Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2003, 10:46
86dagreed
86dagreed is offline
hi this is dwid, i wanna make sure that everyone is on the same page. Most of you know that i have an "on again - off again" relationship with chubby. the US tour we did reminded me how i do not want to be associated with him. i wanna thank all the kids who came out and all the promoters for booking us, i had a great time. The consistant OLC stigma really killed it for me. Right now i am focusing exclusively on my other band, sledgehammer which is drecording a cd for martyr next month, and am trying to find a new drummer to play the australian dates and then call it quits for integrity. I am really happy with the cd that deathwish released and truly appreciate all the positive feedback i have heard on it. I think its definitely time to move on. I really cant feel any animosity toward the kids in portland for jumping us because of chubbys affiliation with one life crew and his fucked up politics, I have despised olc for a long time, and that was a real eye opener as to how fucked up chubby really is. I am sorry for the kids who we were supposed to play for on the upcoming east coast dates, i hope you understand that i cannot play in a band with someone like chubby for several reasons.

thanks for listening
i hope you understand
dw"
Oud 24-12-2003, 10:54
DeadNation
DeadNation is offline
Dit is de 7e keer ofzo? haha. Naja ik vond ze altijd wel te pruimen opzich. OLC vind ik megakut overigens. Wat ik dan niet snap is dat ze iets van OLC spelen op Ieperfest en dat Dwid er nu niets meer mee te maken wil hebben. Beetje weird.
Oud 24-12-2003, 11:08
enema abortion
enema abortion is offline
Sja, het verbaast me niks.

David, van Dwid valt wel meer niet te snappen, geloof me.
Oud 24-12-2003, 11:09
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 24-12-2003 @ 12:08:
Sja, het verbaast me niks.

David, van Dwid valt wel meer niet te snappen, geloof me.
die vent is hoogst merkwaardig te noemen.
had hij ook niet een of ander vaag zijproject met elektronica?
Oud 24-12-2003, 11:14
enema abortion
Ja, psywarfare. Die 7" op victory is alleen aan te raden als je de teksten van seasons in the size of days wil hebben.

Nu zingt ie in Sledgehammer, project met o.a. Hans Liar.

Die gast... wat zal ik zeggen... ik zeg maar niks denk ik, ik heb nog een Integ tattoo op mijn borst waar ik aan moet denken hehe
Oud 24-12-2003, 11:16
oldschool_bob
oldschool_bob is offline
integrity, ja jammer

sledgehammer, ik ben er niet weg van. dat psywarfare moet ik maar is checken
Oud 24-12-2003, 11:17
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 24-12-2003 @ 12:14:
Ja, psywarfare. Die 7" op victory is alleen aan te raden als je de teksten van seasons in the size of days wil hebben.

Nu zingt ie in Sledgehammer, project met o.a. Hans Liar.

Die gast... wat zal ik zeggen... ik zeg maar niks denk ik, ik heb nog een Integ tattoo op mijn borst waar ik aan moet denken hehe
heb jij een Integrity tattoo?
zozo.
gevaarlijk

die cd 'season ins the size...' dat laatste nummer is vrij macaber, met die sekte die collectief zelfmoord pleegt.
Oud 24-12-2003, 11:29
enema abortion
Neuh niet gevaarlijk, want wat ze ook doen, those who fear tomorrow blijft een van de beste hc platen ooit.
Oud 24-12-2003, 11:30
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 24-12-2003 @ 12:29:
Neuh niet gevaarlijk, want wat ze ook doen, those who fear tomorrow blijft een van de beste hc platen ooit.
die heb ik niet.
eens downen
Oud 24-12-2003, 11:55
DeadNation
DeadNation is offline
Zag ooit eens een grappig topic op t Deathwish board over Dwid. Waarin al zijn "incarnaties" besproken werden zoals mid 90s posi Dwid etc.

Anyway. Als je metallic hardcore(noemen we t maar eff zo) wilt horen kom je altijd uit bij Integrity....
Oud 24-12-2003, 12:09
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik vond integrity live maar kut, sorry...
Oud 24-12-2003, 12:24
enema abortion
Dude, jij vindt Bold super. Nuff said.
Oud 24-12-2003, 12:28
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
tja....
Oud 24-12-2003, 12:37
DeadNation
DeadNation is offline
Hahaha idd dat spreekt niet in jouw verdediging.
Oud 24-12-2003, 13:03
Verwijderd
Tja laat die OLC gasten inderdaad maar eens bewijzen dat ze zich gebeterd hebben, dan hoeft iedereen die een relatie heeft met OLC ook niet gestigmatiseerd te worden wat mij betreft.
Maarja als Integrity die chubby er nu uitgeschopt (of andersom) heeft om verkeerde politieke denkbeelden snap ik het punt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:27
enema abortion
Dude, Chubby Fresh is echt een van de grappigste, aardigste gasten die ik ooit ontmoet heb. Dwid daarentegen is een behoorlijke psycho.

Chubbz is er niet uitgeschopt vanwege verkeerde politieke denkbeelden ofzo, tijdens een show is de band half in elkaar gebeeft door SHARP skins (linkse skinheads) omdat chubbz ooit in OLC gezeten heeft. 2 van de 5 bandleden van Integ hebben daar NOOIT iets mee te maken gehad maar die krijgen het wel op hun dak nu, beetje onzinnig lijkt me dat.
Oud 24-12-2003, 14:50
DeadNation
DeadNation is offline
Ach over een jaar of wat zal Integrity wel weer uit de schijndood herrijzen hehe.

Ondertussen zet ik eff een andere clevo band op(gordon solie motherfuckers- powerbomb anthems).
Oud 24-12-2003, 15:16
enema abortion
I'm not from parma, I'M FROM PAINSVILLE MOTHERFUCKER!
Oud 24-12-2003, 15:22
DeadNation
DeadNation is offline
Idd hahaha. Geniale 10"!
Oud 24-12-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 24-12-2003 @ 14:27:
Dude, Chubby Fresh is echt een van de grappigste, aardigste gasten die ik ooit ontmoet heb. Dwid daarentegen is een behoorlijke psycho.

Chubbz is er niet uitgeschopt vanwege verkeerde politieke denkbeelden ofzo, tijdens een show is de band half in elkaar gebeeft door SHARP skins (linkse skinheads) omdat chubbz ooit in OLC gezeten heeft. 2 van de 5 bandleden van Integ hebben daar NOOIT iets mee te maken gehad maar die krijgen het wel op hun dak nu, beetje onzinnig lijkt me dat.
Aight...
Het is natuurlijk belachelijk om iemand in elkaar te gaan meppen om zn verleden als die daar afstand van genomen heeft.

"I have despised olc for a long time, and that was a real eye opener as to how fucked up chubby really is." ik dacht hier uit af te leiden dat chubby niet zo aardig was.

Maar ik wil allerminst als roddeltante overkomen dusseh ik zeg niks meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten