Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet hoor, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat saaie sex het enige probleem is.. Het klinkt alsof je in ieder geval niet meer verliefd op hem bent.
Hoe denkt hij erover? Vindt hij de sex zelf ook saai? Dat je wilt experimenteren kan ik me goed voorstellen, dat je graag sex met meisjes wilt hebben ook, maar waarom wil je dan sex met andere jongens? Waardeert hij het bijv. wel als jij met iets nieuws komt in jullie sexleven, of heeft hij zoiets van "voor mij hoeft dat allemaal niet zo"? Dat scheelt nl ook wel denk ik. Je kunt hem toch ook een keer meeslepen naar een sexschop ofzo.. En verder moet je het niet langer aanhouden omdat je het anders zielig voor hem vindt. Of omdat je het idee van een vriendje die er altijd voor je is wel veilig vindt. Dat is niet eerlijk tegenover hem, je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Even wat gaan experimenteren en dan bij hem terugkomen is ook absoluut niet eerlijk. Probeer er in ieder geval achter te komen of er van jouw kant nog wel sprake is van liefde.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik iets nieuws doe, dus met kaarsvet, veertjes, ijsblokjes etc., dan vind hij het wel leuk, maar bijv een trio zal er never ever ooit bij em in zitten terwijl ik dat juist nog een keer wil doen. Een sexshop zijn we ook wel es geweest, maar de grotere mag ik nog niet in omdat ik geen 18 ben. Het is gewoon moeilijk. Zelfs experimenteren met een dildo of een vieb vind hij niks. Wat moet ej dan doen behalve de standaard leuke dingetjes?? iedereen bedankt voor de reacties! xx LH |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wel of niet meegaan morgen? JustADreamer | 14 | 27-10-2007 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel VII RockaholiC | 499 | 05-02-2005 07:42 | |
Liefde & Relatie |
coup de foudre blote bosmens | 6 | 07-06-2003 17:47 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |