![]() |
|
Als ik heel erg moe ben ( dus niet na een dagje hard werken maar echt een maand of 3 zowel prive als op werk me voor 200% gegeven). Dan gaan soms bij mij ook op de vreemdse plekken spiertjes trillen of samentrekken. In m'n gezicht, in m'n arm etc.
Maar ik denk in veel mindere mate dan dat jij er nu last van hebt. Zoals ekki al zei zou ik er even mee naar de huisarts gaan, zeker omdat het erg hinderlijk is (je kunt er niet meer van slapen).
|
Ik ken 't; mijn ex-vriendje had 't ook. Was nogal vervelend als je op zijn borstkast ligt. Iig was het bij hem geen epilepsie. Meer stress enzo, al vanaf jong had hij veel stress door onbelangrijke reden (niet van belang) waardoor zijn spieren zich als hij zich ontspande toch nog spande...
Mjah wazig verhaal, maar misschien heb je dr wat aan. |
![]() |
|
Als ik bijna in slaap val (zo op het randje van wel/niet slapen) dan heb ik ook wel van die 'stuiptrekkingen' (vaak droom ik dan dat ik val en geeft m'n lichaam als reactie zo'n stuiptrekking, maar zonder dromen gebeurd het ook regelmatig). En inderdaad voornamelijk als ik behoorlijk moe ben.
Maar zoals jij het beschrijft heb ik het niet, het lijkt me ook erg vervelend en raadzaam om ermee naar de dokter te gaan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat van die stuiptrekkingen wanneer ik moe ben, heb ik ook soms. Maar volgens mij heeft iedereen dat...
Wat ik ook al gehad heb, is dat plots de spieren in mn bovenbeen beginnen te trillen. Geen idee hoe het komt, ik had niet iets speciaals gedaan ofzo, maar het duurde ongeveer een uurtje en plots was het weer over... ![]() Ohja, en dit heb ik ook al eens in mn arm gehad. Misschien 3 keertjes in gans mn leven... |
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van mij had dat ook in haar bovenarm, ging dan echt 'tekeer' zeg maar.
Ik heb wel vaak in mijn been of mijn bovenarm, dat het net lijkt alsof er bloedpropjes of luchtbelletjes in mijn bloed zit. Dat het dan 'plopt' . Beetje moeilijk uit te leggen, maar misschien herklent iemand het. Dit zie je ook, namelijk, maar het voelt niet als dat het mijn spier is, dus volges mij is die het ook niet.
||
Citaat:
Ik zou als ik jou was toch maar een afspraak met de dokter maken, misschien kan die je helpen (ik weet namelijk niet wat er aan te doen is).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Tattoo Binnenkant bovenarm Brandon72 | 4 | 10-06-2015 12:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last van spieren Patriot1994 | 1 | 01-08-2011 17:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Verhalen & Gedichten |