Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: als die vriendinnen dat zeggen, dan hebben ze, lijkt me ook wel contact met die kerel. Misschien kun je proberen iets te regelen via hen?
||
Citaat:
|
Maaruhm.......
Ik heb nu viavia zijn mailadres en zijn nummer, en dan? Wat moet ik hem smse of mailen dan??? Nja ik ben gewoon niet zo fanatasie rijk en ik ben gewoon bang om afgewezen te worden. Zo simpel is dat!!!!!!! En tjsa hem beter leren kennen, ik zie hem nooit want hij heeft zijn eigen vrienden enzo......... Daar ga ik echt niet bij zitten!!!!!!! Afspreken dat durf ik hem ook niet te vragen!!!!! |
![]() |
|
Echt actie ondernemen terwijl je hem nog niet kent lijkt me een beetje voorbarig.
Actie ondernemen in de trand van 'hem leren kennen' lijkt me wel op z'n plaats. Vraag aan anderen z'n emailadres of telefoonnummer (email is wel een stuk makkelijker voor beide partijen) en ga een tijdje met hem mailen/msnen. Van daaruit kun je altijd nog verder gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, ik hoorde dus weer vanalles viavia en hij had dingen over mij gezegd en ik werd er zo gek van dat ik er wat van gezegd heb! Ik zei: wel lullig dat ik alles viavia hoor he? Hij vond het niet leuk dat ik zo gereageerd had en dat hoorde ik dan weer van een ander. Ja zo blijven we bezig he? Ik heb hem nu een sms gestuurd met dat het me speet dat ik zo boos tegen hem deed maar dat ik vond dat ze zich er niet mee moesten bemoeien en niet zo met mijn gevoelens moesten spelen. Ik heb nog geen reactie terug gehad en ben bang dat ik die ook niet zal krijgen.
Nee helaas niet ieder1 heeft msn ![]() Hij heeft wel een emailadres maar geen kabelinternet thuis dus hij zal amper zijn mail checken. Moet ik hem eens mailen alstie niet meer terug smst of moet ik het hierbij laten. Hij zei wel datie me beetje jong vond enzo, mja van ieder1 hoor ik weer een ander verhaal dus ja ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wie moet ik nou geloven :(?! Sabrielle | 16 | 29-11-2007 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen :S sara89 | 19 | 01-12-2006 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
wat moet ik geloven? bracelance | 7 | 09-12-2004 13:24 | |
Psychologie |
Wat moet ik nu?? :S *leeg* | 14 | 20-02-2004 10:22 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 | |
Liefde & Relatie |
radeloos.........ex........wat moet ik doen? HelpMePlease | 4 | 02-02-2002 15:02 |