![]() |
|
ZO. We moesten het eens hebben over de hoe-en-watten van het stoned zijn.
Soms rol ik mezelf op en ben ik een pile of kittens. Dat is erg leuk. Soms zit ik gewoon in mijn bureaustoel. Soms lig ik op de grond. Soms spring ik. Soms weet ik niet eens meer wat ik doe. En jullie? Zijn jullie wel eens een pile of kittens?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() als ik stoned ben voel ik me als die poes ![]() Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 23:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat ik doe als ik stoned ben:
Ik probeer vaak dingen op te tillen met m'n mind ![]() Ik denk veel na over hoe de wereld werkt Ik verzin onbewust complete theorieen rond serie's en films Ik heb een onverklaarbare honger ![]() Ik wordt geil Ik maak iets van art (van een tekening tot een liedje) Ik post op D&A ga zo maar door
|
Als ik stoned ben, maar dan lekker goed stoned, zo van...damn..wat ben ik nu toch eens lekker stoned, dus, nou, dan voelt het soms...soms...niet vaak...maar soms, alsof er een pile of kittens lekker pluizig aan het wezen is ergens in mijn hoofd.
Zo tussen mijn hersenen en mijn gedachten....
|
Verwijderd
|
Ik ga vaak met mijn kat spelen, die ligt ongeveer de hele dag door op mijn bank te maffen maar zodra ik naast haar kom zitten wordt ze helemaal speels en gaat ze echt vage dingen doen, zoals via de rugleuning proberen onopgemerkt op mijn hoofd te klimmen. Is erg grappig en eindigt meestal dat je opeens een kat voor je ogen langs van je hoofd naar beneden ziet lazeren.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik moest maar eens wat meer blowen denk ik. keb er al 2 en een half op en ben nog steeds geen pile of kitten
|
|