Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2003, 23:55
oldt3
oldt3 is offline
Vraag lijkt mij duidelijk.Zij knuffelt mij bvb niet meer en ook een massage kan er niet meer af (ik mag haar niet meer aanraken of toch minder).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2003, 00:31
Xanandu
Xanandu is offline
gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 07:57
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
gewoon als vrienden gaan gewoon met elkaar om... kom daar nog wel is thuis enso... owke het is wel anders als eerst maar het is nog steeds gezellig als vrienden..... en we hebben nu allebij een vriend/vriendin dusse...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 08:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kom ze gelukkig bijna nooit meer tegen, maar goed, aanraken hoeven ze niet te doen bij mij, dan zal ik wel laten merken dat ik daar niet van gediend ben. Verder laat ik hen zo veel mogelijk met rust.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 08:42
Kit
Kit is offline
niet
Oud 19-12-2003, 09:39
Verwijderd
ik spreep ze eigenlijk nooit meer. Heel soms op msn nog wel eens, maar verder. Nee. Ook geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 10:08
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Xanandu schreef op 19-12-2003 @ 01:31:
gewoon niet.
Oud 19-12-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 19-12-2003 @ 09:39:
Ik kom ze gelukkig bijna nooit meer tegen, maar goed, aanraken hoeven ze niet te doen bij mij, dan zal ik wel laten merken dat ik daar niet van gediend ben. Verder laat ik hen zo veel mogelijk met rust.
Ik kom ze nooit meer tegen (wonen te ver weg), maar van aanraken ben ik idd niet van gediend, 't zijn niet voor niks ex'en, lmd.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 10:47
Luna
Luna is offline
Met twee van mijn vorige vriendjes ga ik nog om, zie ze niet vaak maar als ik ze zie is het altijd gezellig.
Oud 19-12-2003, 10:51
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Kit schreef op 19-12-2003 @ 09:42:
niet
Ontwijken
Oud 19-12-2003, 11:09
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-12-2003 @ 11:10:
Ik kom ze nooit meer tegen (wonen te ver weg), maar van aanraken ben ik idd niet van gediend, 't zijn niet voor niks ex'en, lmd.
Maar knuffelen dat doe je toch met vrienden he(ik toch).
Waarom mag het niet meer van jou(en van anderen)?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
122450146 schreef op 19-12-2003 @ 12:09:
Maar knuffelen dat doe je toch met vrienden he(ik toch).
Waarom mag het niet meer van jou(en van anderen)?
Ik knuffel niet met vrienden.

Waarom het niet meer mag staat ook al in m'n vorige post: 't zijn niet voor niks ex'en.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:28
oldt3
oldt3 is offline
En anderen,waarom knuffelen jullie je ex niet meer (als je er nog veel contact mee hebt natuurlijk)?
Kzie haar toch meermaals in de week he.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:44
Some
Some is offline
Ruzie ruzie ruzie....... zo ga ik ermee om

Steeds krijgen we wel ruzie als we chatten, maar verders zien we elkaar nooit (afstand gebeuren)

Maar nu gaan we gewoon met elkaar om...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:48
Quiana
Quiana is offline
Als een ex me zou knuffelen of masseren (!) zou ik toch wel vreemd opkijken. Het zijn niet voor niets ex'en idd.

Ik heb vrijwel geen contact meer met ze. Al is het maar omdat
ik ze niet 'kruis' met dingen als school ed, en verder ook
geen moeite doe voor contact oid.

Gewoon gedag zeggen ed kan wel, maar meer meestal ook niet.
Oud 19-12-2003, 11:53
Nona Star
Nona Star is offline
Met de een heb ik geen contact meer. Hoewel ik hem best wat geflikt heb, is hij ook geen lieverdje geweest en ik heb geen behoefte om hem nog eens tegen het lijf te lopen.
Met de ander heb ik nog wel een redelijk contact, gelukkig kan ik het met hem nog goed vinden, we spreken elkaar nog regelmatig. We zijn altjd van plan om nog eens wat te gaan drinken met zn tweeen, maar er zijn gewoon van die afspraken waarvan je weet dat je ze moeilijk kan nakomen. Als ik em zie dan knuffel ik em wel, en met felicitaties drie kusjes maar verder niet.
Oud 19-12-2003, 11:57
Miss Helena
Miss Helena is offline
Bij de ene kom ik niet verder dan de standaardzin 'hoe is het?' en met de ander heb ik nog hele goede gesprekken enzo.
Oud 19-12-2003, 12:50
TranceGirl
TranceGirl is offline
Nou...Ik en mijn ex zien elkaar nog wel eens met het uitgaan...en dan praten we even met elkaar en blijven even bij elkaar staan...soms nog een knuffel of even wat dansen... vooral in het begin toen ik hem weer zo zag nadat het pas uit was, wist ik niet wat ik moest doen...hem knuffelen/aanraken of gewoon niks doen...

Maarja ik ga er op zich nog wel goed mee om, we hebben geen ruzie en we praten ook nog regelmatig op msn
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 14:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
122450146 schreef op 19-12-2003 @ 12:28:
En anderen,waarom knuffelen jullie je ex niet meer (als je er nog veel contact mee hebt natuurlijk)?
Ik knuffel alleen met mijn vriend, en goede vrienden en vriendinnen van mij kunnen een keer een 'pakkerd' krijgen (armen om iemand heen slaan voor heel even), maar daar houdt het ook mee op.
Mijn exen horen zeker niet bij mijn goede vrienden, dus hoeven ze me niet aan te raken, punt.
Net zoiets als Leonoor al zei dus...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 14:38
huytuneng
huytuneng is offline
We zijn nu gewoon vrienden. Die relatie was verbroken omdat het gevoel weg was, ik heb dus ook de neiging niet meer om hem aan te raken, behalve een knuffel als dat nodig is, maar dat doe ik ook bij andere vrienden.
Oud 19-12-2003, 14:51
Slettelina *
Slettelina * is offline
Niet. Zie hem nooit meer en spreek hem heeel af en toen een keer op msn maar dan gaat het niet verder van hoi en hoe gaat et. Vorig jaar nog een kerstkaartje van hem gekregen maar daar had k niet veel belang bij.. Ik vind hem niet zo aardig.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 15:21
CryptapiX
CryptapiX is offline
alsof het nog steeds mn vriendin is
Oud 19-12-2003, 15:22
Ilona1
Ilona1 is offline
Eén ex is mijn beste vriend geworden, maar zie hem een stuk minder, omdat hij nu weer een vriendinnetje heeft..We hebben overigens maar een maandje gehad..Maar als we elkaar zien is het supergezellig. Af en toe stoeien we of krijg ik de kieteldood van hem, maar meer ook niet. Meestal kijken we voetbal 1x per week of huren we een filmpje ofzo.
Anderen zie ik af en toe met uitgaan, meer ook niet. Met eentje ging ik nog om, maar dat is langzaam doodgebloed, die zie ik ook alleen nog maar met uitgaan.
Oud 19-12-2003, 15:36
DutchGirl
DutchGirl is offline
1e ex zie ik nooit meer, spreek ik nooit meer en daar heb ik ook absoluut geen behoefte aan. tegenkomen zal niet gebeuren, hij woont een eindje weg dus voor de rest no prob.

met sommige heb ik nog contact op msn gewoon gezellig ik zie ze nauwelijks omdat ze super super super ver weg wonen, maar ik sta er gewoon neutraal tegenover, iedereen heeft zijn eigen leven opgebouwd.

tja
Oud 19-12-2003, 15:45
Kadaver
Kadaver is offline
Voor mezelf is het beter als ik ze niet zo vaak spreek/zie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2003, 15:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ze haat me en vind me een klootzak, lol.... nou dan weet je onze omgang wel, geen omgang.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 16:33
Verwijderd
dit is al het 122450146e topic hierover...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 16:40
Nuck
Nuck is offline
Ehm, niet.
Oud 19-12-2003, 16:46
Yggdrasil
Yggdrasil is offline
Ik zie haar nog wel eens, en ik we bellen heel af en toe nog wel eens. Maar ik ben veel met m'n muziek bezig en trek dus een heel ander wereldje in, vandaar dat ik haar nauwelijks zie. Ik haat discotheken vandaar!
Oud 19-12-2003, 16:58
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik ga niet met mijn ex om.
Ernstige ruzies enzo
Oud 19-12-2003, 17:04
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
tja.....1 ex zit nog bij mij op sgool duz die komik nog wel eens tegen, maar praat niet egt meer met haar....heeft me teveel geflikt......

andere ex ga ik soms nog wel eens mee om...af en toe even stad in ofzow...verder ook nie egt....

Maar kep 1 ex die is nu al zon 4 jaar mijn aller aller beste vriendin!!.....we kunnen samen overal over praten en ik weet egt alles van haar en zij van mij......we doen ook van alles samen, lekker stad in of uit eten, filmpie kijken ......maakt nie uit wat. En tja soms dan knuffelen we wel of ik slaap bij haar in bed of zij bij mij......gewoon gezellig!
Oud 19-12-2003, 17:06
Verwijderd
ok, hier komt ie:

"hoi"

dat was 'm
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:50
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 19-12-2003 @ 18:04:
tja.....1 ex zit nog bij mij op sgool duz die komik nog wel eens tegen, maar praat niet egt meer met haar....heeft me teveel geflikt......

andere ex ga ik soms nog wel eens mee om...af en toe even stad in ofzow...verder ook nie egt....

Maar kep 1 ex die is nu al zon 4 jaar mijn aller aller beste vriendin!!.....we kunnen samen overal over praten en ik weet egt alles van haar en zij van mij......we doen ook van alles samen, lekker stad in of uit eten, filmpie kijken ......maakt nie uit wat. En tja soms dan knuffelen we wel of ik slaap bij haar in bed of zij bij mij......gewoon gezellig!
nou ja ik ben dus die ene ex...
en idd we zijn al heel lang goede vrienden nu..... beste vrienden zelfs en gaan we ook nog heel lang blijven als het aan mij ligt
zie je wel dat het ook zo kan?
Oud 19-12-2003, 17:54
elledc
elledc is offline
Ex betekent uit, dus de vriendschap en liefde is uit, bij mij toch.
Als ik een vriendje heb waarop ik verliefd ben en het geraakt uit tussen ons dan lijkt het mij onmogelijk nog contact te hebben.
Out of life.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 17:56
Gothic
Gothic is offline
2 zitten er bij mij op school, die zie ik, maar spreek ik verder niet.

De rest zie en spreek ik nooit meer en dat vind ik eigenlijk prima zo. Met geen van allen was ik bevriend, dus als de relatie uitgaat blijft er niets over.
Oud 19-12-2003, 18:00
confabulatie
confabulatie is offline
tja niet al mijn exen zijn nog vrienden. integendeel zelfs. maar er is gewoon 1 uitzondering.
en dat kan zoals je ziet dus wel.
niet bij iedereen is het helemaal over en uit
Oud 19-12-2003, 18:25
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
De meeste spreek ik nooit meer en als ik ze tegenkom komt er niet meer uit dan hallo.
2 exen spreek ik nog wel regelmatig, maar meer dan dat is er ook niet.
Oud 19-12-2003, 18:30
Verwijderd
We spreken elkaar soms (eens in de twee of drie weken ofzo) op msn, gewoon leuke oppervlakkige gesprekjes. Als ik 'm tegen zou komen en hij zou m'n schouder ofzo aanraken dan zou ik dat niet erg vinden, maar ik zou het wel nogal raar vinden als-ie me zou knuffelen en al helemaal als-ie me zou gaan masseren...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Op basis van vriendschap en een sexrelatie.
Hij is tot nu toe mijn enige ex (en dus ook mijn eerste grote liefde) en ik wil hem dan ook niet meer als 'gewone' vriend (vriendschap dus) kwijt.
Het is trouwens niet mijn plan om in de toekomst met al mijn exen zo'n contact te houden, denk ook niet dat dat heel reeël is om van uit te gaan .
Oud 19-12-2003, 18:51
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
122450146 schreef op 19-12-2003 @ 12:28:
Kzie haar toch meermaals in de week he.
Ik wel maarja zij is niet zo kunuffelig ik wel dus gewoon soms

maar missknufft zij niet met gewone vrienden of is dat nog te inteim voor haar omdat het net uit is
vraag het zou ik zegge
Oud 19-12-2003, 18:58
Verwijderd
Nou gewoon..via msn. Heb wel es gezegd *we blijven vrienden* (-schaam-) maarr dat komt er toch niet van. Hij wilde wel, maar hij bleef zo claimerig en plakkerig dat ik er echt ziek van werd. gelukkig woont ie een uur van me vandaan..

En andere soms op msn, maar meestal niet echt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 19:03
Qimm
Qimm is offline
Ik spreek hem oppervlakkig op de MSN, daar blijft het ook wel bij, heb niet echt behoefte aan meer.
Oud 19-12-2003, 19:43
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
Quiana schreef op 19-12-2003 @ 12:48:
Als een ex me zou knuffelen of masseren (!) zou ik toch wel vreemd opkijken. Het zijn niet voor niets ex'en idd.

Ik heb vrijwel geen contact meer met ze. Al is het maar omdat
ik ze niet 'kruis' met dingen als school ed, en verder ook
geen moeite doe voor contact oid.

Gewoon gedag zeggen ed kan wel, maar meer meestal ook niet.
Ik kruis ze ook nooit toevallig ze,we spreken gewoon af,af en toe (paar keer in de week meestal)
We wonen op 3 min van elkaar he
Voor de rest,het vertrouwen wordt groter denk ik.Vandaag toch weer geknuffelt en gemasseerd.Kzie haar heel graag en khou van haar (op een andere manier).Overmorgen zie ik haar mss weer (das dan de 4e keer deze week).
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 19:46
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 19-12-2003 @ 13:50:
Nou...Ik en mijn ex zien elkaar nog wel eens met het uitgaan...en dan praten we even met elkaar en blijven even bij elkaar staan...soms nog een knuffel of even wat dansen... vooral in het begin toen ik hem weer zo zag nadat het pas uit was, wist ik niet wat ik moest doen...hem knuffelen/aanraken of gewoon niks doen...

Maarja ik ga er op zich nog wel goed mee om, we hebben geen ruzie en we praten ook nog regelmatig op msn
Dat is nu iets wat ik niet kan he,ik kreeg altijd ruzie toen we samen waren op msn,ik zit niet graag op msn, met haar al zeker ni,ga ik wel even langs.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 19:56
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 19-12-2003 @ 18:04:

eeey ik herken mij hierin,vroeger dan toch,paar maand terug.Is super he.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:08
oldt3
oldt3 is offline
Mijn relaties zijn nooit uit gegaan door/met een ruzie.Vriendschap met een ex is toch erg mooi ze!

Tis een ex voor iets,waar slaat dat nu op
Tis uit voor een reden,maar daarom kun je wel nog met elkaar omgaan he.Alé ik zou het erg vinden als je een ex gewoon liet vallen,dan had ik ze liever nooit gekent,dan begin je er toch ook nix mee
Mss heb ik ook gewoon geluk gehad.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:40
Verwijderd
gewoon normaal.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:44
Wasmiddel X
Wasmiddel X is offline
Hm. tis nu 3 maanden uit, we zouden gewoon met elkaar omgaan, heb r sindsdien niet meer gezien, en ik spreek r af en toe op MSN. ze is ziek schijnt het. pft
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 21:04
barbara.inc
barbara.inc is offline
meestal sla ik ze in elkaar. Soms slaan ze mij ook
Oud 19-12-2003, 21:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik spreek er nog maar 1tje regelmatig.
maar daar heb ik ook nog een redelijk goede band mee. we zijn nu gewoon vrienden.
knuffelen komt niet vaak voor ofzo, maar ik heb daar ook meestal niet zo'n behoefte aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten