Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2003, 14:29
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
Hallo allemaal!

Mn vriend en ik zijn nu zoon 16 maanden bij elkaar. We hebben bijna nooit ruzie (2 keer gehad) en passen emotioneel goed bij elkaar. Toch heb ik twijfels, ik weet sinds een tijdje dat ik bi ben terwijl hij het maar raar vind. Ik begin steeds vaker het verlangen te krijgen om met andere gozers/meiden te experimenteren, wat er ook niet bij helpt dat onze sex best saai is. Nu gaat het wel weer wat beter omdat ik het idee het opgegeven dat hij ook nog eens orgineel word. We hebben het er met elkaar over gehad, maar een vrije realtie kan hij mij niet geven. Ik heb er een tijd lang aan gedacht om het uit te maken, om de reden dat ik wel eens wat anders wilde. Maar toch kan ik het niet over mn hart krijgen want hij is zo lief voor me en ik houd echt van em. Maar boeien kan hij me op dit moment niet.
Het is allemaal zo verwarrend, en ik weet niet wat ik het best kan doen. Ik heb het gevoel dat ik vrijheid wil, maar niet zonder hem. Stel dat ik het uitmaak en erachter kom dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Of hij me dan terug wil is een ander verhaal.

xx LH
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2003, 14:32
Verwijderd
misschien moest je eerst eens proberen de sex wat spannender te maken...en als hij geen initiatief toont, kom jij dan eens met wat nieuws...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 14:37
leeg hersencelletje
het is niet de eerste keer. ik verzin het altijd. Hij is pas 1 keer op een idee gekomen .kaarsjes in mn kamer, een ribbeltjes condooms. Alles moet van mij komen.
Maja dat is nu dus weer. en ik heb het gezegd tegen hem, maarja echt nieuwe dingen verzint hij gewoon bijna niet. Dat is gewoon super jammer.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 15:12
Verwijderd
mja, ik weet niet hoe oud je bent...maar ik neem aan dat je niet erg oud bent...tijd zat om later pas verder te kijken..ik zou zeggen kijk het nog even aan...je vriend is nou eenmaal niet zo vindingrijk op het gebied van sex...maar als je van hem houdt hoeft dat toch niet erg te zijn?

misschien moet je eens proberen hem wat meer te stimuleren...neem hem mee naar de kama sutra beurs of iets dergelijks...misschien komt hij zo ook op andere ideeen...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:57
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zou echt proberen te werken aan je huidige relatie, voordat je zomaar op het experimentele pad gaat. Het kan natuurlijk zijn dat je vind dat je er al genoeg aan geprobeerd heb te werken. Het houdt een keer opnatuurlijk. En als jij na veel praten met je vriend zonder succes nog niet tevreden bent met je relatie zal dit in de toekomst denk ik ook niet snel gebeuren. Dan zou ik er dus zeker voor kiezen om je eigen weg in te slaan.
Ook al is dit heel moeilijk, ik denk dat je op zijn tijd blijer wordt van die keus.
Oud 09-12-2003, 00:19
Verwijderd
ik herken de situatie wel een beetje... ik miste mijn vrijheid ook... en als je het uitmaakt zijn vooral de eerste paar weken fantastisch! Veel vrijheid en tijd voor jezelf en je vrienden! heerlijk... maar na een paar weken vrijheid en alleen zijn komen de gevoelen van je vriend waarschijnlijk weer terug, want dan mis je toch zijn steun, gezelligheid or whatever... maak het dus alleen uit wanneer je zeker weet dat je altijd terug bij hem kan komen...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 08:07
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-12-2003 @ 01:19:
maak het dus alleen uit wanneer je zeker weet dat je altijd terug bij hem kan komen...
Hallo zeg... dit kan je toch niet maken tegenover je vriend? Je kan toch niet tegen hem zeggen 'ik maak het uit, maar als ik over een tijdje nog niks beters gevonden heb, ben jij toch goed genoeg en wil ik je weer terug'. Dit slaat echt helemaal nergens op! Hoezo neem je dan de gevoelens van je vriend niet serieus!?
Oud 09-12-2003, 08:22
Dark Angel
Dark Angel is offline
Tja, bol.com heeft een heel zooitje zelfhulp cursussen en ideeenboeken over sexualiteit. Tip voor een kerstcadeautje?
Oud 09-12-2003, 09:52
Verwijderd
Zulke jongens begrijp ik echt niet. Ben ik even blij dat de seks met vriendin alles behalve saai is...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 10:31
Verwijderd
Ik weet niet hoor, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat saaie sex het enige probleem is.. Het klinkt alsof je in ieder geval niet meer verliefd op hem bent.
Hoe denkt hij erover? Vindt hij de sex zelf ook saai?
Dat je wilt experimenteren kan ik me goed voorstellen, dat je graag sex met meisjes wilt hebben ook, maar waarom wil je dan sex met andere jongens?

Waardeert hij het bijv. wel als jij met iets nieuws komt in jullie sexleven, of heeft hij zoiets van "voor mij hoeft dat allemaal niet zo"? Dat scheelt nl ook wel denk ik.
Je kunt hem toch ook een keer meeslepen naar een sexschop ofzo..

En verder moet je het niet langer aanhouden omdat je het anders zielig voor hem vindt. Of omdat je het idee van een vriendje die er altijd voor je is wel veilig vindt. Dat is niet eerlijk tegenover hem, je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Even wat gaan experimenteren en dan bij hem terugkomen is ook absoluut niet eerlijk. Probeer er in ieder geval achter te komen of er van jouw kant nog wel sprake is van liefde..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 09-12-2003 @ 09:07:
Hallo zeg... dit kan je toch niet maken tegenover je vriend? Je kan toch niet tegen hem zeggen 'ik maak het uit, maar als ik over een tijdje nog niks beters gevonden heb, ben jij toch goed genoeg en wil ik je weer terug'. Dit slaat echt helemaal nergens op!
nee, natuurlijk moet je dat niet tegen je vriend zeggen, dat zou een beetje dom zijn, maar je mag het wel denken... En hoezo iets beters? Ze kan toch ook nog vrijgezel blijven als ze dat zou willen?

Citaat:
Hoezo neem je dan de gevoelens van je vriend niet serieus!?
wat een gezeik zeg... een eventuele break in een relatie moet kunnen...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 13:53
moenbase
moenbase is offline
Uitmaken en met andere jongens/meiden flikflooien. Misschien wordt 't over een jaartje of 6 nog wel iets met Sjaak?
Oud 09-12-2003, 14:11
leeg hersencelletje
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-12-2003 @ 11:31:
Ik weet niet hoor, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat saaie sex het enige probleem is.. Het klinkt alsof je in ieder geval niet meer verliefd op hem bent.
Hoe denkt hij erover? Vindt hij de sex zelf ook saai?
Dat je wilt experimenteren kan ik me goed voorstellen, dat je graag sex met meisjes wilt hebben ook, maar waarom wil je dan sex met andere jongens?

Waardeert hij het bijv. wel als jij met iets nieuws komt in jullie sexleven, of heeft hij zoiets van "voor mij hoeft dat allemaal niet zo"? Dat scheelt nl ook wel denk ik.
Je kunt hem toch ook een keer meeslepen naar een sexschop ofzo..

En verder moet je het niet langer aanhouden omdat je het anders zielig voor hem vindt. Of omdat je het idee van een vriendje die er altijd voor je is wel veilig vindt. Dat is niet eerlijk tegenover hem, je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Even wat gaan experimenteren en dan bij hem terugkomen is ook absoluut niet eerlijk. Probeer er in ieder geval achter te komen of er van jouw kant nog wel sprake is van liefde..
Ik weet niet of ik nog verliefd op hem ben, maar ik houd wel van hem! Hij is degene die mij ontmaagd heeft, maar nu de sex een beeje erg saai word, begin in gewoon nieuwschierig te raken naar andere jongens.
Als ik iets nieuws doe, dus met kaarsvet, veertjes, ijsblokjes etc., dan vind hij het wel leuk, maar bijv een trio zal er never ever ooit bij em in zitten terwijl ik dat juist nog een keer wil doen. Een sexshop zijn we ook wel es geweest, maar de grotere mag ik nog niet in omdat ik geen 18 ben. Het is gewoon moeilijk. Zelfs experimenteren met een dildo of een vieb vind hij niks. Wat moet ej dan doen behalve de standaard leuke dingetjes??

iedereen bedankt voor de reacties!

xx LH
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten