Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en niet de source en de brander op dezelfde idekabel, ZEKER niet wanneer je 2 CD-spelers hebt (1 lezer en de ander brander) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar wat houdt DMA in? Doe je in BIOS toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens; ik heb sinds een halve week een Lite-on 32x24x40x die bufferunderrun free is, en die op dezelfde IDE kabel zit als mn DVD, en ik heb nog geen enkel probleempje gezien, terwijl ik toch al redelijk aan het branden ben geweest ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bufferunderrun-free slaat nergens op.
Je hebt technieken die de conventionele gevolgen van een buffer underrun voorkomen. Dat is héél wat anders. Paar kleinigheidjes ter voorkoming van buffer underruns: - Defragmenteren tot je erbij neervalt. Is onzin natuurlijk, maar zo eens in de twee weken is geen overbodige luxe. - MP3's naar audio CD -> Van tevoren decoderen. Niet on the fly. - Audio naar audio -> Eerst naar HD zetten (met EAC). Niet on the fly. - HD en brander op DMA zetten in Windows. - Geen/zo min mogelijk achtergrondprogramma's laten draaien als virusscanners e.d. - Geen enorme schijfactiviteit veroorzaken tijdens het branden. Je schijf defragmenteren tijdens het branden is géén goede combinatie. - Zorg voor goede CD-R's. Dat zijn twéé fabrikanten, Mitsui en Taiyo Yuden. Merken zeggen geen ruk. Fabrikanten, dáár draait het om. (Check www.opussupplies.nl). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|