Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2003, 15:26
matrix21
matrix21 is offline
Ik heb een goeie vriendin en ik ga heel graag met haar om, echter heeft ze een groot probleem. Ze komt nooit afspraken na. Vraag je of ze je belt, mailt, smst, dan doet ze dit niet. Spreek je ergens af dan staat ze er niet. Heb je een bepaalde tijd afgesproken dat je haar ophaald is ze niet thuis.
Graag zou ik dit tegen haar willen zeggen dat dit mij irriteerd maar ik ben bang dat ze het verkeerd opvat.
Hoe zouden jullie dit brengen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2003, 15:37
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zou het gewoon zeggen.
Duidelijk is het dan meteen.
En hoe zou je het verkeerd kunnen opvangen
Je kan haar ook dit topic laten lezen
Oud 12-12-2003, 15:37
Verwijderd
ja, zeggen dat je het vervelend vind als ze belooft iets te doen en het niet doet...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 15:49
CryptapiX
CryptapiX is offline
droppen
zulke vrienden zou ik niet hoeven
Oud 12-12-2003, 15:57
Stefanie
Stefanie is offline
Dat je te laat komt okay... Maar als je helemaal niet komt, dan lijkt t net alsof je niet belangrijk bent voor haar. Is ze het dan gewoon vergeten of wil ze niet afspreken?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 16:59
sas_andrea
sas_andrea is offline
Mijn vriend is ook ongeveer zo. Vraag ik m om me ff terug te bellen of te smsen, is dat veels te veel gevraagd. Zegt het wel te doen, maar doet het natuurlijk niet. Zegt ie dat ie strakkies bij me is, en dan vraag ik al wat strakkies bij hem betekent, komt ie nog veels te laat etc.

Ik zeg dat dan gewoon eerlijk tegen m. Gewoon wat ik denk. Anders heeft het toch geen nut. Doe je t te lief/aardig is het blijkbaar toch niet zo erg, en gebeurt het sneller vaker.
Oud 12-12-2003, 17:00
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 12-12-2003 @ 16:49:
droppen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 20:03
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
droppen
Oud 12-12-2003, 20:03
matrix21
matrix21 is offline
mja droppen doe ik dus niet, aangezien ik jaren verliefd op d'r ben geweest wat helaas niets is geworden, maar we hebben wel een enorme band opgebouwd.
Dan zou je denken, als je zo'n goeie band hebt dan kan je het makkelijk zeggen, maar toch vind ik het enorm moeilijk om iets negatiefs over haar te zeggen. Of klinkt dit erg stom?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 21:50
Balance
Balance is offline
een vriendin van mij is vaak ook wel zo.
af en toe ben ik het zat en word ik (lichtelijk) kwaad erover. ze zegt dan spijt te hebben en ik weet dat ze het echt meent. een tijdje gaat het dan weer goed, maar vervolgens begint ze toch weer met wat afspraken verzuimen enzo.
het zit denk ik, voor een deel ook in iemands karakter.
maar als je d'r wat voor zegt (en diegene is echt een vriendin) dan wil ze er wel aan werken. Op een gegeven moment zal ze het wel weer ff vergeten, maar door d'r dan weer eraan te herinneren gaat het goed.
(bij mij althans )
Oud 13-12-2003, 09:15
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
droppen
Ja, de makkelijke manier! Want vriendschappen zijn verwerpelijk en relatief..

Maar ik ken het. En inderdaad gewoon wat van zeggen, helpt het best. Want als je toch al een goede band met haar hebt, dan kan het geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 16:01
Cybersniff
Cybersniff is offline
Dat hoefde mijn vrienden niet te flikken.. Anders om oo niet trouwens..

Gezellig! Spreek je iets af sta je daar voor niets..

Niet voor mij. IK stond er 1 keer en daarna nooit meer end at zou ik haar ook gewoon recht in het gezicht zeggen..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 18:32
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
poop schreef op 13-12-2003 @ 10:15:
Ja, de makkelijke manier! Want vriendschappen zijn verwerpelijk en relatief..

Maar ik ken het. En inderdaad gewoon wat van zeggen, helpt het best. Want als je toch al een goede band met haar hebt, dan kan het geen kwaad.
wil jij zulke mensen vrienden noemen dan?
Oud 17-12-2003, 22:15
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 12-12-2003 @ 16:26:
Ik heb een goeie vriendin en ik ga heel graag met haar om, echter heeft ze een groot probleem.
Zo goed is die vriendin dan niet. Zo te zien neemt ze je niet echt serieus, of de relatie niet serieus. Het is je goed recht er over te twijfelen.
Probeer er toch met haar over te praten, en als ze het inderdaad anders of raar opvat, kun je dan niet beter een meisje zoeken die de relatie wel serieus neemt, en zich niet aangevallen voelt bij confrontaties?

Ohja, en het scheelt ook wel als jij op tijd komt enzo he....
wat niet wilt wat u geschiedt...etc.
Oud 18-12-2003, 09:54
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
*Klein beetje herkenning* Ik heb ook wel eens gehad dat ik door m'n beste vriendin niet eerlijk werd behandeld. Vaak was dat ook omdat ik soms van dingen meer maakte dan het eigenlijk was en soms kon ik haar niet zien omdat we allebij erg weinig tijd hadden, maar dan voelt het alsof ze geen vrienden meer wil zijn.
Nou ik heb dat toen gewoon geprobeerd te vertellen en m'n gevoelens vanwege die dingen uit te leggen. Maar als goede vriendin snapte ze het wel en die dingen zijn uitgepraat enzo en alles gaat heel erg goed tussen ons en ik heb me ook nooit super kut gevoeld omdat er iets gebeurde.
Hoewel het niet zo is dat ze gemaakte afspraken niet nakomt wil ik gewoon ff zeggen dat je er dus met haar over moet praten. Als je er niet met haar over kan praten omdat ze dat niet wil dan is het duidelijk dat zij veel meer betekent voor jou dan jij voor haar.
Oud 18-12-2003, 12:46
Thomas
Thomas is offline
Gewoon zeggen, want ik zou het hoogst irritant vinden wanneer mijn vriendin altijd en overal te laat komt. Daar zou ik eerlijk gezegd niet mee kunnen leven omdat je helemaal niet weet waar je aan toe bent. Structuur is belangrijk, is mijn opinie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten