Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Probeer er toch met haar over te praten, en als ze het inderdaad anders of raar opvat, kun je dan niet beter een meisje zoeken die de relatie wel serieus neemt, en zich niet aangevallen voelt bij confrontaties? Ohja, en het scheelt ook wel als jij op tijd komt enzo he.... wat niet wilt wat u geschiedt...etc.
|
*Klein beetje herkenning* Ik heb ook wel eens gehad dat ik door m'n beste vriendin niet eerlijk werd behandeld. Vaak was dat ook omdat ik soms van dingen meer maakte dan het eigenlijk was en soms kon ik haar niet zien omdat we allebij erg weinig tijd hadden, maar dan voelt het alsof ze geen vrienden meer wil zijn.
Nou ik heb dat toen gewoon geprobeerd te vertellen en m'n gevoelens vanwege die dingen uit te leggen. Maar als goede vriendin snapte ze het wel en die dingen zijn uitgepraat enzo en alles gaat heel erg goed tussen ons en ik heb me ook nooit super kut gevoeld omdat er iets gebeurde. Hoewel het niet zo is dat ze gemaakte afspraken niet nakomt wil ik gewoon ff zeggen dat je er dus met haar over moet praten. Als je er niet met haar over kan praten omdat ze dat niet wil dan is het duidelijk dat zij veel meer betekent voor jou dan jij voor haar.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
"andere instelling" priet | 4 | 30-06-2002 11:54 |