Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2003, 08:58
alpha
alpha is offline
Ik doe nu 5vwo met economie-1 als deelvak. Hiervoor heb ik havo gedaan dus ik ben dit jaar in deze klas ingestroomd na mijn examen gehaald te hebben. Maar nou blijkt dat we nog een hoofdstuk uit het werkboek van 4vwo moeten maken. Maar die heb ik dus niet en ik was eigenlijk ook niet echt van plan om voor een hoofdstuk een nieuw werkboek te gaan kopen.

Op de havo heb ik voor economie-1 hetzelfde hoofdstuk gemaakt als we nu moeten maken:
havo hoofdstuk 6 Welvaart, wie vaart er wel bij?
vwo hoofdstuk 7 Welvaart, wie vaart er wel bij?
Weet iemand of dit veel verschilt?

Daarnaast heeft iemand misschien dit hoofdstuk in zijn werkboek (nog niet gemaakt) en zou dit willen scannen voor mij?

Ik zit op het moment een beetje mee in de problemen aangezien we morgen het eerste deel gemaakt moeten hebben voor een eerste paraaf..
Oud 17-12-2003, 10:00
Chaucus
Chaucus is offline
Ehm...waarom heb je dat niet aan je docent gevraagd? Die had je t vast wel kunnen vertellen...
En is er geen klasgenoot van wie je t hoofdstuk even kunt kopieren?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 11:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik neem aan dat ze op t VWO dit onderwerp uitgebreider krijgen. bij ons op school zijn veel lesbrieven ook bijna hetzelfde, maar op het VWO dus altijd net iets uitgebreider.

misschien inderdaad handiger om zoiets aan je leraar te vragen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 14:47
alpha
alpha is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 17-12-2003 @ 11:00:
Ehm...waarom heb je dat niet aan je docent gevraagd? Die had je t vast wel kunnen vertellen...
En is er geen klasgenoot van wie je t hoofdstuk even kunt kopieren?
ik ben het nu ook van een klasgenoot aan het kopieren, naya, scannen.

Ik heb het overigens niet aan mijn docent gevraagd omdat hij zegt 'tuurlijk is het belangrijk!', maar hij zegt ook dat we nu al moeten leren voor het examen volgend jaar, daarom hebben we ook het tekstboek van vorig jaar er weer bij moeten kopen. Hij vind zelfs dat ik eigenlijk alles wat de rest in de 4e klas heeft gedaan, ik dat ook nog weer moet doen. Dus tja.
Reageren

Regels voor berichten