Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]~Dark Voice~ schreef:
Waarom toch altijd meteen uitmaken als het een keer slecht gaat? Wie weet voelde hij zich giga kut en heeft ie zich daarom lam lopen zuipen.. En wie weet zit er een heel diep gevoel achter, grote problemen of misschien zit ie zelfs wel in de knoop met zichzelf.. blijkbaar wil hij er niet over praten "Nu is hij onwijs verrot aan het doen. 's Morgens liet hij een keer te telefoon overgaan, en legde toen weer op. We hebben nummermelder, dus wist ik dat hij het was. Ik belde hem terug, maar hij nam niet op. Vervolgens liet hij weer de telefoon 1 keer overgaan, en toen ik terug belde stond zijn telefoon uit." Ze heeft niet voor niets een relatie met hem, dus ze houden wel van elkaar lijkt me. En ik denk ook niet dat ie haar expres pijn wil doen, of haar zonder reden kwetst. Ach, "houden van".... denk eerder "verliefd zijn op" ![]() zij heeft waarschijnlijk de rest van de nacht wakker gelegen, ja, das wel de mannier om je toetsen te laten verknallen...als ze die had.
|
Oh, ik ga het zeker niet uitmaken hoor. We zijn nu al drie jaar echt samen, daar maak ik niet zomaar een eind aan.
En houden van is wel een goede benaming. Het bleek vandaag ook nog eens dat hij liegt. Hij zei laatst dat hij vandaag vrij zou zijn, maar plotseling, wanneer ik op MSN kom, moet hij wél werken. Ik weet zeker dat hij me probeert te vermijden, maar waarom weet ik niet. (ik ben zaterdag jarig ![]() Echt lam had hij zich niet gezopen, hij was uit geweest met wat vrienden. Maar ja... ik zal proberen met hem te praten. Is wel raar hoor, zo ken ik hem helemaal niet...
|
![]() |
Hmm, ik vind wel dat ie erg vreemd doet! Als jullie al 3 jaar samen zijn en je zegt nu dat je hem zo helemaal niet kent. Dan moet er toch iets aan de hand zijn!? Lijkt mij. Najah ik zou hem bellen of ff langs gaan en er dan over praten. Zeg wat je van zijn gedrag vindt en vraag of er iets aan de hand is! Hij heeft vast wel een goede reden!
En Moenbase: Uitmaken om zoiets als dit?! Get real... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
laat ff nix van je horen niet smssen niet bellen z'n telefoontjes niet opnemen niet langsgaan niet mailen
helemaal nix dan gaat hij heus wel bij zichzelf kijken en wil hij weten wat er aan de hand is en doet ie heus nie zo achtelrijk meer komt het alleen door het dronken zijn? datn heeft ie duz vanochtend ook zitten drinken?? najah k hoop dat dit werkt. |
![]() |
|
Gvd!
Ik gisteravond naar hem toe fietsen, bel ik aan, doet hij de deur niet open. Ach, ik heb mijn eigen sleutel dus ging ik naar binnen, zit hij gewoon doodleuk achter de computer wat te typen. Ik zei dus dat ik wilde weten waarom hij me zo aan het vermijden is, wilde hij niet zeggen. We hebben samen beetje gezeten, maar was toch nogal raar. Vanmorgen belde ik hem even op, deed hij heel normaal. 'Ja, vanavond kom ik bij je slapen!' Mijn moeder zegt dat hij bezig is met mijn verjaardag, maar geloof ik zelf niet zo. Dan is hij namelijk meestal heel... druk en enthousiast bezig, erg opvallend. Nu vermijdt hij me ![]() Ach, ik merk het vandaag of morgen wel. *Kus*
||
Citaat:
voorlopig doet ie haar een hoop verdriet...en vervolgens wil hij er niet over praten ook...nee das lekker...
||
Citaat:
Lijkt me toch van niet he? Ik zoek voor een oplossing, uitmaken is geen oplossing, dat is méér verdriet.
||
Citaat:
2) Jij zoekt een oplossing, hij wilt deze niet geven. Om wat voor reden dan ook. Vervolgens belt ie je doodleuk op "Ja, vanavond kom ik bij je slapen!". Alsof alles weer 'normaal' is... Jij zit nog steeds de vraag in je hoofd "waarom doet hij zo afstandelijk?". Sorry, maar dat kun je echt niet maken vind ik.
|
Als jij in die situatie zat moenbase had jij het ook niet meteen uitgemaakt.
Niet iedereen praat zo makelijk als jou hoor. Ik zou gewoon echt proberen met hem te praten. Uitmaken zeker niet. Als dit de eerste keer is dat hij zo doet in 3 jaar. 3 jaar gooi je niet zomaar weg voor 1 misverstandje. Zeg wel tegen hem dat je liever niet hebt dat hij drinkt. Sterkte |
![]() |
||
Citaat:
Nu, drie dagen, doet hij afstandelijk... moet ik die jaren dan weg gooien omdat hij drie dagen raar doet? Wat als hij daar nu een serieuse reden voor heeft? Dan zit ik daar zonder hem, terwijl er iets serieus met hem aan de hand is. Ik maak het echt niet zomaar uit omdat hij wat raar doet. Ik wil alleen een beetje tips over hóe ik het uit hem kan krijgen wát er aan de hand is. Ik probeer het vanavond, wanneer hij komt.
||
Citaat:
Na 3 jaar met em te hebben weet je toch zelf wel hoe je ut het beste uit em kunt krijgen mag ik hopen. "Ik probeer het vanavond, wanneer hij komt." Je kunt em ook zeggen: "als je niet zegt wat er is, waarom je zó doet, dan slaap je gewoon niet hier, makkelijk zat!" Maar daar is het nu vast te laat voor ook. Bovendien heeft hij nu alle tijd gehad om een reden/smoes te bedenken waarom hij zó doet. Maja, je meisje 's nachts opbellen wneer je helemaal bezopen bent hoeft natuurlijk niet (meer) voor hoeven te komen dacht ik zo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
leukste (dronken) feestjes nigelgein | 12 | 20-08-2013 23:30 | |
Drugs & Alcohol |
Dronken en weten wat je doet... Verwijderd | 34 | 16-05-2004 16:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Opnieuw rijexamen na dronken rijden' Gatara | 39 | 28-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Dronken vriendje mausi | 21 | 07-04-2002 00:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderzoekje: Eerste keer dronken(volgende dag kater) Raymond S | 37 | 04-11-2001 11:40 |