Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 12:03
*Soull*
*Soull* is offline
Hallo iedereen.

Ik heb een zusje van 15 en die is gek op een ofandere gastvan 30..... Ik weet datveel mensen vinden dat leeftijd niets uitmaakt, maar dit vind ik gewoon ziek. O, ja, hij heeft ook nog een vriendin, maar vrijt ondertussen wel met mijn zusje. Ik heb geprobeert om ermethaaroverte praten, maarzeis te koppig(liefde maakt blind). Voor mij is zeheel veel waard en zekan ook veel beter krijgen. Ik vraag me alleen af wat ik eraan kan doen. Ik weet zekerdatals zenu methem naarbed gaat, erlaterspijt van zal krijgen

greezzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 12:05
Chimera
Chimera is offline
Weten je ouders het?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:11
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Slaan die vieze klootzak! :@ Ok tis niet echt een oplossing.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:36
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Je moet even duidelijk alles aan je zusje vertellen. Alle consequenties, als ze dan nog niet wil luisteren zou ik zeggen dat je het aan je ouders moet vertellen. Maar je moet het eerst aan haar zeggen dat je de ouders er bij gaat betrekken. Anders is het achetrbaks gedoe!!!!

KIZZZ

Oud 25-04-2002, 13:53
Anne
Anne is offline
Het blijft altijd de keuze van je zusje en daar kun jij eigenlijk niets aan veranderen, hoe moeilijk het ook is...
Oud 25-04-2002, 14:28
Sciza
Sciza is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Het blijft altijd de keuze van je zusje en daar kun jij eigenlijk niets aan veranderen, hoe moeilijk het ook is...
*eens*

Mijn zus was eerst ook erg tegen mijn vriend (is 10 jaar ouder), ik vond dat echt onwijs vervelend en heb er zelfs aan gedacht het uit te maken omdat zij niet meer met me sprak...
Maar ja, nu heb ik haar eens goed duidelijk gemaakt dat ik van hem houd, en nu is ze weer gewoon mijn zus..
Oud 25-04-2002, 16:49
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Geef aan bij de politie!, zeg het tegen z'n vriendin, komt zzzzzzzzzzzzooooooooooooooooon rel van, meteen van het gemieter af!
Oud 25-04-2002, 20:33
AMDFreak
AMDFreak is offline
het is wel zo
Oud 25-04-2002, 20:36
Da King
Da King is offline
Citaat:
*Soull* schreef:
liefde maakt blind
aandacht maakt blind...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:39
Verwijderd
ik denk dat je er wel iets aan moet doen. geweld gaat wel een beetje ver, maar misschien kun je wel met die gast gaan praten. ik neem aan dat een kerel van dertig hersens genoeg heeft om te begrijpen dat dit absurd is...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:58
Sciza
Sciza is offline
Net of haar zusje achterlijk is

Als je denkt dat er echt iets niet pluis is, praat er dan gewoon echt serieus over. Maar ga haar niets verbieden, want dat werkt echt de andere richting op.
Oud 26-04-2002, 11:24
*Soull*
*Soull* is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
Je moet even duidelijk alles aan je zusje vertellen. Alle consequenties, als ze dan nog niet wil luisteren zou ik zeggen dat je het aan je ouders moet vertellen. Maar je moet het eerst aan haar zeggen dat je de ouders er bij gaat betrekken. Anders is het achetrbaks gedoe!!!!

KIZZZ

Dank je voor je advies. Helaas kan ik het niet aan mijn ouders zeggen. Ja, ik kan het wel zeggen maar het zal geen of juist het tegenovergestelde effect hebben.
Mijn ouders zijn sinds een jaar uit elkaar en kunnen zich absoluut niet volwassen tegenover elkaar gedragen. Als de een iets afkeurd wil de andere het goed keuren om de goedkeuring van mijn zusje te krijgen. Dit is echt verschrikkelijk irri. Ik heb het tegen mijn moeder gezegt, maar die kan er niets aan doen. Mijn ouders hebben (onder andere dankzij zichzelf) mijn zusje niet meer in de hand. Ze gaat ook niet meer naar school.

Ik kan hem wel aangeven bij de politie, maar daarmee bereik ik alleen maar dat mijn zusje geen contact meer met mij wil en dat ik de vertrouwensband die pas het afgelopen jaar ontstaan is weer helemaal verpest.

Misschien kan ik met die gozer gaan praten. Mijn zusje is te koppig en eigenwijs om naar mij te luisteren, ook al praat ik er normaal met haar over. Haar verbieden probeer ik niet, ik weet dat dat absoluut niet werkt.
Waar ik wel bang voor ben is dat die gozer het dan weer aan mijn zusje zegt, waardoor ze dan alsnog niet met me wil praten.

Misschien moet ik het toch maar proberen, ik denk dat het de enige mogelijkheid is...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 20:24
Sylver
Sylver is offline
dit is gewoon zo'n foute gozer! mijn tip: als je het niet aan je ouders wilt vertellen, vertel het dan aan zijn vriendin....(gnagnagna...kijken of ze hem nog steeds leuk vind als ze ontdekt dat hij een pedofiel is...)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 20:26
Sylver
Sylver is offline
Citaat:
Sylver schreef:
dit is gewoon zo'n foute gozer! mijn tip: als je het niet aan je ouders wilt vertellen, vertel het dan aan zijn vriendin....(gnagnagna...kijken of ze hem nog steeds leuk vind als ze ontdekt dat hij een pedofiel is...)
op het bovenstaande: aan zijn vriendin, niet je zusje. met een beetje geluk dumpt hij je zusje vanwege zijn vriendin, of zijn vriendin klaagt hem aan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 15:24
ZHAzha
ZHAzha is offline
als het mijn zusje was (die van mij is ook 15 )
hadik d'r opgesloten en er alles aan gedaan dat ze er niet meer heen ging..
Oud 01-05-2002, 17:05
Aarz
Aarz is offline
wat een pedo is die vent
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:48
*Soull*
*Soull* is offline
Citaat:
Sylver schreef:

op het bovenstaande: aan zijn vriendin, niet je zusje. met een beetje geluk dumpt hij je zusje vanwege zijn vriendin, of zijn vriendin klaagt hem aan.
Ja, ik denk dat ik maar eens met die pedo ga praten, en als dat niet lukt inderdaad met zijn vriendin, hihihi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten