Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het word uiteindelijk een PO (praktische Opdracht) we worden in groepen verdeeld en elk groep moet een verslag ofzo (dit is nog niet uitgelegd) maken over 1 gastspreker. Ik weet het ook niet, of ik dat wel aankan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb je er moeite mee als je ergens iets erover leest, vind je het moeilijk om er met anderen over te praten? Zou je het aankunnen als er reacties komen van; 'maar dat is eigenlijk aandachttrekkerij'* ed? Offtopic: Voordat mensen gelijk hierover struikelen: dit is een voorbeeld.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-12-2003 om 11:47. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
persoonlijke ervaringen te komen, maar ook bijv over de feiten ed kunnen schrijven. Zou je dat aankunnen? Of stel, er komt een discussie uit. Jij geeft je mening erover, en iemand vraagt; 'waarom denk je er zo over?' Of er wordt gevraagd of je er ervaring mee hebt ed. Zou je met zulke vragen om kunnen gaan? Citaat:
am aanstellerij is ed, zal imho nooit de wereld uit geholpen worden. Net zoals het idee dat (bijv) zwarte mensen minder waard zijn dan blanken, dat zal ook altijd blijven bestaan... Tuurlijk, er zullen altijd wel mensen zijn die hun mening bijstellen ed, maar ook een hoop die dat niet doen.. Vergeet dat niet. Ik wil het je overigens niet moeilijk ed maken met m'n reply's ed, maar ik denk dat de vragen die ik als voorbeeld heb gegeven niet helemaal achterhaald zijn oid... ![]()
|
Zo'n gastspreken houdt vast een vrij algemeen (technisch) verhaal. Je hoeft het niet over jezelf te hebben als je het moet bespreken met andere klasgenoten en het is ook zeker niet te zwaar als verkrachting ook een onderwerp is. Ik vind het juist wel een goed onderwerp eigenlijk. Kan die gastspreker misschien wel proberen weer een taboe uit de wereld te helpen...
Zeker bij je leraar voorstellen zou ik zeggen. Succes!
|
[QUOTE]Quiana schreef op 06-12-2003 @ 12:45:
Wat voor invloed heeft dat op jou? beetje herkenning.. ik ga me dr niet slechter door voelen ofzo.. Maar met zo'n opdracht is het denk ik niet de bedoeling om met persoonlijke ervaringen te komen, maar ook bijv over de feiten ed kunnen schrijven. Zou je dat aankunnen? Of stel, er komt een discussie uit. Jij geeft je mening erover, en iemand vraagt; 'waarom denk je er zo over?' Of er wordt gevraagd of je er ervaring mee hebt ed. Zou je met zulke vragen om kunnen gaan? ik meng me niet in die discussie dan ![]() Ik wil het je overigens niet moeilijk ed maken met m'n reply's ed, maar ik denk dat de vragen die ik als voorbeeld heb gegeven niet helemaal achterhaald zijn oid... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hij vond het hartstikke goed dat ik het kwam voorstellen, maar hij moest er goed over nadenken.. ik hoor woensdag ofzo meer.. hij stelde wel een paar vragen.. en liegen lukte me neit , dus heb k eerlijk gezegd dat ik het zelf doe.. naja, k zie wel wat dr uitkomt.. |
![]() |
||
Citaat:
hmm, persoonlijk zou ik nog een keer langs gaan, en hem letterlijk vragen 'u houdt toch wel u mond over wat ik u heb verteld?' gewoon om er zeker van te zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik weet het niet :s Verwijderd | 24 | 29-08-2011 16:01 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Liefde & Relatie |
zij weet het niet meer... freakzor1987 | 58 | 24-02-2005 19:43 | |
Liefde & Relatie |