Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] Oeps, heb ik maandenlang gedacht dat jij Britney nagetekend hebt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1e is cool maar het hoofd is niet goed; neus te plat en ogen zitten niet helemaal lekker, jammer want voor de rest vind ik m wel lekker....
2e heel vet, leuk idee en ziet er goed uit ![]() 3e en 4e vind ik allebei wel ok, maar ze missen allebei nog wat, wat meer achtergrond of wat dan ook, maar lekkere vormpjes.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ehm jawel, is wel beetje persoonlijk dus weet niet of et zo via inet duidelijk overkomt.
Ik had eerst een schets gemaakt waarin ik een hoofd had en die uitgroeide in huisjes/kamers. Ik had die toen "no vacancy" genoemd, na aanleiding van hoe ik me toen voelde. Ik kon even niemand wat ruimte in mijn hoofd bieden. You promised me better seats, darling. Is dus eigenlijk omdat *iemand* geen ruimte/aandacht voor iemand anders zou hebben, wanneer dit wel vaak verwacht word, in bijv. een vriendschap. zoiets ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
eerste is erg vet, alleen vind ik het hoofd niet zo geslaagd (als je zelf al zegt). Ogen neus en mond maar ook de contour van het hoofd. Het gezicht is naar mijn smaak ook net net iets te druk. Kleuren zijn wel heel goed. (edit: oh dat je zeg zelf ook al
![]() Ik vind trouwens het idee/je uitleg en daarbij de titel mooi. Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 19:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja wederom ben ik er niet zo weg van....ik vind het zelfs best eng ![]() Aan de andere kant heb je een originele stijl, dus dat telt ook wel ergens voor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Groot hoe-schrijf-jij-topic. Verwijderd | 24 | 07-02-2011 17:43 | |
ARTistiek |
[tekening] appel snarl | 44 | 13-07-2004 20:57 | |
ARTistiek |
2 tekeningetjes funest | 25 | 23-12-2003 01:28 | |
ARTistiek |