Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2003, 12:34
funkypunk
funkypunk is offline
ik heb net besloten naar de shadrak in Groningen te gaan en ff langs Vera, maar wat nu als de nacht mij in Amsterdam brengt.... met andere woorden waar ga je heen, waarom en wat zijn de kosten
Oud 30-12-2003, 12:38
Verwijderd
Ik ga hier in mun dorp uit, kaartje 10 euro, is open tot 8e sochends...hm lekker dichtbij, redelijk goede muziek en leuke mensen
Oud 30-12-2003, 13:17
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Ik ga naar Awakenings in het NDSM Warehouse in A'dam... waarom? Omdat het echt superelite schijnt te zijn (ik ben er nog nooit geweest) en ik het heerlijk vind om met Oud&Nieuw op een goed georganiseerd feest te staan dat tot 7.00 u duurt! Party!!

Kosten: kaartje was 45 eypo's ofzo + de rest...
Oud 30-12-2003, 13:19
vixen
vixen is offline
naar doornroosje in nijmegen. ik weet eigelijk nie eens hoeveel n kaartje kost.
Oud 30-12-2003, 13:30
Mister Frodo
Mister Frodo is offline
Kijk ik regel het goed
Ik regel het huis en de andere de drank en het vuurwerk
Oud 30-12-2003, 14:26
AngelLena
AngelLena is offline
Naar vrienden van mij. Normaal gesproken is hier in het dorp een groot feest waar zo'n beetje de jeugd van de hele gemeente naar toe komt, maar die gaat niet door.
Oud 30-12-2003, 21:54
blackfairy
blackfairy is offline
of Totally hardcore... of met vriende me helemaal klem zuipe/blowe en paar cafeetjes opzoeke...
Oud 30-12-2003, 21:59
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Ik blijf thuis...wij verkopen vuurwerk, dus das leuk natuurlijk
Oud 30-12-2003, 22:04
miro
miro is offline
Bonbonniere Maastricht

kosten: 20 euro
Oud 30-12-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 30-12-2003 @ 13:34:
ik heb net besloten naar de shadrak in Groningen te gaan en ff langs Vera, maar wat nu als de nacht mij in Amsterdam brengt.... met andere woorden waar ga je heen, waarom en wat zijn de kosten
Vera niet open.
Oud 31-12-2003, 08:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
Eerst feestje bij vrienden in Utrecht, daarna naar de Ekko.
Oud 31-12-2003, 09:12
NERD
NERD is offline
Besloten feestje in A'dam op een coole locatie:

Oud 31-12-2003, 09:20
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Carrefûts , in de gemeente naast mijn gemeente (waar ik al heel m'n leven naar school gegaan ben) hebben ze een immens reusachtige grote tent opgezet op het paardeplein en daar ga ik feestvieren met iedereen die ik ken. Je moet wel in avondkledij zijn (maar gelukkig is broek ook toegestaan voor de meisjes ). 65 Euro, maar ik heb het er wel voorover, verleden jaar was het megagoed en volgens sommigen het jaar ervoor ook dus ik ga ervoor. (als je er nog wou eten was het 104 euro, maar zoveel had ik er nou ook niet voorover). Ik ga eten bij een vriendin thuis samen met nog een vriendin en dan gaan we samen naar het feest.
Oud 31-12-2003, 10:02
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Eerst bij mij thuiszitten met vrienden en daarna de stad in. Hebben kaartjes voor Hollywood (ja ik weet het de meeste mensen hier vinden dat fout), gekocht voor 15 euro, was het goedkoopste in de stad. Bovendien is vrijwel het hele stadhuisplein dicht dus veel keus was er niet. Vervolgens met de eerste trein ( 07.11) en een stukje fietsen weer naar huis om dan heel lang te gaan slapen.
Oud 31-12-2003, 12:06
Phie.
Phie. is offline
Ik ga gewoon hier in dorp uit, kaartje uhmm 7.50 euro. Tot 7 uur 's ochtends, al mijn vrienden zijn er dus word wel gezellie. Gewoon soort groot feest voor alle dorpen uit de gemeente
Oud 31-12-2003, 12:21
Surjirro
Surjirro is offline
Van middernacht tot 7 s'ochtends met ze allen drinken, feesten en weet ik veel wat. In discotheek
Oud 31-12-2003, 12:26
bumblebee
bumblebee is offline
We weten het nog niet (zucht): Groningen, Leeuwarden of Harlingen (van groot naar klein ) Komen we vandaag nog hopelijk achter. En tips zijn welkom!
Oud 31-12-2003, 12:40
tinus11
tinus11 is offline
morgenzon in dorp zeeland, geen voorverkoop kaarten 6 jeuroos exclusief drank. van 0.30 tot 6.00 of 7.00 wik nie meer zekers
Oud 31-12-2003, 12:42
DaDude
DaDude is offline
feest bij mij thuis...
30 man kheb er zin in
Oud 31-12-2003, 12:46
puk_666
puk_666 is offline
eerst naar wat mensen die ik zelf ken en daarna met een vriendin naar het kaatje en daar gaan we ook nog mensen tegenkomen =)
kaatje is niet duur kost maar 5 euro.... en daar krijg je 3 consumpties voor ook wel handig... en kheb er wel zin in =)
Oud 31-12-2003, 12:47
MuayThaiFight
MuayThaiFight is offline
naar borculo -->kerkemeijer
€8.50 zijn de kaarten
en gaat om half 2 open tot uur of 6 ofso
daarna langs vrienden en verder zuipen
word gezellig
KEP DER ZIN INNNN
alvast iedereen gelukkig nieuwjaar
Oud 31-12-2003, 12:52
XzeoN
XzeoN is offline
ik ga met mijn vriend naar doornroosje dit jaar. eerst hier (bij mijn moeder thuis) de jaarwisseling vieren, dan even snel langs m'n pa en zijn vriendin (and her VERY annoying mother who will be staying there tonight...god save them) en dan naar doornroosje.

kaarten: 12,50
waarom? omdat doornroosje gewoon gezellig is en omdat daar van alles gedraaid word en omdat daar veel mensen komen die ik ken.
Oud 31-12-2003, 13:18
BBEM
BBEM is offline
ik eerst bij vrienden thuis zitten drinken daarna in een lokale discotheek verder drinken en dan naar huis toen.
Oud 31-12-2003, 13:21
Fleur
Fleur is offline
ik heb verdomme geen idee (en dat in Amsterdam )

tips please!?
Oud 31-12-2003, 13:23
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
MuayThaiFight schreef op 31-12-2003 @ 13:47:
naar borculo -->kerkemeijer
€8.50 zijn de kaarten
en gaat om half 2 open tot uur of 6 ofso
Me 2.. en tis wel langer open, tenminste meestal blijft t wel langer open
En eerst bij mij thuis indrinken
Oud 31-12-2003, 13:26
Konijn
Konijn is offline
wtf.. eerst al iemand die naar Borculo gaat , en dan bedenk ik ineens dat jij weleens naar Eelke kan gaan.. dan zie ik je vanaaf nog wel

Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 13:50.
Oud 31-12-2003, 14:50
ellaversa
ellaversa is offline
raving nightmare
Oud 31-12-2003, 14:59
TimoBasso
TimoBasso is offline
Eindhoven rockcity..

Altstadt ofzo.. ik zie wel
Oud 31-12-2003, 15:08
Briseïs
Briseïs is offline
Blijf gewoon thuis, met mn papa en mama en broertje en grote broer met vriendin en opa en oma. k Had misschien wel weg willen gaan maar 2 vriendinnen zitten in t buitenland, eentje in Tilburg, eentje gaat naar de magni waar ik totaal geen zin in heb, eentje gaat werken en dan is er nog maar een over, en om nou met zn tweeën ergens heen te gaan...
Oud 31-12-2003, 20:13
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Haarlem, patronaat..
Oud 01-01-2004, 03:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
waren naar vrienden tot h3 was wel ok totdat ene zich gigantisch aan ging stellen ( zat ahum en beetje overdreven vrolijk) toen naar zino geweest supermuziek maar helaas maar 1,5 uur daar geweest omdat meneer moe was
Oud 01-01-2004, 04:03
timmeh
timmeh is offline
Citaat:
MCH schreef op 30-12-2003 @ 23:57:
Vera niet open.
voor medewerkes en andere vera mensen wel

ik was der niet tho

was bij vrienden en het was gratis en wel zo gezellig :>
Oud 01-01-2004, 14:18
kleinedraak
Bij ons op scouting was een heel gaaf feest!!!!!!
Thema was filmsterren en Bijna ieder1 was verkleed!!!
Tis wel alleen voor mensen die betrokken zijn bij de vereniging en niet voor buitenstaanders!!! Echt bijna iedereen heeft de hele avond staan swingen op de muziek op een paar mensen na die de hele avond op de wc's hebben rondgehangen(was ook gezellig) of aan de bar hadden gehangen!!!!
Nieuwjaar was echt toppie
Oud 01-01-2004, 15:25
blacky
blacky is offline
Ik ben naar de sowieso geweest...was 17.50 entree en de rest van de avond en nacht dus gratis zuipen. Het was erg gezellie. Veel drank.....champagne en vuurwerk mochten natuurlijk ook niet ontbreken.
Oud 01-01-2004, 16:16
MuayThaiFight
MuayThaiFight is offline
Citaat:
Konijn schreef op 31-12-2003 @ 14:26:
wtf.. eerst al iemand die naar Borculo gaat , en dan bedenk ik ineens dat jij weleens naar Eelke kan gaan.. dan zie ik je vanaaf nog wel
haha klopt kep je ook nog wel ff gezien.. op het einde toch? en mischien ook nog wel in de zaal maar dat weet ik niet meer
was wel heeel gezellig vond ik
Oud 01-01-2004, 17:53
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
MCH schreef op 30-12-2003 @ 23:57:
Vera niet open.
ik was er anders lekker wel!
maaar het was een zeer geslaagde oud en nieuw, shadrak was helaas al uitverkocht, dus zijn we maar gaan lammen bij een kampvuur en door de stad gehobbeld om uiteindelijk bezopen in vera te dansen heeeelijk!
Oud 01-01-2004, 18:08
Verwijderd
ik was eerst in de arc en toen in de soho, daarna was ik bij escape en daarna nog bij een feestje bij mensen thuis het was echt een goed begin van het nieuwe jaar
Oud 01-01-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 01-01-2004 @ 15:18:
Bij ons op scouting was een heel gaaf feest!!!!!!
Thema was filmsterren en Bijna ieder1 was verkleed!!!
Tis wel alleen voor mensen die betrokken zijn bij de vereniging en niet voor buitenstaanders!!! Echt bijna iedereen heeft de hele avond staan swingen op de muziek op een paar mensen na die de hele avond op de wc's hebben rondgehangen(was ook gezellig) of aan de bar hadden gehangen!!!!
Nieuwjaar was echt toppie
Ben jij dat op je avatar
Oud 01-01-2004, 20:21
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 30-12-2003 @ 22:54:
of Totally hardcore... of met vriende me helemaal klem zuipe/blowe en paar cafeetjes opzoeke...
en uiteindelijk toch bij andere vrienden en onbekende zitten genieten van het een en ander...

maar t was gezellig
Oud 02-01-2004, 18:37
Verwijderd
ik had kaarten voor een gala in de karseboom in amersfoort, was egt top feessie!
Oud 03-01-2004, 01:18
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik ben ergens geweest, en heb het ERRUG naar me zin gehad Maar eXo, waarom was jij er niet? Je hebt weer wat gemist mun jong
Oud 03-01-2004, 12:00
Baracuda
Baracuda is offline
Eerst Haren , later doorgefietst naar Groningen. Ben daar ook wezen warmen voor een vuurtje totdat er een maloot vuurwerk in gooide, waar ik ietwat te laat achterkwam . Voorderest gedanst/gefeest en dat was goaf.
Oud 03-01-2004, 16:48
Japzer
Japzer is offline
Ik ben naar Awakenings geweest.. Zooooo hee, wat was dat een vet feest!
Oud 03-01-2004, 18:18
Ditchie
Ditchie is offline
Oud & Nieuw at Now & Wow, Rotterdam.

Het was erg relaxed!Ongetwijfeld ook voor mij een goed begin van het nieuwe jaar.. sfeer + mensen et cetera
Oud 05-01-2004, 08:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben naar mijn favo café in Mestreech geweest, Celebration daar tot 5 uur gezeten, was superleuk alleen kon ik mijn jas niet meer vinden op het laatste, toen we dus een taxi nemen op de terugweg, heb ik nog ruim drie kwartier op de markt staan te kleumen van de kou dus ik was ongeveer 6 uur thuis.
Oud 05-01-2004, 10:42
Verwijderd
was in tagrijn...nuchter...maar wel veel geld verdient ...en lag om half 9 in mn bedje...
Advertentie

Regels voor berichten