![]() |
||
Citaat:
En ontopic: nee, nog nooit gehad.
|
![]() |
nog meer
en nog meer offtopic: jij bent de laatste tijd erg bezig joh alleen ze worden een voor een gesloten ontopic: neej nog nooit gehad komt omdat ik nog maagd ben ![]()
|
Lijkt me pijnlijk, zou het dan eerlijk gezegd niet willen weten.
Maar ik denk dat ik er ook niet zoveel kans op maak aangezien ik niet met zomaar elke lul het bed in duik... moet er toch wel vrij zeker van zijn dat een jongen mij net zo leuk vind als ik hem. En dan heb je er ook niet snel spijt van denk ik, wat er verder ook gebeurt.
||
Citaat:
Het gaat al de goede richting op met je topics, maar je blijf wel een dubieus gozertje hoor. 1) Je gaat met je moeder mee paardrijden, daar zie je een meisje, je laat je broek zakken omdat je iets wil en vervolgens vindt je het vreemd dat ze je afwijst 2) Je ging met je zus nog dagelijks in bad die ongeveer even oud is als jij bent 3) Je neukt gelatine en gelkaarsen 4) Je bent 14 en zou volgens eigen zeggen al een paar meisjes geneukt hebben (daar vind ik je eigenlijk wel erg jong voor) 5) Wat voor opvoeding je van je moeder krijgt vraag ik toch echt af, ze geeft allemaal foute seksuele adviesen, ze stimuleert je om op meiden af te stappen en seks met ze te hebben, maar je zus stuurt ze naar een 'huis' omdat ze met iemand in bed ligt. Beetje tegenstrijdig, vindt je ook niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is erg vervelend vind ik als iemand dat tegen je zegt. Mijn moeder vind het ook niet goed als een meisje dat zegt. Mijn moeder vind dat ik meer initiatief moet tonen en niet z verlegen moet zijn daarom deed ik dat bij het meisje in de wei. En mijn zus heeft zich ECHT misdragen zegt mijn moeder dus daarom moest ze weg.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dus, dat meisje had jou niet af mogen wijzen? Bull shit. Daar had ze alle recht toe. Come on, als iemand dat bij mij zou flikken zou ie nog een schop na krijgen ook! Je moet meer initiatief tonen? Oke, dan kan, als je erg verlegen bent kan een beetje intiatief nooit kwaad, maar vind je dit zelf niet een beetje ver gaan? Je zus heeft zich echt misdragen? En jij niet op deze manier? Tip: ga dingen leren over het verschijnsel sex, de gevolgen en hoe en wat. Wie weet krijg je dat de juiste sexuele voorlichting want wat hier gebeurt slaat nergens op. Op je 12e kan je als meisje geen kinderen krijgen? Vanaf het moment dat een meisje ongesteld wordt kan ze kinderen krijgen, die leeftijd verschilt van 8 to 18. Dus ik zou maar oppassen en toch een paar condoompjes aanschaffen als je dan zo graag wilt. Plastic zakjes werken niet en het zou me niets verbazen als je dat ook serieus tienervader gaat worden. Heb je daar zin in ofzo? Ontopic: nee nog nooit meegemaakt, ik kijk wel uit met wie ik het doe, waarom en op welke manier. Heb nog nooit spijt gehad, en de ander ook niet.
|
Eentje heeft spijt, weet ik. En dat spijt mij weer. Hij heeft ook gelijk, ik had het nooit moeten doen met hem. Niet als ik toch niks serieus wilde.
Ik heb ook zelf wel spijt van dat ik het gedaan heb, maar niet van hem als persoon. Het gevoel zat er wel, hij was het toen waard, dat ga ik niet met terugwerkende kracht ongedaan maken omdat hij nu erg lullig doet of omdat de actie achteraf gezien erg fout was.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee.... geloof van niet. Mijn ex-vriend zei vorige week nog 'Ach, ik zie het maar zo, wij hebben een mooie tijd gehad en daar ging het toch om', en ik neem aan dat hij daarmee toch ook de seks bedoelde. Mijn vriend heeft er ook geen spijt van dat hij seks heeft met mij, dat zei hij ooit letterlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() quaff oh quaff o kind nepenthe! juno... whaaaaaaaaahhahahah *tranen in m'n ogen*, jij bent echt super! ![]() edit: quaff oh quaff o kind nepenthe is van e.a. Poe, staat overigens geheel los van alles, kvon het alleen leuk om even te zeggen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 09:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vooroordelen over sex mbt leeftijd ... GiFkOnIJn | 141 | 29-07-2008 15:46 | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |