Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Althans...ik vind dat beeld vooral érg mooi getekend, het kon zo een foto zijn van google =/ Klokken zijn ook mooi, beetje Eise Eisinga Planetarium achtig ![]() (hoe ik dáár op kom...)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb echt altijd gedacht dat je een mannetje was, hoe kom ik daar nou bij?? Misschien omdat je ook wel 's dingen maakt (zoals die elven archer laatst) waarvan ik niet zo snel zou verwachten dat meisjes dat soort thema's tekenen. Nouja, door je voor man uit te schelden heb ik toch mooi weer m'n gevlei gecompenseerd ![]() ![]() Het is echt zo super ja, omdat je boven je tekening zei dat je het met fotosjop had gemaakt dacht ik dat het gewoon een compositie van ge-editte foto's was, maar na weer sprakeloos te zijn geweest enzo, nouja, je kent dat vast wel als je een vette tekening ziet...zag ik onderaan dat je het zelf getekend had...nouja, uhm...ja...enzo
|
Inderdaad, dat beeld is TE mooi!! superfijn, erg netjes
![]() Yet again, je tekentechniek is gewoon schitterend! ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Want dit is zo ontzettend mooi en net echt, dat ik twijfel of je het wel getekend hebt. Zie het maar als een compliment als je 't wel zelf getekend hebt. Maar bijvoorbeeld dat beeld: voor zover ik het kan zien, is het foutloos. Behalve dan misschien dat kruis op d'r borst, dat is nogal vaag. En die achtergrond lijkt zo uit Thief: Gold (een computerspelletje voor de noeps onder ons) te komen. Sterker nog, het is precies hetzelfde als ik me niet vergis...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm dan maar een paar miniscule dingetjes om op te merken
het rechtoog zit net iets te hoog (amper te zien maar goed) en ik vind de vleuel lichtjes lam maar ja dat is amper te zien naast de schoonheid van de tekenin in het geheel
|
Waar ik nou ben? hm, hier in Harlingen. Maar goed, om ff erop terug te komen, ik heb die tekening al een hele tijd geleden gemaakt, en ik wist niet meer zeker of ik tussenopslagen had gemaakt (werk zowiezo niet met layers, die druk ik plat of ik gebrik ze helemaal niet). Dus heb ik mijn hele comp opgeruimt en gezocht (had 20 mb aan plaatjes) maar hi stond er niet meertussen, sorry!
Hij lijkt trouwens wel daarop, maar heb me er niet door laten inspireren,meer over ee boek dat ik had gelezen, over de vooruitgang in de 19e eeuw, en de kerk, wat zij ervan vonden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |