Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar oke, je voelt je zo te zien wel erg tof he? Je bent gewoon stom bezig, maar dat is mijn mening. Verder valt er wel heeeeeeeeel wat te veranderen en ik heb geen zin om veel te typen, doe ik later misschien wel
||
Citaat:
||
Citaat:
Ooit van huiswerk maken gehoord?? Grote kans dat leraren dan in ieder geval al aardiger worden en je toetsen ook beter gaan. Ook een tip....leer je toetsen gewoon, pakken ze je ook niet op spiekbriefjes!!
|
@ Laura1988
je kan ook te veel hw maken. Jij in het toetsweek-topic, ik ben een snapper; "ik maak maar 1-2 uur hw per dag en ik leer gewoon mn toetsen". Het spijt me maar dan ben je geen snapper, dan ben je een lerer. Gewoon zo'n meisje die de hele dag zit te leren en gaat huilen bij een pw;"ik heb een nul" en dan zo schijnheilig lachen als je als enige boven de 8 hebt. ![]() Als je dit niet bent sorry. Ontopic: Je moet gewoon ff een btje normaal doen. expres spijbelen is dom. Vraag je moeder om je (figuurlijk) 's morgens uit bed te slaan. Let een beetje op tijdens de les en maak soms je huiswerk. Dit gedrag is niet per ongeluk, je probeert gewoon stoer te doen ofzow en als je dat niet wil, doe dat dan ook niet. |
![]() |
|||
Citaat:
Nouw..ten eerste ik heb helemaal niet gezegd dat ik 1-2 uur per dag mijn huiswerk maak...het ging over het aantal uur dat ik ervoor leer...Zie hieronder... Citaat:
En ten tweede ben ik niet iemand die bij een proefwerk gaat huilen, zo van..."ik heb een nul" en schijnheilig lachen..hoe kom je er bij??? Ik zal dan heus wel blij zijn..maar om dan tegen anderen die een minder cijfer lullig te gaan doen..ben je wel helemaal lekker dan??? En de hele dag leren..nee dat doe ik ook nie, zit zo ongeveer als ik uit school kom gelijk achter de computer en kom er dan ook nie achter vandaan.... En alleen in de toetsweek wil het nog wel eens voorkomen dat ik 's middags en 's avonds zit te leren..maar dat is toch ook niet zo vreemd als je Grieks, Geschiedenis en Biologie op 1 dag hebt??? ![]()
|
|