Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier een link met tips over hoe je het uit moet maken.
http://www.sexwoordenboek.nl/uitmaken.html · Stel het niet uit en draai er niet omheen, maar zeg het rechtstreeks, bijvoorbeeld: “Ik moet je wat vervelends vertellen: ik wil de relatie beëindigen.” · Geef eerlijk antwoord, zonder de ander onnodig te kwetsen. · Doe het niet via e-mail of via een ander. Vertel het ook niet aan anderen voor je het aan je vriend(in) zelf hebt gezegd, want dan bestaat het risico dat het ‘uitlekt’. · Doe het niet indirect, door bijvoorbeeld steeds minder van je te laten horen of voortdurend ruzies uit te lokken. - Verder is het niet abnormaal dat iemand eens vreemd gaat. 80 - 60% van de mensen is wel eens vreemd gegaan heb ik eens op kopspijkers gehoord. En jij bent dan nog niet eens echt vreemd gegaan. (Ik heb ook eens gelezen dat ze een anonieme DNA test hebben gedaan bij een ziekenhuis in Engeland EN dat 1 op de 10 kinderen niet de vader hebben die met hun moeder getrouwd is) ![]() Ook is het misschien ook "for the best". Nu weet je tenminste zeker dat er wat mis was. ![]()
||
Citaat:
Ik denk dat iedereen die een langere relatie heeft tijdens die relatie wel eens gevoelens krijgt voor iemand anders. Dat lijkt me zelfs redelijk normaal. Maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat je niks meer voor je vriend(in) voelt. In de meeste gevallen is het gewoon een fase waarin de relatie iets minder makkelijk loopt en je om je heen gaat kijken naar wat er verder nog rondloopt. Als je het gewoon voorbij laat gaan dan klimt je relatie vanzelf wel weer uit het dal. Mocht je een keer met iemand anders zoenen en je er ongelovelijk klote over voelen, dan weet je meteen dat je de relatie die je nu hebt nog niet kwijt wilt. Als je dat maar heel duidelijk maakt aan je vriend(in), dan kan die moeilijk kwaad zijn, want hij/zij zal ook niet 100% monogaam zijn geweest en nooit over andere mensen hebben nagedacht. Mijn advies dus nogmaals: wacht gewoon af en als je relatie echt niet verbeterd zou je het uit kunnen maken... Vriendelijke vraag aan de mensen die Sweet19 alleen komen beoordelen en uitschelden: hou dat gewoon even voor je, ze vroeg om advies, niet om je mening.
|
![]() |
Bedankt voor die laatste reactie!
Daar heb ik tenminste wat aan! En ik denk inderdaad dat die 'zielige' mensen met hun veroordelen nog nooit een echte relatie heb gehad. Tis misschien inderdaad zo dat ik me afvraag of het verliefd zijn over is gegaan in houden van?? Ik weet t nie! Bedankt mensen voor sommige POSITIEVE reacties, blij dat jullie er zijn! Ga het denk ik toch maar vertellen, zie wel in dat dat beter is en dat even afwachten hoe hij reageert Greetzzz
||
Citaat:
je hebt een relatie, dat weet je, je zoent met iemand, dat doe je BEWUST, dat gaat niet per ongeluk, je WEET dat je een relatie hebt. en als je dan ook nog te laf bent om het te vertellen ![]()
||
Citaat:
Het feit dat je de ander zoent betekend al dat je niet serieus bezig bent je huidige relatie te onderhouden, maar nog steeds aan het uitproberen bent met andere mensen. Wil je graag uitproberen, verbreek dan de relatie en doen wat je doen wilt. Wil je de relatie in stand houden, zorg dan dat je je niet laat verleiden door je eigen gevoelens. Over dat van "een echte relatie".... In een 'echte liefdesrelatie' heb je 1 (zoen)partner, ténzij je hier andere afspraken over hebt gemaakt.
Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
Liever geen relatie dan een relatie vol met twijfels en mensen die vreemdgaan.
|
Oordeelt niet, opdat er niet over U geoordeeld worde...en dat geldt voor iedereen hier. Jullie staan allemaal zo rap met je negatieve oordeel klaar. Wie ben je? Een scherprechter op ethisch gebied? Hoezo, ben je zelf zo perfect dat je het je veroorloven kunt op en aanmerkingen te hebben over de gedachten, gevoelens en handeleingen van een ander? Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, weet je nog?
Wacht maar eens tot je in haar schoenen staat, en ga dan nog eens oordelen. Stelletje moraalridders hier op dat forum. Sodom en Gamorra is echt niks bij het Scholieren.com forumpubliek, als je wat verder kijkt dan je neus lang is. Iedereen neukt hier met iedereen! Stuivertje wisselen is waar de forummers patent op schijnen te hebben. Jantje met Marietje. Marietje met Wimpie. Jantje met Fiepje. Fiepje met Wimpie. Fiepje met Marietje, én ook nog tegelijkertijd met Wimpie als dat zo eens uitkomt.. Sorry hoor, maar van jullie morele oordelen trek ik me dus helemaal niks meer aan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sterf nou toch gauw.
||
Citaat:
Moet het persé dichtbij komen voordat men 'wakker geschud' kan worden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit jouw schrijven maak ik op dat jij er vanuit gaat dat je partner zowiezo al vreemdgaat, terwijl dat niet zo hoeft te zij geweest. 1: is dat om jezelf te vergoeilijken?? 2: zoals de waard is..... Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 23:14. |
![]() |
||
Citaat:
(Of Sherco zelf is vreemdgegaan weet ik niet, maar dat probeert ie ook niet te verdedigen) Ten tweede wordt fantaseren over iemand anders/vreemdgaan ook enigzins gelijkgesteld aan vreemdgaan. In dat opzicht is het wel aanemelijk dat de ander is "vreemdgegaan". * Verder wil ik nog een belangrijk punt van Sherco benadrukken. Elke relatie gaat door makkelijke en moeilijke tijden. Geef de relatie daarom misschien toch maar nog een kans. N.b. de discussie gaat misschien een beetje de verkeerde kant op, probeer het daarom misschien ook op een ander forum. Of ga biechten, ook al ben je zelf niet kerkelijk. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nog een handige site voor sweet19: http://www.sexwoordenboek.nl/vreemdgaan.html Vooral deze is handig, want het is een soortgelijke situatie: http://www.sexwoordenboek.nl/vreemdgaan_zeggen.html
||
Citaat:
*gooit steen*
||
Citaat:
"heel goed datje vreemdging, nu alleen nog een bloemetje aan em geven met een doosje chocolade en de poppenkast kan weer doorgaan"?
|
Nou spijt had ze toch al
![]() En om nou te zeggen dat die "negatieve" reacties nodig waren om het moreel verval in onze samenleving tegen te gaan.. (Tis natuurlijk niet goed wat ze deed. ![]() Is op zich wel een nobel doel, maar er hoeft niet zo op gehamerd te worden, me dunkt. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Deze reacties lezen voelt dus echt kut..
Maar ik kan ze misschien wel begrijpen... Vreemdgaan valt inderdaad niet goed te praten, maar het zijn dingen die gebeuren... en niet 'per ongeluk'.. maar daarom ook nog niet heel bewust. Voor mensen die nog nooit in zo'n situatie gezeten hebben is het waarschijnlijk heel moeilijk - of zelfs niet - te begrijpen, maar vreemdgaan is geen doodzonde.. (en hier krijg ik dan wss een heleboel negatieve reacties op..) Als je al een tijdje in dezelde relatie zit, dan begin je op een bepaald moment aan alles te twijfelen.. is het dit nu wel wat je wilt? Kan je dit je hele leven zo volhouden? Je krijgt gevoelens voor iemand anders.. gevoelens die je niet zomaar kan tegenhouden en wat ga je dan doen? Die gevoelens negeren en jezelf iets wijsmaken? Je huidige relatie eerst beëindigen terwijl je niet eens zeker weet of je dat wel kan/wil? Door die twijfels ga je soms dingen doen die je niet zou mogen doen... enja, dat is fout, maar het kan je mss wel van je twijfels verlossen. Tis in ieder geval een duidelijk signaal dat er iets verkeerd loopt in je relatie... Het echt verliefd zijn verminderd en dat mis je.. en als je dan dat gevoel trug krijgt bij iemand anders is de kans groot dat je het ook daar gaat opzoeken.. Als ik sommigen hier bezig hoor lijkt het wel alsof vreemdgaan alleen maar gebeurt om iemand te kwetsen.. Da's fout.. Het gaat hier over gevoelens.. en sommigen kunnen die de baas, anderen niet... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou jou wel eens willen horen als je vader of moeder vreemd ging? ook geen probleem? gebeurd in een relatie? wat sweet19 betref, als het wel of niet zin in sex hebben tegenwoordig bepaalt hoe goed je relatie is weet ik het ook ff niet meer ![]()
|
![]() |
Als je ouder bent is het volgens mij nog iets anders... dan concentreer je je vooral op je kinderen denk ik.. dan hou je je gezin bij elkaar..
Als je jong bent hebt je sowieso al meer twijfels.. en weet je met sommige dingen niet goed om te gaan. Er bestaat trouwens niet zoiets als een 'perfecte relatie' en als je jong bent durf je daarnaar nog wel eens op zoek te gaan.. Ik zeg ook nergens dat vreemdgaan goed is en ook niet dat ik het niet erg vind dat het gebeurd.. maar iedereen heeft zijn zwakke punten.. en sommigen kunnen heel moeilijk hun gevoelens onderdrukken waardoor ze die domme dingen gaan doen.. Ik vind het nogal kortzichtig om meteen iedereen die vreemd is gegaan als een stuk vuil te zien.. 't Ligt natuurlijk ook aan de situatie waar je inzit, en hoe sterk je bent t.o.v. die gevoelens. Als je zoiets hebt van 'ik wil gewoon ff men pleziertje, wat niet weet niet deert' dan vind ik het wel zwaar fout.. Je moet er sowieso met je vriend/in kunnen over praten vind ik.. En geloof me..meestal besef je zelf te laat wat je gedaan hebt en waar je aan begonnen bent.. Maar het is moeilijk om zoiets te geloven als je het nooit zelf hebt meegemaakt, dat begrijp ik wel. Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 20:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat Marlieske | 5 | 05-04-2002 20:01 | |
Software & Hardware |
Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd keffie | 2 | 09-03-2002 11:12 | |
Software & Hardware |
Hellup mijn Ps2 Mushra | 3 | 25-12-2001 12:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief.... @Moon | 1 | 19-09-2001 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
nog niet af.. hellup?? star9 | 1 | 06-09-2001 21:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hellup! somebody13 | 1 | 03-03-2001 13:37 |