Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2003, 17:49
Evolution
Evolution is offline
mjah ik zag er nog nergens een echt topic over staan en bij "het grote cadeau topic" ook niet, dus vandaar deze...
als ik neit goed heb gekeken, xcuse me.... dan sluit deze maar
zo niet, vuur alles los ofzo, over wat je wil halen voor je liefde, of wat je hoopt te krijgen
Advertentie
Oud 08-12-2003, 18:08
Verwijderd
Apple I-pod met inscripitie
Oud 08-12-2003, 18:10
Evolution
Evolution is offline
met inscriptie? hoe moet ik em dat voorstellen?
Oud 08-12-2003, 18:13
Verwijderd
nou wij doen niet aan kerstcadeautjes... maar bij kerst denk ik aan knus en gezellig.. dus ik denk dat het ultieme kerstcadeau een heel romantisch avondje bij de open haard is. etentje met kaarsen.. en dan in de slaapkamer komen vol met kaarsen, rozen, warmte.. en dan ten huwelijk gevraagd worde ofzo

nouja heeft wel wat toch
Oud 08-12-2003, 18:14
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Alex schreef op 08-12-2003 @ 19:08:
Apple I-pod met inscripitie
$$$

Eh? Ik zou best uhm..een leuk kerst cadeau..Weet ik veel, hoeft niet duur te zijn, als het maar lief is. Mooie cd (3 doors down! ), desnoods een knuffel van de kerstman
Oud 08-12-2003, 18:17
Slettelina *
Slettelina * is offline
Maakt me eik. niet zoveel uit wat het is.. Het gaat om het idee dat ie wat heeft gekocht Maar het is altijd wel lief als het echt iets persoonlijks is
Oud 08-12-2003, 18:25
Evolution
Evolution is offline
mjah oke, ik snap dat het neit zoveel uitmaakt, dat heb ik zelf namelijk ook..
gaat om het idee, als t maar lief is bedoeld, en ik wil helemaal neit een duur iets hebben.
eigenlijk heb ik (vind ik zelf dan, hij niet) mijn kerstcadeau al zo'n beetje gehad van hem
maar omdat hij zegt dat hij dat dan maar voor sinterklaas deed wil hij ook nog wat halen voor me voor kerst.
maar maakt allemaal ook neit uit , wat zou je halen voor je vriend / vriendin?

ik hoor heel vaak van die hele leuke ideetjes, maar die eigenlijk niet echt uit te voeren zijn bij ons.
nou ja, we gaan wel gezellig op zijn kamertje zitten enzo, maar het heel romantisch maken met kaarsjes enzo gaat niet echt.
maar hoeft ook neit zo, maar ik wil wel heel graag een leuk kado voor hém kopen, maar wat? (dus echt iets moois, beetje romantisch ofzo...)
Oud 08-12-2003, 18:26
Evolution
Evolution is offline
haha sorry hoor, wat een zwamverhalen van mij toch weer...
om het bovenste kort samen te vatten:
wat zouden jullie halen voor je vriend(in) voor kerst.
(en dan meer een geef-iets dan een doe-iets)
Oud 08-12-2003, 18:45
Verwijderd
foto van je laten maken bij fotograaf en die in een mooie lijst doen..
Oud 08-12-2003, 18:52
Evolution
Evolution is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 08-12-2003 @ 19:45:
foto van je laten maken bij fotograaf en die in een mooie lijst doen..
hehe wat toevallig (of standaard) dat wou ik doen
mkaar ik had het idee alweer uit mijn hoofd gezet, want ik sta daar toch vast neit leuk op enzo .... en lijkt me hartstikke eng bij de fotograaf en xou ook niet weten hoe dat allemaal gaat *aah, eng*
Oud 08-12-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Metal Gurl schreef op 08-12-2003 @ 19:52:
hehe wat toevallig (of standaard) dat wou ik doen
mkaar ik had het idee alweer uit mijn hoofd gezet, want ik sta daar toch vast neit leuk op enzo .... en lijkt me hartstikke eng bij de fotograaf en xou ook niet weten hoe dat allemaal gaat *aah, eng*
standaard ja
ja zelf denk je misschien dat je er niet leuk op staat, maar ik weet zeker dat je vriend het prachtig zal vinde..
't lijkt me zelf wel leuk om naaktfoto te late make, zo'n hele mooie weetjewel, waar niet alles op hoeft te staan.. maarja dat doe je niet eventjes bij de fotograaf...
Oud 08-12-2003, 19:00
Pandemonium
Pandemonium is offline
wat ik heel leuk vind: je hebt van die dogtags (je weet wel vroeger stond je naam en adres erop) die kopen en dan kan je er wat liefs op/in laten drukken. nouja dat vind ik wel tof, maar het moet wel bij de persoon passen... zeg maar...

(jeej wat ben ik weer vaag bezig)
Oud 08-12-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Pandemonium schreef op 08-12-2003 @ 20:00:
wat ik heel leuk vind: je hebt van die dogtags (je weet wel vroeger stond je naam en adres erop) die kopen en dan kan je er wat liefs op/in laten drukken. nouja dat vind ik wel tof, maar het moet wel bij de persoon passen... zeg maar...

ik snap het hoor... maar dat moet idd bij iemand passen
Oud 08-12-2003, 19:07
Evolution
Evolution is offline
,
Citaat:
StefanLovertje schreef op 08-12-2003 @ 19:58:
standaard ja
ja zelf denk je misschien dat je er niet leuk op staat, maar ik weet zeker dat je vriend het prachtig zal vinde..
't lijkt me zelf wel leuk om naaktfoto te late make, zo'n hele mooie weetjewel, waar niet alles op hoeft te staan.. maarja dat doe je niet eventjes bij de fotograaf...
mjah idd, mijn vriend zegt dat ie me heel mooi vind, en ook naakt , ik zelf ben eigenlijk nogal onzeker daarover, vooral naakt, maar ik doe het toch voor hem he
maar idd, dat doe ik neit zomaar bij een fotograaf, vind het zo als eng genoeg
Oud 08-12-2003, 19:09
Evolution
Evolution is offline
Citaat:
Pandemonium schreef op 08-12-2003 @ 20:00:

mjah snap m ook hoor
tjah die wilde ik misschien ook halen, maar hij heeft een tijdje geleden een paar weekjes met zo'n oude van mij gelopen (naam, aders enzo erop, van wat jaren geleden, toen mijn ouders nog bang waren mij kwijt te raken ) en hij vond het heel leuk dat te "mogen" dragen enzo, maar je wordt echt snel gek van dat gerammel ....
Oud 08-12-2003, 19:11
Verwijderd
'k weet niet of je thuis een digitale camera hebt.. maar anders kun je misschien foto laten maken door een vriendin (als je vriend dan niet gaat zeuren over dat je vriendin je naakt ziet enzo, maar dat zal wel niet) en die kun je dan zelf uit printen op A4 formaat ofzo..

alleen zou ik em niet in een lijst doen, want als hij die ophangt op zijn kamer is dat beetje genant voor jou als zijn ma die kamer binnenkomt en dat ziet..
Oud 08-12-2003, 19:16
Evolution
Evolution is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 08-12-2003 @ 20:11:
'k weet niet of je thuis een digitale camera hebt.. maar anders kun je misschien foto laten maken door een vriendin (als je vriend dan niet gaat zeuren over dat je vriendin je naakt ziet enzo, maar dat zal wel niet) en die kun je dan zelf uit printen op A4 formaat ofzo..

alleen zou ik em niet in een lijst doen, want als hij die ophangt op zijn kamer is dat beetje genant voor jou als zijn ma die kamer binnenkomt en dat ziet..
wehhe jah idd, xie het al voor me zeg
maar jah, heb (nog!) geen digi cam, maar ga dr binnenkort wel 1 halen en dan kan ik het ook best eens doen
en tjah gewoon bij de fotograaf hou ik als optie wel open (is toch eigenlijk wel heel mooi ), maar dat doe ik zeg maar als ik niks anders weet, omdat ik mij toch nog niet zo snel naar de fotograaf zie gaan .... dus mensen nog meer ideëen... en vertel-lust wat ze zelf gaan halen?
Oud 08-12-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Metal Gurl schreef op 08-12-2003 @ 19:10:
met inscriptie? hoe moet ik em dat voorstellen?
Op de achterkant kan je wat laten graferen. Kan o.a bij de apple site en bij de bijenkorf.

Zet je er nog jullie lievelingsmuziek op en je bent helemaal klaar
Oud 08-12-2003, 20:02
Verwijderd
Het grote cadeau-topic is er juist voor om al die topics in 1 topic te stoppen.. wat dus betekent dat je dit soort vragen daar kunt stellen, zodat er niet 10 kadootjes-topics zijn..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten