Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2003, 11:20
chillboo
chillboo is offline
hoi iedereen
gisteren hebben mijn vriend en ik elkaar oraal bevredigd.(ik weet niet of dit relevant is)
ook heb ik een tijdje geleden een schimmelinfectie gehad, maar daar ben ik mvb medicatie afgekomen.
nu heb ik sinds vanochtend kleine bultjes naast mijn vagina, ongeveer rond de strook tussen mijn vagina en anus. ook eentje op mijn bovenbeen. mijn vraag is dus, waar wijst dit op en hoe kom ik er van af!! als ik ze aanraak doen ze pijn.
heel erg bedankt voor alle antwoorden!want ik weet echt niet wat er aan de hand is!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 11:52
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb net even rondgekeken op internet, maar ik kon niet echt iets duidelijks vinden Het kan zijn dat het een SOA is, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Het beste is om naar je huisarts te gaan (geen prettige gedachte, maar het moet toch) Als het dan blijkt dat het een SOA is, dan kun je medicijnen krijgen (voordat het erger wordt), want je kunt er zelf onvruchtbaar van worden. Onderneem dus snel actie!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 12:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen ik een schimmelinfectie had, had ik ooko allemaal bultjes rond mn vagina (op mn schaamlippen oa), deze jeukten zo af en toe vreselijk. Als jullie seks hebben gehad in de tijd dat jij die schimmelinfectie had en alleen jij bent daarvoor behandeld dan kan het zijn dat je vriend je weer opnieuw heeft aangestoken en dat je het nu opnieuw hebt.
Oud 19-12-2003, 13:12
Qamra
Qamra is offline
SOA's uiten zich meestal niet na een dagje. Zoiets heeft altijd nog een incubatietijd.

Ik ga voor het schimmelscenario van Daantje.
Oud 20-12-2003, 11:41
shut*up
shut*up is offline
kleine bultjes kunnen ook gewoon kliertjes zijn, heb ik ook, ik was helemaal bang dat ik een soa had ofzo, maar ben naar zowle dokter als dermatoloog geweest en beide zeiden dat het gewoon kliertjes waren, die bij de een wat duidelijker zichtbaar zijn dan bij de ander... alleen deed het bij mij niet echt pijn, dus ik weet niet of we over hetzelfde praten...
Oud 23-12-2003, 21:06
Zonnebloempjuh
Zonnebloempjuh is offline
ik ga ook voor die schimmelinfectie. Dat ping-pong effect komt echt vaak voor en heb er zelf ook last van gehad. Die bultjes ken ik nie, maar kan ook best van de schimmelinfectie komen hoor.
suc6 ermee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten