Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar niet zo bescheiden, je kleurgebruik is echt goed, met name in de laatste vier. Leo en Altnernative Mermaid zijn in ieder geval m'n favoriet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het zou best kunnen dat je inderdaad geen fotoshopmeesteres bent (al is dit niet te zien) maar dat je dankzij je talent met relatief weinig middelen ontzettend mooie dingen op je scherm tovert...
Dit zijn echt hele mooie dingen...De uitstraling ervan is gewoonweg magnifiek meid...wetende dat je nog geen 16 bent zou je echt wel kunnen uitbloeien tot ... ik vind het woord niet, verdomme...wat ik wil zeggen is dat je vast nog heel wat beter zou kunnen worden met tijd (voor zover mensen dit mogelijk achten)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oh, megaN, ik kan het gewoon niet meer aan! ik probeer echt de hele dag zo iets moois als jij maakt te maken, maar het komt allemaal niet eens in de buurt! kan je alsjeblieft ophouden, want ik krijg er gewoon een minderwaardigheidscomplex van! jij bent gewoon te goed!
![]()
|
![]() |
Megan, je bent jong en je hebt talent. Wat ik zo leuk vindt is dat je bescheiden blijft over je eigen werk. In mijn muziekstijl ( gitaarmusic) noemen we iemand die zijn instrument 100% beheerst een ''virtuoos''. Voor mij ben jij een virtuoos in wat jij doet, je bent simpelweg geniaal.
Adios, Shakeel |
![]() |
|
Hmmm wat Shakeel voor de gitaar is ben jij voor de tekenkunsten....mochten jullie enigszins een samenwerkingsverband weten te realiseren, op welk niveau dan ook, het zal zeker legendarisch worden!
![]()
|
Wederom geweldig! (ik denk dat ik deze reply maar ineens naar al je topics ga kopiëren
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |