![]() |
|
Ik kwam op deze sit terecht: www.geefjeboekuit.nl
Je kan je boek gratis uitgeven, en een aantal exemplaren verkopen. Nu heb ik nog niet zoveel tijd om het eens goed door te lezen, maar wat vinden jullie hiervan? Zou je zoiets doen, een manusscipt naar zo'n organisatie opsturen?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel, een wereld waarin iedere malloot, ongeacht talent een boek uit kan geven, lijkt mij een ramp. Onze maatschappij verzuipt al in enorme stortvloeden van onzin die als diarree uit de televisie, radio, computer, boeken, tijdschriften, kranten en monden van anderen tegemoetkomen en ik ben niet echt iemand die staat te springen om het aandeel van boeken (die het toch al zo zwaar hebben in onze ongeïnteresseerde, digitale, ADHD, korte-aandachts-spanne maatschappij) te vergroten.
LUH-3417 - Mocht je er blij van worden, deel die zin dan op in zes kleine. Want dit leest voor geen meter. |
![]() |
|
Ze geven een idealistische inleiding. Vervolgens klik ik op "Dit kan niet waar zijn!" met het iedee dat ze een goede uitleg kunnen geven, maar vervolgens komen ze met een 2e stuk ongegronde tekst ten proppe. Nergens kunnen ze iets overtuigens geven, of met een simpel goed argument aankomen.
Deze site is onzin naar mijn weten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat gebeurt met jouw gedichten? Verwijderd | 46 | 05-02-2006 22:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Herexamen traingen wisk havo en vwo Joostx | 1 | 01-06-2003 12:47 |