Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
post dan niet als je niet tegen kritiek kunt, ik kan me goed voorstellen dat je er niet tegen kunt dat je 'eigen creativiteit' belachelijk word gemaakt. Je kan wel steeds door blijven posten totdat je positief commetnaar te horen krijgt, maar je kan beter eerst werken aan je techniek voordat je weer wat post. omg blabla ik verveel me
|
![]() |
|
Qua schaduw is ie wel goed, maar sorry:
de oren zijn niet even groot, maar ik denk dat je dat zelf ook wel had opgemerkt. die pluk haar vind ik een btje weird aan zn hoofd geplakt ofzo (voor hem rechts). en zn neus vind ik ook niet echt top . Die (voor hem) rechter neusvleugel.... En ook zijn haar is aan de ene kant langer als bij de ander, of het moet de bedoeling zijn ![]() Maar op zich vind ik je stijl wel erg kwl! (en ja, dat is positief ![]()
||
Citaat:
je vroeg er tenslotte zelf om je gaat er gelijk vanuit dat mensen alleen maar negatieve dingen zeggen...enorme hekel heb ik daar aan... post dan gewoon niet maar goed, wie et ook gepost had en wat er ook onder stond, ik vind et een crappy tekening |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De kunstacedemie is leuk als je al een beetje op de hoogte bent van de basic dingen en je horizon wilt verbreden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tis niet slecht..nee, t zal niet in een museum komen, maar je kunt zien dat er over nagedacht is, vooral het kleuren zie je gewoon dat je de moeite hebt genomen om te kijken hoe dat nou moet..en ja, het is heel irritant als mensen je gaan afkraken, maar ze doen hier nu eenmaal niet aan opbouwende kritiek ^_^'' maja, gewoon nog veel oefenen en dan kan het best wat worden
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Aparte cartoonstijl, maar qua proporties is het niet echt in orde. En alhoewel cartoonpersonages nooit echt kloppen, is het hier gewoon een doorn in het oog.
Met name de vierkante oren en smalle schouders 'storen'...Ik raad je aan om die gewoon wat bij te werken. En om in het vervolg niet zo zeikerig te doen als er negatief commentaar wordt gegeven. Dat kun je immers verwachten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook hoor, als je niet met iets geweeeeeldigs aan komt zetten post iedereen achter elkaar aan "matig" "saai" "probeer nog eens" "nah gaat wel, ik vind het eigenlijk niks" Ik bekijk altijd alle tekeningen wel om te kijken of er iets leuks bij zit.
En idd waar de 1, 5 minuten over doet kan de ander een uur op zitten prutsen dus het is een beetje lullig ommeteen zo te gaan lopen praten. Maar je moet ook niet sjaggereinig gaan worden door negatief commentaar, gewoon door blijven posten en proberen; rome wasn't built in one day. Ontopic: Ik vind het best een leuke tekening, ogen zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |