Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, psywarfare. Die 7" op victory is alleen aan te raden als je de teksten van seasons in the size of days wil hebben.
Nu zingt ie in Sledgehammer, project met o.a. Hans Liar. Die gast... wat zal ik zeggen... ik zeg maar niks denk ik, ik heb nog een Integ tattoo op mijn borst waar ik aan moet denken hehe
||
Citaat:
zozo. gevaarlijk die cd 'season ins the size...' dat laatste nummer is vrij macaber, met die sekte die collectief zelfmoord pleegt.
|
Zag ooit eens een grappig topic op t Deathwish board over Dwid. Waarin al zijn "incarnaties" besproken werden zoals mid 90s posi Dwid etc.
![]() Anyway. Als je metallic hardcore(noemen we t maar eff zo) wilt horen kom je altijd uit bij Integrity....
|
Verwijderd
|
Tja laat die OLC gasten inderdaad maar eens bewijzen dat ze zich gebeterd hebben, dan hoeft iedereen die een relatie heeft met OLC ook niet gestigmatiseerd te worden wat mij betreft.
Maarja als Integrity die chubby er nu uitgeschopt (of andersom) heeft om verkeerde politieke denkbeelden snap ik het punt. |
![]() |
|
Dude, Chubby Fresh is echt een van de grappigste, aardigste gasten die ik ooit ontmoet heb. Dwid daarentegen is een behoorlijke psycho.
Chubbz is er niet uitgeschopt vanwege verkeerde politieke denkbeelden ofzo, tijdens een show is de band half in elkaar gebeeft door SHARP skins (linkse skinheads) omdat chubbz ooit in OLC gezeten heeft. 2 van de 5 bandleden van Integ hebben daar NOOIT iets mee te maken gehad maar die krijgen het wel op hun dak nu, beetje onzinnig lijkt me dat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is natuurlijk belachelijk om iemand in elkaar te gaan meppen om zn verleden als die daar afstand van genomen heeft. "I have despised olc for a long time, and that was a real eye opener as to how fucked up chubby really is." ik dacht hier uit af te leiden dat chubby niet zo aardig was. Maar ik wil allerminst als roddeltante overkomen dusseh ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote ctrl+v topic #67 TopDrop | 500 | 31-08-2007 16:08 |