voor je dag te vergallen sorry voor mijn gezaag sorry dat ik altijd klaag sorry voor wie ik ben sorry voor mijn angstige pen sorry voor wat ik doe sorry ik ben mezelf nu gewoon effe moe gewoon sorry dat ik leef ..
|
Verwijderd
|
*mijmert maar wat*
Zelfs ik heb in mijn meest wilde woedebui ( en ik ben een opgefokt standje, als ik boos ben ) mijn vriendin nog nooit gezegd dat ze de tering kan krijgen. Maar je gedichtje vond ik toch wel erg negatief, nooit het bijltje erbij neergooien voor dat de boom echt om is, zie het nog maar even aan, als hij binnen een week nog niets heeft laten weten, kun je er alsnog achteraan gaan, of je eigen conclusies trekken. Hou je haaks |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Van zijn kant kan ik me wel voorstellen dat ie nogal geirriteeerd raakt van het idee dat jij hebt dat zijn ex nog wat voor hem zou voelen en daar zelfs een toneelstuk voor op gaat spelen om er achter te komen. Zijn reactie was natuurlijk helemaal fout. Laat hem het vertrouwen zien dat je in hem hebt, dat zal jullie relatie volgens mij veel goed doen. of jij gelijkt hebt?? Ik denk niet dat gelijk hebben er nu toe doet, jullie kunnen beter zorgen dat het nu tussen jullie goed komt en dan gaan kijken wat er te verbeteren valt in jullie relatie. succes ermee! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En IK liep niet weg... Je moet eens beter lezen..
Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 11:01. |
![]() |
|
Het is fout van hem dat hij gelogen heeft. Hij zei dat de gesprekken kortaf waren, en dat was niet het geval. Wel vind ik ( sorry
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maargoed de ruzie is over.. In de middag hebben we gesproken via msn en daarna irl..
|
![]() |
Kzou precies zo reageren, maar goed, ben dan ook superwantrouwend
![]() Trouwens, ik mocht zijn chatlogs nieteens lezen, toen ik dat toch *stiekem ![]() ![]() Tis overigens uit nu ![]() Het vertrouwen word je dus wel gegeven, toch snap ik heel goed dat je je er rot door voelt... Ik denk dat je moet praten, praten en nogeens praten, verder heb ik niet echt nuttig advies... Sorry
||
Citaat:
![]() Ik vind in dit geval dat waar je vriedje het met dat meisje over had heel normaal is. Dat hij erover heeft gelogen vind ik daar en tegen wel heel erg fout. Ik vind elke leugen in een relatie fout, hoe klein en onschuldig dan ook, maar ik ben daar gewoon heel erg strikt in. Ik vind het vreselijk moeilijk om iemand te vertrouwen en daarom is eerijkheid voor mij uiterst belangrijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik houd niet zo van het woord liegen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |