Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je niets hebt uitgekozen, moet je de kwartaalselectie kopen. Als je dat niet wilt, had je wat moeten bestellen (staat in hun voorwaarden). Je hebt een contract getekend ofzo. Daar staat dat in.
Helaas voor jou, maar je zal het moeten betalen. Of ze moeten je verkeerd voorgelicht hebben, dan kun je proberen een brief te sturen.
|
Vaak ben je verplicht een boek of iets dergelijks te kopen in een bepaalde tijd. In een overeenkomst die je hebt getekend zal dat ook wel staan. Als je niks besteld krijg je vaak een door hun uitgekozen boek toegestuurd, die je natuurlijk wel moet betalen.
Dit hebben wij ook weleens gehad. Weer te laat (schriftelijk) opgezegd, en weer een jaar die rotzooi in huis. Als ik jou was zou ik het zo snel mogelijk opzeggen. |
![]() |
|
als je t meteen terugstuurt en naar dat clubcenter toegaat dan kun je nog iets naar je zin kopen maar dat moet wel weer binnen 10dagen dacht ik (eigenlijk ben je dan al te laat maar omdat je het dan zelf gaat halen mag het geloof ik) kwist dat ook niet tot het mijzelf een keer overkwam
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je krijgt dan zo'n mooi kwartaal geschenk inderdaad. Ja je volgende keer maar niet meer laten om praten want als ik hetgoed heb kun je pas na 2jaar weer opzeggen. succes . En je kunt maar beter zelf iets bestellen dan dat je iets opgestuurd krijgt wanbt het geld moet je toch wel betalen. Neem iets goedkoops, dat scheelt!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, je bent verplicht elk kwartaal iets te bestellen. Als je dat niet doet krijg je een waarschuwing. Als je dat nog niet doet krijg je een kaartje of het goed is dat ze je de kwartaalselectie sturen; als je dan binnen twee weken iets koopt van ze krijg je die niet, maar als je dat niet doet dan wel. Je hebt dus maar liefst drie kansen gehad, en je bent gewaarschuwd dat ze het anders zouden doen. Dus je moet 't betalen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|