Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat dit wel zou kunnen gebeuren,maar nu niet direct in de komende jaren, ik denk misschien in 10 tot 15 jaar...
Omdat mensen volgens mij,weer meer en meer beginnen gelovig te worden en soms kunnen mensen zo overtuigd zijn van hun geloof dat ze er alles voor willen doen...
||
Citaat:
|
Nostradamus voorspelde (als zn voorspellingen ten minste juist geinterpreteerd zijn) ook een grote strijd: tussen moslims en christenen wel te verstaan. 2/3 van de christenen (westerse wereld dus) en 3/4 van de moslims zal hierbij om het leven komen.
Dit geneurt allemaal rond 2012, maar de aanloop er naar toe is al bezig. Tja als ik zo om me heen kijk vind ik het niet een onwaarschijnlijk verhaal. Christenen (c.q westere mensen, niet elke nederlander is meer praktizerend christen, maar volgens mij wordt er gewoon het hele west-europa mee bedoelt wat van oorsprong christelijk e.d is) komen steeds vaker lijnrecht tegenover de moslims (c.q de arabische landen) te staan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me af wat we zouden doen als de islam ons opeens de oorlog zou verklaren, ik denk inderdaad dat een heleboel Nederlandse atheisten zich tot het christendom zullen bekeren, puur om zich af te zetten tegen de islam. Maar ik denk niet dat het ooit zover zal komen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het verhaal erachter vind ik niet meer dan logisch. Ik denk dat iedereen die logisch nadenkt over de loop van de eeuwen, hoe de mens in elkaar zit, en hoe wij mensen ons steeds vaker gaan gedragen wel weet waar dit op uit gaat lopen.... : een "letterlijke" wereldoorlog ! (en ik ben er al een paar jaar over uit dat ik mezelf geen mens wil noemen, ik vindt dit een zware belediging....) |
![]() |
|
![]() |
Ik zou vooral de nadruk willen leggen op 'tot onze spijt'. Is het erg dan dat er veel doden vallen? Wordt iemand daar slechter van, en bovendien, wat is slechter? Waarom zou een paragnost direct een waardeoordeel willen stellen omtrend zijn voorspellingen?
Over de ongenuanceerdheid van het voorspelde antwoord ik slechts met een gulle sarcastische glimlach.
||
Citaat:
|
dus de christenen blijven leven met een 33% en de moslims met een 25%. Ach als dat niet leuk is dan kunnen de christenen nog es alle moslims kapot maken dan is het nog 8% christenen en 0% moslims
![]() Persoonlijk geloof ik niet meer in GO (godsdienst oorlogen) de GO zullen WO's worden die zullen worden uitgevohten met atoombommen. Amerika denkt dat ze gaan winnen omdat de 3/4 van de oosterse wereld plat ligt, maar dan komt er een slim ventje in de oosterse wereld die de E-bom laat vallen in Amerika. En hup de oosters wereld heeft gewonnen. In België hebben ze onder zaventem zo'n kelder gebouw die bestand is tegen 2 E-Boms, kernbom, aardbeving met 11 op de schaal van richter, en een vulkaan uitbarsitng. Alle belangrijke gegevens van Belgie liggen daarin zoals harde schijven, diskettes, ..... van Kerncentrales, de banken....
||
Citaat:
als alles wat hij voorspelt uitkomt, dan mogen we in het jaar 2005 al serieuze problemen verwachten, die indd rond 2012 tot 'uitbarsting' komen.. hij zei ook iets van dat de boeddhisten gespaard zouden blijven. Naja als we dus willen leven dan, we know what to do ![]() nee serieus, ik hecht niet veel geloof aan zowel zijn voorspelling als die van een paragnost.. wat kome moet komt toch, en deze voorspellingen zorgen alleen dat je je nu ook zorgen maakt.. |
![]() |
|
geen enkele paragnost heeft in 100% van de gevallen gelijk. Nostradamus had echter de aanslagen van 11 september voorspeld. Hiervoor was wel echter een vrij ruime interpretatie van zijn voorspelling nodig. Of hij het waarachtig voorspeld had, oordele de forummer zelf. Ik vind namelijk, dat toekomstvoorspelling wel bestaat, maar dat je er verre van moet houden.
Het wil er bij mij echter niet in dat al in 2012 al een oorlog tussen het westen en de Islam uitbreekt. Nog negen jaar vóór de volgende wereldoorlog? ik zou zeggen tegen die paragnost: vind een andere imbeciel die het wil geloven maar deze is niet geinteresseerd. Voor de 1e wereldoorlog lagen de oorzaken al in 1871; voor de oorzaken van de 2e wereldoorlog moet je ook terug naar Versailles. Oorlogen ontstaan dus niet zomaar, er moet toch wel een lange tijd van spanning aan vooraf gaan. Er is momenteel ook een zekere spanning, maar ik denk niet dat die genoeg is voor de derde wereldoorlog. De meeste paragnosten zijn namelijk beunhazen die van het vertrouwen van anderen misbruik maken.
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|