Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mjaaaa, Youpie is leuk
![]() al moet ik zeggen dat ik vroeger niets van hem snapte. maar ja, je bent jong hè? nu vind ik em wel heel erg leuk. jammer dat hij geen oudejaarsconference doet, ik vind lebbis en jansen nml zwaaaaar vervelend. nou ja, jammer. trouwens, Youp kan niet 'in' of 'uit' zijn; je houdt ervan, of je houdt er niet van. |
![]() |
|
Youp is gewoon goed (ik heb 'm niet voor niks in mijn avatar en sig). Lekkere keiharde humor, daar hou ik wel van.
Ik was vorig weekend nog bij zijn nieuwste voorstelling ('Prachtige paprika's'). Die was weer ouderwets lachen. Bovendien hadden we een kennis bij ons die heel hard lacht, en ze zat vrij ver vooraan.... Inderdaad, hij ging er ruim op in. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() hij is gewoon niet je favoriet: klaar. maar goed, zijn laatste show heb ik in de schouwburg gezien, alleen vond ik niet zo denderend. alhoewel hij vaak wel leuke shows heeft gehad ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij kun je dan ook grofweg deze driedeling wel maken: Hans Teeuwen - Jongeren Youp van het Hek - 30-50 Freek de Jonge - 50+ Bon, nu mijn antwoord op de vraag: ik vind Youp van het Hek een van de betere cabaretiers van Nederland. Beter als Hans Teeuwen (leuk voor een 45 tot 60 minuten, daarna vind ik hem eentonig worden) en Freek de Jonge (is soms wel leuk, maar wordt beter begrepen door mijn moeder dan door mij) om maar even bij mijn driedeling te blijven. Naast Youp vind ik Lebbis en Jansen ook top, en af en toe ook wel Bert Visscher.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
daz mooi ![]() ![]()
|
Youp is één van de allerbeste cabaretiers, maar veel mensen zien dat niet in omdat hij erg snel gaat. Je ziet de hoofdlijnen wel, maar alles is ook met elkaar verbonden. Hij heeft een hoofdweg, en een aantal zijstraten, en als je goed oplet zie je aan het einde van zijn shows het hele dorp.
<tip> Wil je hem echt begrijpen moet je de boeken van zijn conferances lezen! </tip>
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Retro: Wat wil je worden jamstalkershome | 49 | 12-08-2003 12:52 |