Advertentie | |
|
![]() |
|
naar disneyland parijs op een normale schooldag
![]() was omdat we hadden geholpen met het organiseren van het eindfeest... alle andere leerlingen zaten op school en de dag na disneyland kregen we ook vrij om bij te komen van de reis ![]() ![]()
|
![]() |
Heb je even??
Ik heb in 6 jaar tijd echt wel leuke dingen gedaan!!! Reizen naar Tsjechie en Parijs Schoolfeesten Gala aantal keer op school slapen ivm hongerstaking open podia brugklasrevival (lang verhaal) schoolkranten maken Lagerhuis-wedstrijden heel veel lachen in de pauzes kletsen bij de administratie nieuws lezen op de klassensites sportdagen met barbeque reunies van de reizen maxima kleurwedstrijd en ten slotte de spetterende afsluiter: Kolderdag!!! geweldige tijd gehad!!!! die ik vreselijk ga missen ![]() Maar ja, t hoort erbij.... xxx heelduh
|
![]() |
- meespelen in de musical van dit jaar en alles daaromheen
- de reis naar Tunesië in de vierde - de jaarlijkse open dag bij ons op school - meehelpen op de reünie in de vierde - sommige MR-vergaderingen - in de commissie zitten die over de rectorsbenoeming ging - aan de schoolkrant werken --> soms hele leuke redactiemiddagen - zingen in het kerst- en paaskoor - soms ook wel een bepaalde les - het brugklaskamp in de eerste - het gala (in de vierde en vijfde) PHP-code:
|
wij zijn laatst met onze klas en de parallel klas een week naar parijs geweest. dat was heel gaaf. gingen we in een gastgezin. niemand die een woord frans sprak hahaha. nee was heel cool.
en een para weken geleden zijn we met onze eigen klas een weekend gaan zeilen. met veel drank en weinig wind. t was errug gezellie ![]() |
![]() |
|
Ik vond de stakingen 2 jaar geleden ongelooflijk
![]() Niet echt omdat er veel lessen wegvielen enzo (okeej dat ook ![]() ![]() Zitstakingen, protestacties, fakkeltocht, enzovoort. ![]() ![]() ![]() -x- GS
|
leukste wat ik doe op school
euuhh..... tjonge wat een vraag eigenlijk is elke dag wel leuk met mijn klas maar het beste was toch wel het eieren gevecht dat we met pasen hadden snap alleen nog niet echt waarom de hele klas straf kreeg?? ![]()
|
Verwijderd
|
echte reisjes heb ik nog niet gemaakt met school..
'k heb zeker wel leuke dingen gedaan.. maar 't meeste ben ik weer vergeten. Was alleen op 't moment zelf leuk enzo. maar we hebben bv. gebowld ![]() ![]() ![]() en, spelen met een extra persoon in de klas ![]() Dan blijkt wel weer hoe goed leraren je kennen.. Niet dus ![]() "pietje.. lees jij dit stuk ff voor? " ![]() en leraren die 't stilletjes eens even gaan navragen bij de afdelingsleider ![]() ach.. opzich zoveel leuke dingen gedaan ![]() |
![]() |
|
Countrie dansen ?
Hmm... euhm najah dr is alle dagen wel iets leuks op school.We hadden al een paar maal buiten in de tuin les en met de leerkracht aardrijkskunde hebben we een keer een uur gewoon in de gangen gezeten te "roddelen" ![]()
|
![]() |
Ik doe bijna iedere dag iets leuks/gaafs op school, dat houdt het levendig.
Ik laat me, met een vriend van mij wel eens gewoon midden in de gang vallen, prachtig die gezichten. Een Jackass effect. De laatste tijd speel ik heel vaak in de klas op de Gamboy. Lekker tegen elkaar racen. Dat is toch gewldig? Ik voer echt niets uit gewoon, heerlijk.
|
Verwijderd
|
Medeleerling in brand gezet in het scheikundelokaal (die douches hebben een grote doorvoercapaciteit
![]() Background van alle PC's in het schoolnetwerk vervangen door foto van de rector met een halve-literpul in z'n hand en bijpassende tekst ![]() Ontelbare absentenbriefjes en -schriften vervalst/getekend/verduisterd Oneindig getafelvoetbald |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hihihi dies stoer... bij wie was dat? helaas hebben wij geen klassenboek meer. was wel een keertje, was de vriend van een meisje bij ons in de klas gaan zitten, was de lerares alle leerlingen aan t natellen of er iemand er niet wa, kwam ze op 1 teveel uit... zegt ze: hoe kan dat nou, er zitten 26 leerligen in de klas in plaats van 25... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() bij zoveel leraren ![]() en een klasssenboek hoef je niet te missen hoor ![]() Die van ons is inmiddels helemaal kapot, en nu gaan ze 't volgend jaar ook in de 3e afschaffen. Hoeven we ook geen nieuwe te kopen dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]marianne22 schreef:
bij zoveel leraren ![]() zoals??? en een klasssenboek hoef je niet te missen hoor ![]() [QUOTE] bij t klassenboek kan je de namen van degenen die afwezig waren wegtyp-exen, of gewoon vergeten het klassenboek in te leveren bij de congierge, dan kijken ze de volgende dag niet meer of er de vorige dag nog iemad afwezig was... *wil terug naar de 3e...* |
![]() |
|
Tosti-apparaat meegenomen, in de pauze iedereens broodje ham/kaas, kaas, worst etc. er in =) en smulluhn...( er zijn ook eieren in gegooid, omeltjuh =)
Ook hebben we een marathon volleybal (24 uur) georganiseerd, voor 2 goede doelen...ook erg geslaagd =)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |