Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het is van Disney natuurlijk, dus wel de moeite waard ![]() Net als Aida. |
![]() |
|
hoe duur zijn de kaarten dan?
![]() Ik heb stukjes gezien uit amerika, maar die mensen die dieren spelen, ziet er heel mooi uit hoor! Ze hebben echt super mooie maskers op enzo, heel mooi! En die nummers zijn MOOI ![]() Die van Circle of life enzo, dit zitten er volgens mij ook in.
||
![]() |
Citaat:
En zat jij op de OSB? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wanneer je een kaartje koopt van 65 euro, betekent dat wel dat je 4e of zelfs 5e rang zit. Geloof me, dat is echt geen pretje. Als je echt heel graag wilt, kun je beter iets dieper in je buidel tasten en 79 euro ophoesten, dan zit je 1e rang en weet je voor 99% zeker dat je het goed kan zien.
De kaarten zijn zo duur omdat een deel van het theater verbouwd moet worden. Het hele podium gaat eruit en de eerste 5 rijen stoelen verdwijnen ook, daarvoor in de plaats komt een trap die oploopt tot het niveau van het toneel. Verder komt er ook een nieuwe orkestbak. Verder kost het natuurlijk erg veel om de kostuums en het decor te maken. En dan heb ik het nog niet eens over de licht- en geluidsapparatuur. Ik ga 21 maart!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mmh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat heb ik bij Rex gezien: een kleine musical met amper decor, maar óh wat was die mooi! ik vind het echt te gek voor woorden: 65 euro voor de slechtste plaatsen! Op deze manier worden musicals voor veel mensen niet meer toegankelijk ![]()
|
Ik verheugde me er al op voordat ik wist dat ze er een musical van gingen maken (als in, ik vond toen al dat ze dat moesten doen
![]() ![]() Moonboy, hoe kun je aangenomen zijn terwijl je nog geen 18 bent??
||
Citaat:
en in de sound of music speelden ook kinderen.
|
![]() |
Ja zover was ik wel hoor
![]() Maar dat is voor de KINDERROLLEN en dat was voor kinderen tussen de 8-12 jaar oid als ik me nier vergis. Ik neem aan dat hij met zijn 17 jaar voor hetensemble is aangenomen en ik heb altijd begrepen dat ze daar alleen 18+ voor aannemen, daarom verbaasde het me.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben wel van plan er naartoe te gaan, maar ik vraag me af of het niet zo zal zijn dat het spectaculaire decor en de maskers enz. de overhand gaan krijgen, boven het spel.
Want als je zo'n geweldig decor hebt, is het dan niet zo dat je als acteurs dan wel een héél sterk spel neer moet zetten om ervoor te zorgen dat de musical niet herinnerd wordt als een musical met een heel mooi decor, maar als een musical die gewoon geweldig was (zowel decor als spel als dans, enz)? |
![]() |
|
![]() |
Is dat zo'n ramp dan? Lijkt mij niet, iedere show heeft z'n sterke punt entoevallig weten we hiervan al dat de aankledding bij the lion king heel sterk is, ik ga er gewoon van uit dat de rest ook goed zit maar ik denk dat het best voor de hand liggend is dat het decor je goed bijblijft, lijkt me ook niets mis mee.
|
![]() |
|
![]() |
ik heb een stukje gezien van The lion king van de scene 'circle of life' in het circus theater, ik heb dat gezien bij de tv opname van het bestaan van 100 jaar circus theater omdat ik zelf ook die avond op moest. toen zat ik in het theater ook daarbij. Dat word 11 februari uitgezonden. moet je maar kijken, het was ontzettend mooi en ik heb echt gehuild. zooooo gaaf! ik ag er zeker heen!
||
![]() |
Citaat:
![]() Kaarten van the Lion King zijn zóó duur, weet niet of ik t geld er wel voor heb. Maar ik wel er wel heel graag heen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() In je eentje naar een musical is niet zo leuk (naar de film ook niet ![]() |
![]() |
|
Bij netwerk was er laatst een stukje over de eerste repetitie en echt geweldig die beelden van die in de VS. Ik wil er zeker heen, lijkt me echt geweldig.
