Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vroeger maakte ik een groot gat en daar liet ik ze dan allemaal ingaan zodat ze er niet meer uitkonden... en dan blies ik ze allemaal op! ![]() ik moet dat spel weer eens ergens downloaden |
![]() |
|
Je kunt het spelen op www.spele.nl geloof ik en volgens mij kun je die mannetjes niet 'unblocken'. Het idee daarachter is waarschijnlijk dat je er niet teveel gebruikt en er dus zo min mogelijk opoffert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De site is: www.spele.nl en dan Lemmings en dan kun je kiezen uit 4 categorien, als je het nog niet kunt zou ik met 'fun' beginnen. (de site spele.nl ligt er nu uit volgens mij) |
![]() |
|
Lemmings dat speelde vroeger vet vaak wat een vet spel. De uitdaging was om langs elke stage te komen zonder 1 keer af te gaan want dan hoorde je telkens een ander cool muziekje op de achtergrond en als je dood ging dan begon de muziek weer opnieuw :/
Vind het jammer dat ik bijna geen dos games aan de praat krijg hiero, zou bijvoorbeeld graag weer es X-com of Stronghold willen spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het spel had wel enorm leuek muziek ![]() |
![]() |
|
Mikai, jij hebt het over de neppe stronghold
Ik heb het over de stronghold uit 93 of 94 gemaakt door SSI die zich afspeelt in de AD & D universe. 320*200 pixel dos goodness ![]() Dune 2 zou ik ook wel weer willen spelen, mits ik een hack vindt zodat je wel meerdere units tegelijk kan selecteren ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dood aan de lemmings op een brute manier ![]()
||
Citaat:
je kunt er bijvoorbeeld op 'virtual lemming' klikken waardoor je een beeld vanuit de ogen van de lemming krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
je kunt er bijvoorbeeld op 'virtual lemming' klikken waardoor je een beeld vanuit de ogen van de lemming krijgt. Jammer dat ie het niet doet ![]() maar hoezo heb je geen dos en anders down je toch gewoon een dos emulator ?? |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik er ook niet zoveel verstand van. Zou die het met dos emulator wel moeten doen dan denk je, als die het zo niet doet? Zo ja, waar kan ik dat downloaden dan? |
![]() |
||
Citaat:
check dat WORMS 3d !!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb ik wel eens vaker geprobeert bij andere spellen... werkt bijna nooit... tot nu toen alleen bij de kolonisten van katan... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De kleine saaimeermin #821 Rivka | 501 | 17-01-2010 22:56 | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
Games |
Levels maken voor Lemmings Pr0xy | 8 | 01-06-2005 15:22 | |