hallllooooow!!
Ik moet voor tekenen een poster ontwerpen voor een voordrachtsfestival.... het thema hiervan is
de kamer Nu heb ik al een idee bedacht en ik heb geprobeerd het uit te voeren op school en thuis... maar ik ben niet zo goed met photoshop misschien dat iemand me kan helpen....
hier is mijn idee....:
ik heb een schilderij van Magritte gepakt... dat is het schilderij met een deur en in die deur zit een raar gat, de invulling van het gat is zwart ---> kweet niet of jullie hem kennen... het schilderij heet: the unexpected answer -->
dat zwarte gat wil ik wegdoen en daarachter het schilderij van Escher plaatsen -->

een oog, in dat oog zit een pupil met een doodshoofd erin die doodshoofd gaat dan weg en daar teken iik een kamer in... het beeld dat je dan krijgt is dat dat gat in Magrittes schilderij eigenlijk als sleutelgat dient, in het oog van de gluurder is de weerkaatsing van de kamer te zien
mijn probleem is echter dat is het oog niet achter de deur krijg... ik heb wel het zwarte weg kunnen krijgen zodat daar iets achter komt maar ik kan het oog... wat dus een nieuw geopend bestand is er niet achter krijgen want ik sleep het ernaar toe en dan krijg ik een mooi vierkantje maar het oog komt er niet te staan

en hoe kan ik van een foto het negatief krijgen... ik heb met invert geprobeerd... erst het plaatje selecteren en dan inverse doen maar dan zegt ie dat er 'no pixels were selected' uuumz ik heb het document geselecteerd nouja ksnap het hele programma volges mij niet zo goed..
weet iemand misschien wat ik fout doe of hoe ik het moet doen....
khoop dat jullie me kunnen helpen!
alvast bedankt