Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2003, 23:02
Kraafie
Kraafie is offline
Hebben jullie wel eens sex gehad met iemand die achteraf zei dat hij of zij spijt ervan had? Ik bedoel niet dat je iemand zomaar gepakt hebt ofzo...maar ik heb een paar meisjes gehad die later zijden dat ze het lever nooit gedaan hadden. Hoe voelde je, je toen diegene zoiets bekende? Voelde je je genaaid, of gekwetst of vond je het grappig?

Ik snapte er gewoon niet veel van.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 23:02
Midget
Midget is offline
Ik zou me genaaid voelen, en dat wel grappig vinden
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 23:12
juno
juno is offline
Ik zou ook spijt hebben van sex met een lapje plastic huishoudfolie ertussen...ik wens op zijn minst zakken met het KOMO keur, dat scheurt tenminste niet. En er wordt een handig vuilniszakken dichtbindertje bijgeleverd.

Oh my God, ik zal nooit meer normaal de vuilniszakken buiten kunnen zetten zonder hele rare associaties te krijgen..* grinnikt*
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 23:21
Slettelina *
Slettelina * is offline
Nope niet gehad
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 23:43
amehoewla
amehoewla is offline
nooit meegemaakt.. maar lijkt me best pijnlijk

word je ego daar niet een beetje door aangetast?
Oud 27-12-2003, 23:46
Günther
Günther is offline
Citaat:
smilie me schreef op 28-12-2003 @ 00:21:
Nope niet gehad
Oud 28-12-2003, 01:13
LM
LM is offline
bijna allemaal, dus wees gewaarschuwd.
Oud 28-12-2003, 01:42
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
juno schreef op 28-12-2003 @ 00:12:
Ik zou ook spijt hebben van sex met een lapje plastic huishoudfolie ertussen...ik wens op zijn minst zakken met het KOMO keur, dat scheurt tenminste niet. En er wordt een handig vuilniszakken dichtbindertje bijgeleverd.

Oh my God, ik zal nooit meer normaal de vuilniszakken buiten kunnen zetten zonder hele rare associaties te krijgen..* grinnikt*
uuuuhm...nadere verklaring svp, wat the hell , je hebt dat toch niet serieus gedaan ofzo he? ahumm...
Oud 28-12-2003, 04:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 28-12-2003 @ 02:42:
uuuuhm...nadere verklaring svp, wat the hell , je hebt dat toch niet serieus gedaan ofzo he? ahumm...
*kuch* *kuch*

En ontopic: nee, nog nooit gehad.
Oud 28-12-2003, 08:21
reddragon
reddragon is offline
nog meer
en nog meer

offtopic: jij bent de laatste tijd erg bezig joh alleen ze worden een voor een gesloten

ontopic: neej nog nooit gehad komt omdat ik nog maagd ben
Oud 28-12-2003, 12:46
stout!
stout! is offline
Lijkt me pijnlijk, zou het dan eerlijk gezegd niet willen weten.
Maar ik denk dat ik er ook niet zoveel kans op maak aangezien ik niet met zomaar elke lul het bed in duik... moet er toch wel vrij zeker van zijn dat een jongen mij net zo leuk vind als ik hem. En dan heb je er ook niet snel spijt van denk ik, wat er verder ook gebeurt.
Oud 28-12-2003, 12:53
Punkygirl
Punkygirl is offline
nog nooit gehad..
Oud 28-12-2003, 13:09
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Kraafie schreef op 28-12-2003 @ 00:02:
Hebben jullie wel eens sex gehad met iemand die achteraf zei dat hij of zij spijt ervan had? Ik bedoel niet dat je iemand zomaar gepakt hebt ofzo...maar ik heb een paar meisjes gehad die later zijden dat ze het lever nooit gedaan hadden. Hoe voelde je, je toen diegene zoiets bekende? Voelde je je genaaid, of gekwetst of vond je het grappig?

Neej nog nooit gehad.

Het gaat al de goede richting op met je topics, maar je blijf wel een dubieus gozertje hoor. 1) Je gaat met je moeder mee paardrijden, daar zie je een meisje, je laat je broek zakken omdat je iets wil en vervolgens vindt je het vreemd dat ze je afwijst 2) Je ging met je zus nog dagelijks in bad die ongeveer even oud is als jij bent 3) Je neukt gelatine en gelkaarsen 4) Je bent 14 en zou volgens eigen zeggen al een paar meisjes geneukt hebben (daar vind ik je eigenlijk wel erg jong voor) 5) Wat voor opvoeding je van je moeder krijgt vraag ik toch echt af, ze geeft allemaal foute seksuele adviesen, ze stimuleert je om op meiden af te stappen en seks met ze te hebben, maar je zus stuurt ze naar een 'huis' omdat ze met iemand in bed ligt. Beetje tegenstrijdig, vindt je ook niet.
Oud 28-12-2003, 14:04
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Iemand heeft wel eens spijt gehad van seks met mij, en niet omdat de seks zo bedroevend was, maar omdat hij (zoals hij dat zelf zei) van tevoren had moeten zeggen dat het voor hem niet zoveel voorstelde.

Best pijnlijk hoor.
Oud 28-12-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 28-12-2003 @ 00:02:
Ik zou me genaaid voelen, en dat wel grappig vinden

gelukkig nog niet meegemaakt nee...

xxx
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 14:34
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik denk dat jij de enige bent tegen wie meisjes dat zeggen, Kraafie
Oud 28-12-2003, 15:20
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
Nee, ik ga niet zomaar met iedereen naar bed.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 15:51
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Kraafie schreef op 28-12-2003 @ 00:02:

Dat was o.a. dat meisje van elf die je ''even nam op straat''? Dan doe je toch iets niet goed jongen...

Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:07
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Tofke_HEIL schreef op 28-12-2003 @ 17:04:
Jullie kunnen niet neuken met jullie inferieure zaad!
Oh jeetje toch, ik zou bijna denken dat jij DE Tofke bent!
Oud 28-12-2003, 16:47
Kraafie
Kraafie is offline
Het is erg vervelend vind ik als iemand dat tegen je zegt. Mijn moeder vind het ook niet goed als een meisje dat zegt. Mijn moeder vind dat ik meer initiatief moet tonen en niet z verlegen moet zijn daarom deed ik dat bij het meisje in de wei. En mijn zus heeft zich ECHT misdragen zegt mijn moeder dus daarom moest ze weg.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kraafie schreef op 28-12-2003 @ 17:47:
Het is erg vervelend vind ik als iemand dat tegen je zegt. Mijn moeder vind het ook niet goed als een meisje dat zegt. Mijn moeder vind dat ik meer initiatief moet tonen en niet z verlegen moet zijn daarom deed ik dat bij het meisje in de wei. En mijn zus heeft zich ECHT misdragen zegt mijn moeder dus daarom moest ze weg.
Lijkt bijna wel alsof ze graag wil dat jij een tienervader wordt...

Maar dus, dat meisje had jou niet af mogen wijzen?
Bull shit. Daar had ze alle recht toe. Come on, als iemand dat bij mij zou flikken zou ie nog een schop na krijgen ook!

Je moet meer initiatief tonen?
Oke, dan kan, als je erg verlegen bent kan een beetje intiatief nooit kwaad, maar vind je dit zelf niet een beetje ver gaan?

Je zus heeft zich echt misdragen?
En jij niet op deze manier? Tip: ga dingen leren over het verschijnsel sex, de gevolgen en hoe en wat. Wie weet krijg je dat de juiste sexuele voorlichting want wat hier gebeurt slaat nergens op.

Op je 12e kan je als meisje geen kinderen krijgen?
Vanaf het moment dat een meisje ongesteld wordt kan ze kinderen krijgen, die leeftijd verschilt van 8 to 18. Dus ik zou maar oppassen en toch een paar condoompjes aanschaffen als je dan zo graag wilt. Plastic zakjes werken niet en het zou me niets verbazen als je dat ook serieus tienervader gaat worden. Heb je daar zin in ofzo?

Ontopic: nee nog nooit meegemaakt, ik kijk wel uit met wie ik het doe, waarom en op welke manier. Heb nog nooit spijt gehad, en de ander ook niet.
Oud 28-12-2003, 17:01
juno
juno is offline
Eentje heeft spijt, weet ik. En dat spijt mij weer. Hij heeft ook gelijk, ik had het nooit moeten doen met hem. Niet als ik toch niks serieus wilde.

Ik heb ook zelf wel spijt van dat ik het gedaan heb, maar niet van hem als persoon. Het gevoel zat er wel, hij was het toen waard, dat ga ik niet met terugwerkende kracht ongedaan maken omdat hij nu erg lullig doet of omdat de actie achteraf gezien erg fout was..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 19:52
pitje
pitje is offline
Nooit klachten gehad, dus spijt zullen ze ook wel niet hebben.
Oud 29-12-2003, 18:43
Verwijderd
Nee.... geloof van niet. Mijn ex-vriend zei vorige week nog 'Ach, ik zie het maar zo, wij hebben een mooie tijd gehad en daar ging het toch om', en ik neem aan dat hij daarmee toch ook de seks bedoelde. Mijn vriend heeft er ook geen spijt van dat hij seks heeft met mij, dat zei hij ooit letterlijk .
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 09:02
Tha Joker
Tha Joker is offline
Citaat:
juno schreef op 28-12-2003 @ 00:12:

juno, jij bent zoooooooooooooooooooo grappig hahahahahahah

quaff oh quaff o kind nepenthe!

juno... whaaaaaaaaahhahahah *tranen in m'n ogen*, jij bent echt super!

edit: quaff oh quaff o kind nepenthe is van e.a. Poe, staat overigens geheel los van alles, kvon het alleen leuk om even te zeggen

Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 09:06.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 10:36
Verwijderd
Koop voortaan alsjeblieft condooms, straks lopen er nog meer kleine debielen rond.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:07
leucomelas
leucomelas is offline
hummz.. neej, maar ik wel spijt.......
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 00:06
Verwijderd
ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij spijt had om met mij te vrijen... ik heb wel eens spijt gehad... maar volgens mij heb ik dat nog nooit iemand gezegd...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten