Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan moet je em mij wel helemaal vertellen he naderhand? ![]() Ik wil trouwens ook nog de details van je BMW-droom gheghe
|
Ik heb wel eens 'De muis van mijn computer' gezongen op een talentenjacht en ik heb het nog ergens op video. Helaas heb ik geen videorecorder meer.
![]() Mijn ouders hadden een afkeur van Kinderen voor Kinderen, Disney, Elly & Rikkert etc, dus ik ken het vrijwel alleen van vriendjes.
||
Citaat:
en het is de bedoeling dat ik over die droom vanavond niks durf te vertellen omdat t zo kinky was ![]() ![]()
|
een vriendin van mij had een keer op mijn pc iets van 100 kinderen voor kinderen liedjes gedownload
![]() louter hits natuurlijk, maar 'ruim je kamer op' is toch wel één van de grootste knallers en dat liedje van ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd is gruwelijk irritant maar het is ook wel vrolijk. en dat tietenlied is heel erg kut
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nee KvK is echt wel leuk,...alleen jammer dat je ze niet op CD/DVD kan kopen (en dan bedoel ik neit alleen de 20 leukste,..want tja,..kwil er dan wel wat meer zien)
Kheb op dit moment echt weer zo'n KvK-tic...ben vanalles aan het downloadne (naja proberen dan...want zoveel liedjes vind KaZaa niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Het huidige schoolsysteem is ouderwets en nutteloos 2000DC | 8 | 11-11-2014 23:17 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #11 Severus | 500 | 26-08-2010 08:44 | |
Games |
Het grote "Hoe heet dat spel ook alweer" topic. freakinaround | 24 | 13-02-2005 11:53 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Films, TV & Radio |
het grote DVD/VIDEO verhuur topic Buzzzfuzzz.vs | 3 | 18-11-2003 11:33 | |
Software & Hardware |
Wist je dat...? deathz0rz | 1 | 11-09-2003 20:15 |