Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb hem wel gevonden, alleen denk ik dat je een andere bedoel. Want volgens mij heeft de panasonic gd 55 geen kleurenbeeldscherm.
Maar kijk eens op www.nieuwemobiel.nl daar staat hij bij En volgens mij bedoel je de Panasonic X88. Maar die kan je ook op die site vinden Veel geluk....
|
blauwe achtergrond , zwarte letters en tekens
kijk maar op www.nieuwemobiel.nl. hier nog een paar kenmerken ik weet niet of ze overeen komen , maarja merk Panasonic type GD55 afmetingen 77x43x17mm gewicht 65gr standbytijd 220 uur beltijd 300 minuten eigenschappen alarmklok, dual band, EMS, games, handsfree functie, kalender, MMS, PDA functies, polyfonische ringtones, ringtone composer, T9, tri band, trilfunctie, verwisselbare covers, voice dailing, wallpapers, WAP, bijzonderheden Wallpapers, Alarmklok, Kalendernotities
||
Citaat:
en hoe kleiner hoe beter is mijn motto. hij is zo breed omdat hij zo klein is. hij is normale breedte en is een stuk kleiner
||
Citaat:
6510 heeft geen 65k /260k kleurenscherm, geen camera, geen polyfone beltonen, geen geheugencardreader, geen bluetooth.. dus wat is er zo gadget-achtig aan een Nokia 6510 ![]() Van Ericsson hebben ze ook een erg kleintje en volgens mij is-ie best goedkoop omdat het model er zo'n beetje uitligt maar vast nog wel op internet te krijgen is. Ericsson T66 92 x 41 x 17.5 mm ![]() ![]() Na die Panasonic is deze ook van hoog stop-in-je-holle-kies formaat hoor.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De t66 heb ik ook nog ergens liggen. Ik heb nooit ergens last van met die telefoon maar er zijn er wel een hele hoop terug gekomen.
Hij is vervangen door de t600 trouwens. Wat wel typisch is dat sinds ik een nieuwe telefoon heb bel ik zo ontzettend veel meer. (35 euro meer) sms-en gaat niet lekker op die t66 trouwens. Dat die gd-55 niet bij de grote telecom winkels ligt zegt trouwens wel wat over de kwaliteit. |
![]() |
|
Dat zegt meer iets over het feit dat wij in Europa wonen en hij uitgebracht is voor de Aziatische markt, maar dat terzijde, hij wordt zo nu en dan in kleine hoeveelheden geiimporteerd...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
merk Panasonic
type GD55 afmetingen 77x43x17mm gewicht 65gr standbytijd 220 uur beltijd 300 minuten merk Nokia type 6510 afmetingen 97x43x20mm gewicht 84gr standbytijd 350 uur beltijd 240 minuten merk SonyEricsson type T66 afmetingen 92x41x19mm gewicht 59gr standbytijd 150 uur beltijd 150 minuten de panasonic is het kleinste is bijna het lichtste hij heeft de langste beltijd de standby tijd is hij tweede de panasonic is zelfs nog kleiner terwijl de antenne nog meegerekend wordt en de andere twee nog niet eens een antenne hebben. (hoe kleiner hoe beter bij mij) en hij heeft een gaaf beeldscherm de prijzen kan ik niet vinden misschien zijn ze al te veroudert
||
Citaat:
Nouja, hier hebben ze 'm voor 210 euro met 1 jaar garantie: http://www.goedspul.nl/index.php?produktid=4811 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|