Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2003, 02:38
MC
MC is offline
Ik gebruik op dit moment een PHP nieuwsscript voor op m'n website. Weet iemand of het mogelijk is om een soort preview erin te programmeren waardoor ik alvast kan zien hoe het lay-out etc. eruit komt te zien wanneer het bericht is gepost?

BVD.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2003, 10:21
TIGEK
TIGEK is offline
Fox server. Een All in 1 one websever voor internet noobs

http://prdownloads.sourceforge.net/f...0.exe?download

Instaleren en de vragen volgen en het werkt

Maar er zullen heus wel wat beveling lekken in zitten dus alleen gebruiken als test server
Oud 07-12-2003, 20:44
Gus
Gus is offline
Programmeer je het zelf? Dan is het niet zo moeilijk denk ik... Mail me maar voor tips. (gus@scholieren.com)
Als je iets gebruikt van iemand anders is het moeilijk(er), zeker als je zelf niet met PHP werkt.

Iets meer info en misschien kan iemand je dan helpen.
Oud 10-12-2003, 14:29
Blowie
Blowie is offline
Citaat:
MC schreef op 07-12-2003 @ 03:38:
Ik gebruik op dit moment een PHP nieuwsscript voor op m'n website. Weet iemand of het mogelijk is om een soort preview erin te programmeren waardoor ik alvast kan zien hoe het lay-out etc. eruit komt te zien wanneer het bericht is gepost?

BVD.
Bedoel je dat je weet hoe je dat moet proggen of dat je al weet hoe je moet proggen en alleen maar een programma wil hebben dat php scripts (locaal) uit kan voeren?

Ik neem aan het eerste.. indien dat het geval is kunnen we zo erg weinig met je vraag
Reageren

Regels voor berichten