Alleen de kaartjes zijn zo duur... Maar ja als je dan toch gaat kan je vind ik ook maar goede plaatsen hebben, die 20 euro's (geloof ik) maken dan ook niet veel meer uit.
|
Ik ga er ook heen, lijkt me egt
![]() Zelf ga ik wel eerste rang, ik wel zeker zijn dat ik iets kan zien!! |
![]() |
|
Ik weet niet, iedereen kent het verhaal van de Lion King al. Heeft het dan nog zin om er heen te gaan? Ze zullen ontzettend hun best moeten gaan doen om de film (toch een van de beste van Disney) te kunnen evenaren. Daar kunnen mooie decors en mooi kleding en mooie grime aan meehelpen, maar er moet nog wel een goed verhaal zijn. Anders ben ik idd bang dat het vooral een mooie show wordt.
||
Citaat:
||
Citaat:
daar zijn uitzonderingen op, voor artiesten.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn er nog mensen naartoe geweest hier?
Ik heb de documentaire gezien, en natuurlijk allemaal voorstukjes, mij lijkt ie heel leuk ![]() Nou is m'n vriendin over 'n tijdje jarig, en wil ik als kadootje haar meenemen naar de Lion King. Denk je da dat het geld waard is? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat denk je van de musicals Oliver Twist, Sound of Music ed. Daar zitten ook allemaal jonge kinderen in. Maar ze hebben voor iedere rol meerdere kinderen (daarom zijn deze musicals ook in het hele land te zien: dan hoeven die kinderen niet van hot naar her te reizen en doen ze gewoon per plaats het maximaal aantal voorstellingen dat een kind mag spelen). |
![]() |
||
Citaat:
En ik vond het echt geweldig!! Alleen het begin stukje al echt mooi ik kreeg helemaal kippevel.. En dan zie je al die dieren langs je op het podium oplopen, die echt heel creatief zijn gemaakt. Olifanten op ware grootte, vogels, tijgers, apen, zebra's echt zoveel verschillende dieren en zo mooi gemaakt! En die afrikaanse live muziek is ook zo mooi..zucht ik zou er zo nog een x naar toe willen want je komt echt ogen tekort. Wij zaten eerste rang maar volgens mij kan je t ook nog allemaal best goed zien op de 3e rang of 4e hoor.. Maar het is echt een aanrader! (heb ik hier ff flink reclame gemaakt of niet haha Joop kan trots op me zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het Circustheater heeft hele slechte zichtlijnen en er zijn zoveel stoelen in vreemde hoeken neer gezet om nog meer mensen in die zaal te kunnen krijgen dat veel van die stoelen gewoon nutteloos zijn omdat je 3/4 van het toneel niet kan zien. Dus mijn advies: als je naar de Lion King gaat, spaar nog 3 maandjes extra zodat je voor 15 of 20 euro meer een 1e rangs kaartje kan kopen. |
![]() |
|
![]() |
ik ben gister geweest en zat 3de rang (tip; met cjp krijg je 50% korting als je na 12 uur 's middags belt of er nog kaartjes zijn voor die avond) en zag het best goed! heb alleen Zazu in het skelet niet gezien en pumba bij het stukje over de sterren.
Vooral de jonge simba vond ik erg goed. Gister speelde een understudy van grote simba en die vond ik soms matig spelen. heb vandaag de film gezien en toen viel het me pas op dat 80% letterlijk de teksten zijn gebruikt! ![]() ![]() kheb genoten en als de dvd uit is ga ik m zeker kopen! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Lion King 3D re-release! Noedelhap | 38 | 03-11-2011 14:53 | |
Films, TV & Radio |
Aahhh wat leuk, the Lion King terug in de bioscoop. Verwijderd | 1 | 29-09-2011 00:53 | |
Muziek |
Lion king muziek Judelientje | 24 | 26-06-2006 21:36 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
Lion King III Stefanie | 27 | 11-03-2004 19:41 | |
Films, TV & Radio |
george of the jungle fruitmand | 7 | 19-05-2002 11:13 |