Hoe zit het met de kwaliteit en beschikbaarheid van drugs in jou omgeving/regio? En hoe ligt de verhouding tussen prijs en kwaliteit? Ben voornamelijk geintresseerd in Pep en pillen, maar twijfel niet om ook je verhalen over andere drugs neer te planten.
Na het nog eens dudielijk realiseren dat de kwaliteit hier gewoon kut is geworden maar ik er zo aan gewend was/ben dat ik het niet eens echt doorhad. Hierbij gaat het dus over pillen. Zelfs al ben je bereid 5 euro p.p neer te tellen met 1-2 kom je echt je avond niet door, wat ik jammer vind. Is dit landelijk of streekgebonden?
Prijs 1 pil: afhankelijk van hoeveelheid die je koopt, beschikbaarheid, en sociale kringen meestal tussen de 1-2 euro. Koop je iets wat ze goede pillen noemen (of schaarste) kan je rekenen op 5 euro.
Nog duur vergeleken met de kwaliteit al is het natuurlijk maar net wat je zoekt. Space word je er wel van maar de dag(en) erna zal je weten waarom ze zo goedkoop waren.
Speed is hier schaars (dus als iemand nog op zoek is naar een bruisend handeltje...

) Er is wel aan te komen maar niet echt makkelijk. Prijs meestal 6 euro de gram (redelijk duur). En als je onverwacht s'weekends te weinig hebt kan je uitgaan van een lange zoekpartij en een verneukte vrij/zaterdag avond
Kwaliteit: heel verschillend. Maar meestal wel ok/goed.
Schrijf hier over vanuit mijn zicht vanuit mijn sociale omgeving (lees ik straks dat er van iemand uit dezelfde stad, ander soort sociale omgeving die in het paradijs leeft, wie weet

) dus beschouw het niet als zijnde 100% de "waarheid" maar als mijn ervaring.
Enjoy
Geen idee of dit klopt/ ergens over gaat, zo niet sorry, jammer vergeet het en kom er overheen, ben er niet helemaal bij met mijn hoofd vandaag.