Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Blijf gewoon thuis, met mn papa en mama en broertje en grote broer met vriendin en opa en oma. k Had misschien wel weg willen gaan maar 2 vriendinnen zitten in t buitenland, eentje in Tilburg, eentje gaat naar de magni waar ik totaal geen zin in heb, eentje gaat werken en dan is er nog maar een over, en om nou met zn tweeën ergens heen te gaan...
|
Bij ons op scouting was een heel gaaf feest!!!!!!
Thema was filmsterren en Bijna ieder1 was verkleed!!! Tis wel alleen voor mensen die betrokken zijn bij de vereniging en niet voor buitenstaanders!!! Echt bijna iedereen heeft de hele avond staan swingen op de muziek op een paar mensen na die de hele avond op de wc's hebben rondgehangen(was ook gezellig) of aan de bar hadden gehangen!!!! Nieuwjaar was echt toppie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() was wel heeel gezellig vond ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maaar het was een zeer geslaagde oud en nieuw, shadrak was helaas al uitverkocht, dus zijn we maar gaan lammen bij een kampvuur en door de stad gehobbeld om uiteindelijk bezopen in vera te dansen heeeelijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar t was gezellig ![]()
|
Ik ben naar mijn favo café in Mestreech geweest, Celebration
![]() ![]() ![]()