Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2003, 13:26
nienie
nienie is offline
Dit is een beetje rare vraag om hier te stellen, maar misschien kan een van jullie me toch helpen.
Ik ben op dit moment bezig met het spelen (piano) van een Polonaise van Chopin. Het gaat om Polonaise nr4, opus 40 no.2, in C mineur. Ik wil graag weten hoe hij werkelijk moet klinken, maar ik kan NERGENS een opname vinden. Ik heb verscheidene keren op Internet en Kazaa gezocht maar niets gevonden, in de bibliotheek hebben ze de CD niet en ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin om een heel album te kopen voor alleen dit pianostuk.

De vraag is dus of iemand een CD van Chopin heeft waar dit stuk op staat (hij staat op verschillende CD's, heb ik al gezien) en of diegene hem in MP3 formaat kan zetten en versturen.

Bedankt!

PS. Als dit niet toegestaan is op dit forum, sluit het topic dan maar.
Advertentie
Oud 29-12-2003, 13:45
NERD
NERD is offline
Laat ik nu toevallig een cd-box van Chopin hebben. En laat daar nu toevallig een gehele cd gewijd zijn aan de polonaises van Chopin. En laat nummer 5 op die cd nu net het nummer zijn waar jij naar op zoek bent. Hij duurt 8:31 dus het zal niet echt een klein bestand worden. Zal hem een dezer dagen wel eens rippen, heb daar nu geen tijd voor (moet zo werken).
Oud 29-12-2003, 14:46
nienie
nienie is offline
Super! Heel erg bedankt dat je hem wil sturen!!
Stuur hem alsjeblieft naar nienke.van.der.marel@@@huygenscollege.nl (2 @@-tjes weghalen ), daar kan ik grote bestanden ontvangen. De kwaliteit mag natuurlijk lager dan 128 kbit zijn, zolang de muziek nog maar een beetje te horen is.
Oud 30-12-2003, 11:32
nienie
nienie is offline
Het hoeft al niet meer, ik heb de MP3 inmiddels al van iemand gekregen.
Oud 30-12-2003, 11:34
NERD
NERD is offline
Citaat:
nienie schreef op 30-12-2003 @ 12:32:
Het hoeft al niet meer, ik heb de MP3 inmiddels al van iemand gekregen.
Ok, ik kreeg zojuist voor de tweede keer een foutmelding bij het versturen dus dat scheelt een hoop frustraties aan mijn kant. In ieder geval veel plezier ermee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten